❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
ALCOMA a záruční doba
Re: ALCOMA a záruční doba
platíš si SLA?
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
-
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 17 years ago
- Bydliště: Plzeň-jih
hapi píše:platíš si SLA?
ne, prozatim to nepovazuji za nutne. kdyz bude nejaky problem, tak se to nahradi necim provizornim, zatim to jede na polovine sve propustnosti, takze se to da nahradit provizorne nejakym nkem nebo nstreamem atd. pokud se objevi slibovany "kontejner" pak pujdeme do toho, pokud ne tak mozna pujdem do SLA, ted cekame co bude ...
0 x
Snazim se nejak zacit, budte na me prosim hodni, dekuji
az se neco naucim, ochotne poradim dalsim v rade ...

michal.siman: Bych ti doporucil si o to zazadat pisemne, po telefonu do tebe vyrobce (jakykoli) nacpe mraky veci, otazkou pak je, jaka bude skutecnost.
Jako to, ze mi nekdo v Sobotu vyresi neco, co on posral nepovazuju zrovna za nadstandardni. Kdyz zprovoznim v Patek bezdratoveho klienta (pripojka za zlomek ceny) a jemu to v sobotu jeste nejede, tak tam proste jedu a ten problem vyresim, pokud to bude mozne.
Skoleni at si strci nekam, i kdyz v tvem pripade je to asi adekvatni bonus, u me je adekvatni sleva 5.000, protoze praha je na druhe strane republiky..
Nic proti alcome - nejsem priznivec, ani odpurce, radim se nekde mezi ...
Jako to, ze mi nekdo v Sobotu vyresi neco, co on posral nepovazuju zrovna za nadstandardni. Kdyz zprovoznim v Patek bezdratoveho klienta (pripojka za zlomek ceny) a jemu to v sobotu jeste nejede, tak tam proste jedu a ten problem vyresim, pokud to bude mozne.
Skoleni at si strci nekam, i kdyz v tvem pripade je to asi adekvatni bonus, u me je adekvatni sleva 5.000, protoze praha je na druhe strane republiky..
Nic proti alcome - nejsem priznivec, ani odpurce, radim se nekde mezi ...
0 x
Lukas Kristek
-
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 17 years ago
- Bydliště: Plzeň-jih
lukas píše:michal.siman: Bych ti doporucil si o to zazadat pisemne, po telefonu do tebe vyrobce (jakykoli) nacpe mraky veci, otazkou pak je, jaka bude skutecnost.
mam to i pisemne

lukas píše:Jako to, ze mi nekdo v Sobotu vyresi neco, co on posral nepovazuju zrovna za nadstandardni.
Ono je to tezky, poslali jsme si pro to osobu znamou ale nezasvecenou, a buh vi jestli to ten dany proste zapomel lezet na podlaze a nebo jestli to tam nelezelo vubec. jasne, mohli mu to pripomenout, ale je to tezke. byli jsme radi ze nam vysli vstric. stejne podobne napr. spolupracujeme s dicompem, velkoobchodem ktery nam v pripade nouze otevre na zavolani v sobotu v osm vecer. rozhodne nejsou nejlevnejsi, muzem nakupovat i jinde, ale je to dnes o sluzbach mozna vic nez o samotne cene.
ale dost uz, ja jsem spokojen a nenecham tady pomlouvat neco s cim jsem spokojen, vice argumentu nemam, takze aktualne koncim s tematem

0 x
Snazim se nejak zacit, budte na me prosim hodni, dekuji
az se neco naucim, ochotne poradim dalsim v rade ...

Pak jo, to jsi ale pred tim nerekl
Nikdo nikoho nepomlouva, to rozhodne ne, jen svobodne diskutujeme ...

Nikdo nikoho nepomlouva, to rozhodne ne, jen svobodne diskutujeme ...
0 x
Lukas Kristek
- David Nemec
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15 years ago
- antispam: Ano
Zdravím diskuzi,
musím trochu za ALCOMA spol s.r.o. zareagovat, už nás trochu moc pomlouváte, někteří
99% všech závad jsou opravdu špatné nastavení a montáže, které se při kontrole u nás prostě přenastaví nebo nikdy neprojeví.
