❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
ISPADMIN - zkušenosti, nasazení, problémy
Re: ISPADMIN - zkušenosti, nasazení, problémy
Tak mam novy problem. Nejdou mi tisknout doklady o zaplacení z platby v hotovosti. Udela mi to pdf doc.pdf a nejde to ani tisknout. :/ Re-update nepomaha :/
0 x
pthv píše:Tak mam novy problem. Nejdou mi tisknout doklady o zaplacení z platby v hotovosti. Udela mi to pdf doc.pdf a nejde to ani tisknout. :/ Re-update nepomaha :/
Tak změna. Nefunguje to ve firefoxu 4 ie9 funguje.
0 x
Firefox 3.6.13 OK ISP admin 3.53 - Firefox 4 je samý problém, spousta věcí mi v firefoxu 4 přestala fungovat.
0 x
Vážený kliente,
Dle platných pravidel poskytování technické podpory od 1.dubna 2011 je výpočet roční
technické podpory Level 1 Support (aktualizace) vypočítáván od posledního data ukončení
poskytování této předplacené služby a ne od data objednávky prodloužení aktualizace, jak
tomu bylo doposud.
V případě rozdílu, kdy nebude datum prodloužení tech. podpory Level 1 Support shodné s
datem ukončení předplacené služby, tak bude částka dopočítána poměrnou částí za uplynutý
počet měsíců zpětně z aktuální hodnoty licencí v den objednávky.
-----------------------
*Modelový příklad:*
Datum ukončení předplacené tech. podpory Level 1 Support k *31.12.2010*.
V případě zájmu o prodloužení této tech. podpory *30.6.2011* bude k roční technické
podpoře platné do *30.6.2012* dopočítána i poměrná částka za uplynulých *6 měsíců* z
aktuální hodnoty licencí v den objednávky.
-----------------------
V rámci této inovace máte nyní možnost pořídit technickou podporu *od dubna 2011* *bez
dopočtu uplynulých měsíců* od konce Vaší poslední technické podpory level 1 Support.
Tato nabídka je platná pouze v průběhu měsíce dubna 2011 a v případě objednávky po
uplynutí tohoto data bude zpětně dopočítáno období od 1.1.2011 z aktuální hodnoty licencí.
Panum ze Sumperka ocividne dochazi money, nevidim duvod si platit support kterej me nepomaha a nechapu zpusob toho ze mam platit za neco co jsem neodebiral...jelikoz uz ted jsem si musel nechat sam psat scripty na opravu ze sveho a vyradit ty originalni tak me to akorat utvrzuje v tom ze je lepsi si radeji dal nic neplatit a doladit uz dle sveho a bude to stat pulku. Vzhledem k tomu ze v nasem poctu licenci je to tak 15-20k rocne za ten jejich update...
Dle platných pravidel poskytování technické podpory od 1.dubna 2011 je výpočet roční
technické podpory Level 1 Support (aktualizace) vypočítáván od posledního data ukončení
poskytování této předplacené služby a ne od data objednávky prodloužení aktualizace, jak
tomu bylo doposud.
V případě rozdílu, kdy nebude datum prodloužení tech. podpory Level 1 Support shodné s
datem ukončení předplacené služby, tak bude částka dopočítána poměrnou částí za uplynutý
počet měsíců zpětně z aktuální hodnoty licencí v den objednávky.
-----------------------
*Modelový příklad:*
Datum ukončení předplacené tech. podpory Level 1 Support k *31.12.2010*.
V případě zájmu o prodloužení této tech. podpory *30.6.2011* bude k roční technické
podpoře platné do *30.6.2012* dopočítána i poměrná částka za uplynulých *6 měsíců* z
aktuální hodnoty licencí v den objednávky.
-----------------------
V rámci této inovace máte nyní možnost pořídit technickou podporu *od dubna 2011* *bez
dopočtu uplynulých měsíců* od konce Vaší poslední technické podpory level 1 Support.
Tato nabídka je platná pouze v průběhu měsíce dubna 2011 a v případě objednávky po
uplynutí tohoto data bude zpětně dopočítáno období od 1.1.2011 z aktuální hodnoty licencí.
Panum ze Sumperka ocividne dochazi money, nevidim duvod si platit support kterej me nepomaha a nechapu zpusob toho ze mam platit za neco co jsem neodebiral...jelikoz uz ted jsem si musel nechat sam psat scripty na opravu ze sveho a vyradit ty originalni tak me to akorat utvrzuje v tom ze je lepsi si radeji dal nic neplatit a doladit uz dle sveho a bude to stat pulku. Vzhledem k tomu ze v nasem poctu licenci je to tak 15-20k rocne za ten jejich update...
0 x
Daniel Tasáry
tento mail dosiel aj mne...
asi sa snazia nasrat cloveka. fakt neviem o co im ide.
asi sa snazia nasrat cloveka. fakt neviem o co im ide.
0 x
-
- Příspěvky: 411
- Registrován: 18 years ago
peniaze sice dochadzaju... napady ako ich vymamit rozhodne nie 

0 x
Pripojenie na Slovensku.
http://www.citicom.sk
http://www.citicom.sk
Ja jim to tam poslal rovnou neco v tom stejnem stylu jako jsem napsal sem a bez reakce..
0 x
Daniel Tasáry
dantasik píše:Ja jim to tam poslal rovnou neco v tom stejnem stylu jako jsem napsal sem a bez reakce..
Nemas zaplacenej level, tak tvy maily padaj rovnou do kose

