❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Licence pryč

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
DRAKK
Příspěvky: 371
Registrován: 18 years ago

Licence pryč

Příspěvekod DRAKK » 15 years ago

Dnes se mi stala podivná věc. Na RB 493AH je nahraný RouterOS v 3.30 a po restartu mi to pise, ze RouterOS HAVE NO SOFTWARE KEY. Mam uz jen cca 21h na update licence. A není to poprve co se mi neco podobneho stalo :( Zacinam mit pocit, ze je neco spatne... :( Sobour se starou licenci je stale na routeru....ale po downgrade na 3.17 stale nic... :(
0 x
******WWW.DRAKKNET.CZ******

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 15 years ago

a co takhle se naucit cist? predpokladam ze kdyz jsi z mikrotiku stahoval novy balicky tak ti to napsalo hlasku:
License update required for v4 upgrades within 72 hours

Upgrading procedure for all devices:

Update the Bootloader if using a RouterBOARD
In your RouterOS v3.25 or newer, Update your RouterOS license
Upload new RouterOS v4 packages to the router, and reboot
If you are currently running an older version of RouterOS, where license can't be upgraded to the new format, you can still upgrade, but absolutely make sure that After successful upgrade click on the "Update License" button in Winbox and make sure the new license is accepted. You will have 72 hours to do this, but it's recommended to do this immediatelly

takze staci dat system - > licence -> udate/get new key

tak me napada ze u RB112 co mam to po upgradu klice zvedlo licenci z Lvl.3 na Lvl.4 coz me potesilo :-)
0 x
Bývalý ISP...

Uživatelský avatar
DRAKK
Příspěvky: 371
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod DRAKK » 15 years ago

to Thomeless: Asi jsem se spatne vyjadril. Zadny upgrade se nedelal. Proste se po restartu ztratilo SoftID. Nemel jsem tech 72 hodin na update.....jen 24....Nastesti tam jeste byl soubor s tou starou licenci, tak jsem ji tam znovu naimportoval. Uz to funguje, ale nemam z toho dobry pocit. To se v tom pripade muze stat po jakemkoliv restartu, takze musim kontrolovat vzdy vsechna zarizeni... :((
0 x
******WWW.DRAKKNET.CZ******

Ajfel
Příspěvky: 962
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod Ajfel » 15 years ago

DRAKK píše:to Thomeless: Asi jsem se spatne vyjadril. Zadny upgrade se nedelal. Proste se po restartu ztratilo SoftID. Nemel jsem tech 72 hodin na update.....jen 24....Nastesti tam jeste byl soubor s tou starou licenci, tak jsem ji tam znovu naimportoval. Uz to funguje, ale nemam z toho dobry pocit. To se v tom pripade muze stat po jakemkoliv restartu, takze musim kontrolovat vzdy vsechna zarizeni... :((

To si pis,radsi kontrolovat, uz se mi to stalo na minimalne 3 RBckach,aleto byly jeste 133.
0 x

petr_
Příspěvky: 13
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod petr_ » 15 years ago

Mě se to stalo na RB600 a nevím co s tím, z ničeho nic, licence byla updatovaná, běžel tam 3.30. Restart, licence pryč (to jsem ale nevěděl) a po dni router umřel. Nahrál jsem netinstalem 3.30 - licence pryč. 3.20 ok - 3.25 - update nejde. Po každém netinstalu se vygeneruje to nové ID jiné. A teď co s tím ?
0 x

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod honzam » 15 years ago

kontaktovat podporu
0 x