100% rádií u nás prochází zahořovacím procesem a zkoušením. Občas se stane, že rádio, které tady normálně pracovalo, u zákazníka po namontování nejede, téměř ve všech případech jde o následky péče při přepravě a umíme na to rychle zareagovat.
Každý má nárok na opravu výměnou v záruce, která je u ALxxMP, ME a F 48 měsíců.
Je to 12 měsíců full garance a 36 měsíců bezplatný servis (platíte práci). To proto, že se nás někteří operátoři snažili zneužít /Mírovka/ a podvést /Mírovka/, která nám poslala spoj na opravu tak zabalený, že k nám dorazila hromada šrotu. Opravili byste to v záruce?
80% všech pozáručních oprav děláme bezplatně, na kulanci. Výjimkou jsou závady z přepětí (není uznatelné ani v garanci) a u starých spojů. (6 let zpravidla).
Statistika: vloni jsme u spoje MP90 (i ME90) řešili cca 10 závad u spojů stáří do 1 roku. Většina závad se totiž skutečně odhalí do 6 měsíců od montáže. Prodalo se jich cca 800. Tedy závad, které šlo označit za závady.
Náhradní díly jsou dostupné u našich partnerů, objednat výjezd technika lze na všechny spoje s reakcí do 6 hodin. Máme partnery ve většině krajů, v Novém Jičíně je to právě Dade_Marfi, známé je VANCO, lze si objednat i ND na Váš sklad, pokud máte opravdu důležitou linku. Třeba vedle Vás leží sada ND a vy se ani nezeptáte...
Diskutujte i s námi, ne jenom mezi sebou.
Hodně štěstí
DAVID NĚMEC, JAKUB REZEK, ALCOMA
musím trochu za ALCOMA spol s.r.o. zareagovat, už nás trochu moc pomlouváte, někteří

99% všech závad jsou opravdu špatné nastavení a montáže, které se při kontrole u nás prostě přenastaví nebo nikdy neprojeví.
100% rádií u nás prochází zahořovacím procesem a zkoušením. Občas se stane, že rádio, které tady normálně pracovalo, u zákazníka po namontování nejede, téměř ve všech případech jde o následky péče při přepravě a umíme na to rychle zareagovat.
Každý má nárok na opravu výměnou v záruce, která je u ALxxMP, ME a F 48 měsíců.
Je to 12 měsíců full garance a 36 měsíců bezplatný servis (platíte práci). To proto, že se nás někteří operátoři snažili zneužít /Mírovka/ a podvést /Mírovka/, která nám poslala spoj na opravu tak zabalený, že k nám dorazila hromada šrotu. Opravili byste to v záruce?
80% všech pozáručních oprav děláme bezplatně, na kulanci. Výjimkou jsou závady z přepětí (není uznatelné ani v garanci) a u starých spojů. (6 let zpravidla).
Statistika: vloni jsme u spoje MP90 (i ME90) řešili cca 10 závad u spojů stáří do 1 roku. Většina závad se totiž skutečně odhalí do 6 měsíců od montáže. Prodalo se jich cca 800. Tedy závad, které šlo označit za závady.
Náhradní díly jsou dostupné u našich partnerů, objednat výjezd technika lze na všechny spoje s reakcí do 6 hodin. Máme partnery ve většině krajů, v Novém Jičíně je to právě Dade_Marfi, známé je VANCO, lze si objednat i ND na Váš sklad, pokud máte opravdu důležitou linku. Třeba vedle Vás leží sada ND a vy se ani nezeptáte...
Diskutujte i s námi, ne jenom mezi sebou.
Hodně štěstí
DAVID NĚMEC, JAKUB REZEK, ALCOMA
0 x
Zveřejníte adresy a telefony těch partnerů??? Na webu jich mnoho nemáte.
0 x
Podle kraje, celý seznam bych asi z hlavy nedal. V současné době je oficiální SLA partner VANCO, které umí opravdu efektivně zareagovat, na MOravě pro nás pracuje pan Novotný z Nového Jičína, dobře vybavený je pan Wetter z Boskovic, může pomoct i některý z techniků DISKu v Olomouci, Zlínský AVONET, NWT computer, pokud jste jejich zákazníkem... Je to vždy podle lokality.
