Vždyť píše v prvním příspěvku, že se změna provedla a nslookup mu ukazuje změněnou IP adresu, takže podle toho bych chápal, že problém je jinde, změnil to na jinou IP adresu, než správně měl. Nebo na té IP adrese není stále pro danou doménu web server správně nakonfigurován.
To si můžu vyzkoušet snadno, pokud si u sebe v počírtči v hosts nastavím ručně záznam pro danou.domenu.cz na danou IP (nebo ve svým mikrotiku) a zkusím to z prohlížeče a nebude to fungovat, tak problém není v DNS (nebo stačí i blbej telnet <nová IP> 80 a pak příslušný GET požadavek zadaný ručně a měl bych vidět, že dostanu co se očekává).
Petr S. píše:Když si dám traceroute na jinou doménu v tom hostingu, kde jsou stránky uloženy, a traceroute na tu doménu, co řeším, tak oba požadavky jdou jinou cestou. Jak je to možné?
Může být mezi tebou a hostingem víc cest, které nějakým způsobem dělají erozkládání na víc linek a tak různé IP se mohou doručovat různými cestami. A pokud ty IPčka jsou i z jiných segmentů, tak přímo hosting je může propagovat ven různými linkami, ...