Jinak mail jsem obdrzel take a mam na to stejny nazor jako posty vyse....
0 x
Kdyby to nestalo tolik penez, tak neresim support - ale preci jen chtit za aktualizace 15-20k a jeste neresit veci me prijde ujety...chtel jsem si zaplatit support az by to za to fakt stalo, zatim tam nepribylo nic coby me zajimalo.
Stat to pulku tak to neresim a zaplatim si to..ale holt je to tak no..´
Treba sem taky mooc dlouho cekal na lightkeeper kterej vim ze jim bezi davno na jejich serveru ale neuvolnili ho ven - nevim..divny pristup k zakaznikum.
Stat to pulku tak to neresim a zaplatim si to..ale holt je to tak no..´
Treba sem taky mooc dlouho cekal na lightkeeper kterej vim ze jim bezi davno na jejich serveru ale neuvolnili ho ven - nevim..divny pristup k zakaznikum.
0 x
Daniel Tasáry
-
- Příspěvky: 411
- Registrován: 18 years ago
zas na druhej strane maju pravdu. nebudes platit update napr. 2 roky, potom si zaplatis, a budes tam mat to iste, ako ten, ktory si platil support cely cas.
zial vo vsetkych softoch, co som sa stretol sa updatovat dalo za par susnov, resp si kupit po case novu verziu.
zial vo vsetkych softoch, co som sa stretol sa updatovat dalo za par susnov, resp si kupit po case novu verziu.
0 x
Pripojenie na Slovensku.
http://www.citicom.sk
http://www.citicom.sk
No jo, ale ale za dobu co neupdatujes tak novinky nebo opravy nepouzivas. A kdyz se za rok, za dva rozhodnu, ze novou funkci chci, tak zaplatim a mam ji. Nebo ne? Proc bych mel platit zpetne za neco, co jsem nepouzival?
0 x
-
- Příspěvky: 411
- Registrován: 18 years ago
Je to stejnej model tahání peněz z kapes klientů jako má CÍGLER u toho Money S3 co používáme. Už asi 5 let jsem si nekupoval update. Každej rok mě posílali nabídku update a každej rok to bylo dražší a dražší. Když už update dosáhlo částky cca 9000, tak jsem jim chtěl napsat, ať mě s tím dají svátek, že za cenu updatu si koupím rači jinej softwer. No a letos světe div se, dorazila nabídka update za míň než půlku toho, co obvykle posílají. Zjistili asi, že jim lidi na update prdí, protože nových funkcí moc nepřidali a tak rači dají za půlku, jen aby něco trhli. By mě zajímalo, jestli tu nabídku za půlku dostali i ti, kteří updatují pravidelně..
Každopádně mail ze Šumperka mě teda pořádně rozpumpoval.. Nevyšel jim vývar s logováním, tak holt jejich ruka šmátralka chce navštívit naše kapsy..

0 x
-
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 17 years ago
- Bydliště: Plzeň-jih
andreas4all píše:zas na druhej strane maju pravdu. nebudes platit update napr. 2 roky, potom si zaplatis, a budes tam mat to iste, ako ten, ktory si platil support cely cas.
a to je to oc tu bezi. naprosto s timto nazorem souhlasim. jediny co je podle me spatny, ze vubec je mozne koupit soft bez podpory (nebo update, to uz je jedno jak se to nazyva). ja osobne bych rekl, chces ISPA ok, cena je takova plus rocne tolik a tolik a upgrady jsou automaticky zdarma, proste v cene. nechces, nech bejt. kazdej rozumnej vi ze upgradovat je treba, zvlast v teto branzi kdy se ze dne na den meni software zarizeni na ktery je to napojene, RoS, Ubiquity atd. ...
0 x
Snazim se nejak zacit, budte na me prosim hodni, dekuji
az se neco naucim, ochotne poradim dalsim v rade ...

Osobně nechápu, proč nejdou po vzoru např. antiviru... nákup stojí cca 1000kč a update na rok stojí cca polovinu. Jakmile vyprší update a já nestihnu v termínu koupit, tak holt musím koupit za plnou cenu. Je jasné, že SW typu ISPadmin nejde updatovat se stejným finančním poměrem (asi by jsme se nedoplatili), ale jde o princip. Takže zákazníci, co si platí pravidelně update a pořizují ho v termínu, by nakupovali za 15% celkového nákupu licencí. Ostatní, kteří na to kašlou a koupí si update až v momentě, kdy se jim líbí přidaná funkčnost, by kupovali např. za 40 a více % celkového nákupu licencí. Já vím, že by to byla docela pálka, nadruhou stranu, všichni ostatní to tak dělají...
Při těchto poměrech by bylo alespoň jasně vidět, že si váží nás pravidelně platících (odměna za věrnost a podporu při dalším vývoji).
Zajímalo by mě, co by mě naúčtovali, kdybych nezaplatil podporu např. dva roky a přesně po dvou letech si opět koupil roční podporu.... doplácel bych ony dva roky zpětně??
Při těchto poměrech by bylo alespoň jasně vidět, že si váží nás pravidelně platících (odměna za věrnost a podporu při dalším vývoji).
Zajímalo by mě, co by mě naúčtovali, kdybych nezaplatil podporu např. dva roky a přesně po dvou letech si opět koupil roční podporu.... doplácel bych ony dva roky zpětně??
0 x