0 x
David Nemec píše:Zdravím diskuzi,
musím trochu za ALCOMA spol s.r.o. zareagovat, už nás trochu moc pomlouváte, někteří
99% všech závad jsou opravdu špatné nastavení a montáže, které se při kontrole u nás prostě přenastaví nebo nikdy neprojeví.
100% rádií u nás prochází zahořovacím procesem a zkoušením. Občas se stane, že rádio, které tady normálně pracovalo, u zákazníka po namontování nejede, téměř ve všech případech jde o následky péče při přepravě a umíme na to rychle zareagovat.
Každý má nárok na opravu výměnou v záruce, která je u ALxxMP, ME a F 48 měsíců.
Je to 12 měsíců full garance a 36 měsíců bezplatný servis (platíte práci). To proto, že se nás někteří operátoři snažili zneužít /Mírovka/ a podvést /Mírovka/, která nám poslala spoj na opravu tak zabalený, že k nám dorazila hromada šrotu. Opravili byste to v záruce?
80% všech pozáručních oprav děláme bezplatně, na kulanci. Výjimkou jsou závady z přepětí (není uznatelné ani v garanci) a u starých spojů. (6 let zpravidla).
Statistika: vloni jsme u spoje MP90 (i ME90) řešili cca 10 závad u spojů stáří do 1 roku. Většina závad se totiž skutečně odhalí do 6 měsíců od montáže. Prodalo se jich cca 800. Tedy závad, které šlo označit za závady.
Náhradní díly jsou dostupné u našich partnerů, objednat výjezd technika lze na všechny spoje s reakcí do 6 hodin. Máme partnery ve většině krajů, v Novém Jičíně je to právě Dade_Marfi, známé je VANCO, lze si objednat i ND na Váš sklad, pokud máte opravdu důležitou linku. Třeba vedle Vás leží sada ND a vy se ani nezeptáte...
Diskutujte i s námi, ne jenom mezi sebou.
Hodně štěstí
DAVID NĚMEC, JAKUB REZEK, ALCOMA
Ta statistika je dobra


0 x
Petr Šlinz
UBNT mám rád!
UBNT mám rád!
Stává se to. Kdo by chtěl přijít a podívat se, jak velký důraz tady klademe na zkoušení spojů, zvu ho... Těch několik spojů, které se opraví výměnou, jako je ten od SOOC, jsou často po odzkoušení nasazeny jinde a tam normálně pracují. Bohužel se nepřijde na příčinu, může to být zalomený kabel, špatně zapojené napájení, vyrovnávání potenciálu mezi svorkovnicí a ODU... Je toho hromada, 8 let jsem dělal technika a celkem vím, jaké záhady mají jednoduchá vysvětlení. Někdy stačí ustřihnout kus kabelu a znovu ho zařezat, není třeba měnit ODU, jak mi to s oblibou dělají technici z VANCA:-)
Často se stává, že jsou spoje rozlazené, protože někdo neuložil nastavení v dohledu, po restartu se to vrací k původnímu nastavení... Ta školení, které děláme nejsou úplně na nic.
Plánuji jedno v Ostravě, včas oznámím na stránkách a přísahám, že PPT prezentaci použiju jenom jako tahák, abych něco nezapomněl.
U toho rozmanitého množství lokací a podmínek si myslím, že jsme na tom docela dobře.
Nejhorší jsou poruchy z přepětí, proto zemněte a používejte S-STP cat. 7, ať mají přepěťové ochrany proti čemu pracovat.
REJZEK
Často se stává, že jsou spoje rozlazené, protože někdo neuložil nastavení v dohledu, po restartu se to vrací k původnímu nastavení... Ta školení, které děláme nejsou úplně na nic.
Plánuji jedno v Ostravě, včas oznámím na stránkách a přísahám, že PPT prezentaci použiju jenom jako tahák, abych něco nezapomněl.
U toho rozmanitého množství lokací a podmínek si myslím, že jsme na tom docela dobře.
Nejhorší jsou poruchy z přepětí, proto zemněte a používejte S-STP cat. 7, ať mají přepěťové ochrany proti čemu pracovat.
REJZEK
0 x
Vážení pánové Součku a Hutaři,
jedná se o zřejmě o ten Váš vtipný podvod, kdy jste nám poslali zcela zdemolovaný spoj a chtěli, aby jsme ho v záruce opravili.
I soud uznal, že pravda je na naší straně...
Měli byste se spíše stydět..
jedná se o zřejmě o ten Váš vtipný podvod, kdy jste nám poslali zcela zdemolovaný spoj a chtěli, aby jsme ho v záruce opravili.
I soud uznal, že pravda je na naší straně...
Měli byste se spíše stydět..
0 x
Vážený pane Rejzku,
důrazně se ohrazuji proti vašemu lživému tvrzení že jsem vám Já vůbec někdy nějaký spoj na reklamaci zasílal!!!!
Nikdy jsem Vám žádný spoj nezasílal, a proto si laskavě odpusťte křivé obviňování z nějaké mé účasti na podvodu.
Neviděl jsem nikdy jak ten zdemolovaný spoj vypadal.
Pouze jsem upozornil vložením linku na tuto diskuzi pod PR článek na IPV. Tudíž si Vaše lživé tvrzení laskavě odpusťte.
důrazně se ohrazuji proti vašemu lživému tvrzení že jsem vám Já vůbec někdy nějaký spoj na reklamaci zasílal!!!!
Nikdy jsem Vám žádný spoj nezasílal, a proto si laskavě odpusťte křivé obviňování z nějaké mé účasti na podvodu.
Neviděl jsem nikdy jak ten zdemolovaný spoj vypadal.
Pouze jsem upozornil vložením linku na tuto diskuzi pod PR článek na IPV. Tudíž si Vaše lživé tvrzení laskavě odpusťte.
REJJA píše:Vážení pánové Součku a Hutaři,
jedná se o zřejmě o ten Váš vtipný podvod, kdy jste nám poslali zcela zdemolovaný spoj a chtěli, aby jsme ho v záruce opravili.
I soud uznal, že pravda je na naší straně...
Měli byste se spíše stydět..
0 x
Dobrý den REJJA,
Byl vám zaslán email od soucez z ISPforum.cz | poskytovatelé sobě. Pokud tento email obsahuje spam, hanlivé výrazy nebo jiné komentáře, které pokládáte za útočné, kontaktujte administrátora na následující adrese:
Následuje celá zpráva (podrobnosti jsou v hlavičce). Pamatujte, že když kliknete na odpovědět, odpovíte tomuto uživateli: soucez.
Celá zpráva
~~~~~~~~~~~
Vážený pane Rejzku,
důrazně se ohrazuji proti vašemu lživému tvrzení že jsem vám Já vůbec někdy nějaký spoj na reklmaci zasílal!!!!
Nikdy jsem Vám žádný spoj nezasílal, a proto si laskavě odpusťte křivé obviňování z nějaké mé účasti na podvodu.
Neviděl jsem nikdy jak ten zdemolovaný spoj vypadal.
Pouze jsem upozornil vložením linku na tuto diskuzi pod PR článek na IPV.
Tudíž si Vaše lživé tvrzení laskavě odpusťte.
S pozdravem Zdeněk Souček
reakce REJZEK
Vážený pane Součku,
tak když nemáte s reklamacemi u naší společnosti žádné zkušenosti, proč nás tedy pomlouváte v bleskovce, která se navíc tohoto vůbec netýká? Poškozujete dobré jméno naší společnosti z nudy? Vy si to laskavě odpusťte! Znám dobře pozadí tohoto případu, pokud nás pomlouváte k tomuto případu, účastníte se jej.
Pro to, které takové články baví číst, v rychlosti: obdržel jsem spoj na "reklamaci", který jsem z balíku v podstatě vysypal. Reklamace přepravy v nebyla ze strany odesílatele řešena, komunikoval jsem se zasilatelskou službou pouze já, což značně, podle mého názoru zdrželo vyřízení škod při přepravě. Po čase jsem obdržel odstoupení od kupní smlouvy na ten tři roky strarý šrot a majitel toho šrotu si započítal jeho kupní cenu za cenu spoje, za který nám ještě nezaplatil. Soud se mu samozřejmě postavil na naší stranu a vše je jak má být, akorát Vy, pane Součku se do nás z těžko pochopitelných důvodu vytrvale navážíte a odvoláváte se na zkušenosti pana Hutaře. Takže i pro Vás, pane Součku, není všechno jak se zdá.
Mimochodem pana Hutaře si vážím, je to schopný technik, stal se podle mého názoru obětí naprosto zcestného výkladu zákona od amatérského právníka.
Vyjadřuji svůj soukromý názor a moje názory ne vždy musí kopírovat názory společnosti, která mne zaměstnává.
Byl vám zaslán email od soucez z ISPforum.cz | poskytovatelé sobě. Pokud tento email obsahuje spam, hanlivé výrazy nebo jiné komentáře, které pokládáte za útočné, kontaktujte administrátora na následující adrese:
Následuje celá zpráva (podrobnosti jsou v hlavičce). Pamatujte, že když kliknete na odpovědět, odpovíte tomuto uživateli: soucez.
Celá zpráva
~~~~~~~~~~~
Vážený pane Rejzku,
důrazně se ohrazuji proti vašemu lživému tvrzení že jsem vám Já vůbec někdy nějaký spoj na reklmaci zasílal!!!!
Nikdy jsem Vám žádný spoj nezasílal, a proto si laskavě odpusťte křivé obviňování z nějaké mé účasti na podvodu.
Neviděl jsem nikdy jak ten zdemolovaný spoj vypadal.
Pouze jsem upozornil vložením linku na tuto diskuzi pod PR článek na IPV.
Tudíž si Vaše lživé tvrzení laskavě odpusťte.
S pozdravem Zdeněk Souček
reakce REJZEK
Vážený pane Součku,
tak když nemáte s reklamacemi u naší společnosti žádné zkušenosti, proč nás tedy pomlouváte v bleskovce, která se navíc tohoto vůbec netýká? Poškozujete dobré jméno naší společnosti z nudy? Vy si to laskavě odpusťte! Znám dobře pozadí tohoto případu, pokud nás pomlouváte k tomuto případu, účastníte se jej.
Pro to, které takové články baví číst, v rychlosti: obdržel jsem spoj na "reklamaci", který jsem z balíku v podstatě vysypal. Reklamace přepravy v nebyla ze strany odesílatele řešena, komunikoval jsem se zasilatelskou službou pouze já, což značně, podle mého názoru zdrželo vyřízení škod při přepravě. Po čase jsem obdržel odstoupení od kupní smlouvy na ten tři roky strarý šrot a majitel toho šrotu si započítal jeho kupní cenu za cenu spoje, za který nám ještě nezaplatil. Soud se mu samozřejmě postavil na naší stranu a vše je jak má být, akorát Vy, pane Součku se do nás z těžko pochopitelných důvodu vytrvale navážíte a odvoláváte se na zkušenosti pana Hutaře. Takže i pro Vás, pane Součku, není všechno jak se zdá.
Mimochodem pana Hutaře si vážím, je to schopný technik, stal se podle mého názoru obětí naprosto zcestného výkladu zákona od amatérského právníka.
Vyjadřuji svůj soukromý názor a moje názory ne vždy musí kopírovat názory společnosti, která mne zaměstnává.
0 x
Pane Rejzku znám ten případ samozřejmě z vyprávění protistrany, protože spolu již delší dobu spolupracujeme.
Chápu že budete obhajovat stranu Alcomy. Jak jinak.
Mě je celkem jedno jakým způsobem jste si vztahy s panem Hutařem poškodili, ale myslím si, že ke klientovi který zakoupil tolik spojů se měla Alcoma zachovat jinak. Pochybuji že by vám někdo z Mírovky zaslal jakýsi šrot v krabici. To si myslím není možné.
Můžete mi zaslat fotky?
Chápu že budete obhajovat stranu Alcomy. Jak jinak.
Mě je celkem jedno jakým způsobem jste si vztahy s panem Hutařem poškodili, ale myslím si, že ke klientovi který zakoupil tolik spojů se měla Alcoma zachovat jinak. Pochybuji že by vám někdo z Mírovky zaslal jakýsi šrot v krabici. To si myslím není možné.
Můžete mi zaslat fotky?
0 x