Ahoj,
jakožto "nový" komerčáci začínáme řešit tisk zákaznických smluv jak to máte prosím vyřešené?
Pokud tisknete smlouvy, tisknete je někdy u zákazníků?
Máte za tímto účelem přenosné tiskárny - jaké se osvědčily?
díky moc za radu
R
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Tisk smluv technikem - přenosná tiskárna
Měl jsem brother pocketjet a naprostá spokojenost. Stačilo nabít jen jednou/dvakrát za měsíc. Akorát papír byl poměrně dost drahý ...
0 x
Sidi píše:Měl jsem brother pocketjet a naprostá spokojenost. Stačilo nabít jen jednou/dvakrát za měsíc. Akorát papír byl poměrně dost drahý ...
Díky, mrknu ,já jsem zatím koukal na cca:
https://www.alza.cz/epson-workforce-wf- ... 248648.htm
R
0 x
Zmluvu mame univerzalnu a predvytlacenu. Vypisuje sa hlavicka zakaznika a zvysok krizikovanie. Je to najrychlejsie, najlacnejsie a najefektivnejsie....drbat sa s tlaciarnou na montazi je pre mna uplne odveci.
2 x
zkus se zeptat nejake pojistovacky co obchazi klienty. U me jedna byla a takhle rychle vytazenou tiskarnu z kabelky jsem videl poprve....
0 x
Zákazníka rovnou zadaváne do systemu při instalaci, podepisujeme přes digitální podpis na telefonu a smlouvu mu posíláme na email. V papírové podobě jen zjednodušená forma smlouvy, jen aby věděl kam platit za služby. Rychlé, efektivní, odbourá ti to člověka, co musí pak zpětně zadávat smlouvy do systému.
4 x
Nezapomenu, jak byl technik vděčný, když jsem mu smlouvu vytiskl a nemusel zdlouhavě zprovozňovat tu přenosnou
0 x
Gemb píše:Zmluvu mame univerzalnu a predvytlacenu. Vypisuje sa hlavicka zakaznika a zvysok krizikovanie. Je to najrychlejsie, najlacnejsie a najefektivnejsie....drbat sa s tlaciarnou na montazi je pre mna uplne odveci.
Tzn. že to máte na nějakém takovém tom propisném papíře, aby to technik nemusel vypisovat 2x?
R
0 x
Ja este doplnim...u nas sa povodne vytlacila zmluva este na firme ktora bola pripravena v systeme. Technik si ju bral so sebou na montaz avsak toto malo niekolko problemov. Zakaznik si na poslednu chvilu rozmyslel pausal, nesedeli nejake udaje bud z dovodu chyby na firme alebo zakaznik zle nadiktoval - nutny prepis na spravne udaje. Dalej je tu vzdy moznost, ze si technik tu zmluvu proste nezoberie zo sebou. Taktiez je nemozne montovat klientov pocas dna, technik musel na firmu. Potom sa kupila tlaciaren jednemu technikovi, toto bolo zase dlhsie trvajuce, zbytocne zatazovanie pri montazi. Pripadne problem s notebookom a tiez nebolo mozne tlacit. Z tohoto dovodu som zaviedol univerzalnu zmluvu na net pre hociaky druh pripojenia ci pausal, zarovnej najrychlejsie mozne spracovanie technikom. Ked to prinesie na firmu az potom sa to nahodi do systemu. Ked sa zmluva robila na firme tak zakaznik bol uz vytvoreny v systeme....stalo sa, ze montaz bola neuspesna (wireless) takze to bola zbytocna robota - tlacit, vyplnat do systemu, mazat zo systemu, zbytocne vyhodeny papier a toner z tlaciarne atd....univerzalna zmluva bol liek na vsetko....raz za mesiac sa vytlaci kopa prazdnych zmluv a len sa to hodi do auta...teraz montujeme traja a keby ma mat kazdy este aj tlaciaren tak su to dalsie vyhodene prachy...
Nie standartne 2 papiere, obojstranne. Musis vypisovat sice dva krat ale pozri...robim to takto...ked uz sa blizi instalacia ku koncu, vysvetlim zakaznikovi, ze chcem od neho vypisat hlavicku...podam mu dve zmluvy a on to zatial spravi, krizikovanie spravi technik a je to otazka minuty. Taktiez si zakaznik zatial moze zbezne pozriet zmluvne body, podmienky atd. Takto nevypisujem nic. Ano mame este montazny protokol ktory treba vypisat ale ten je prepisovaci....najcastejsie polozky su tiez predvypisane...pisu sa len pocty atd.
Julian píše:Gemb píše:Zmluvu mame univerzalnu a predvytlacenu. Vypisuje sa hlavicka zakaznika a zvysok krizikovanie. Je to najrychlejsie, najlacnejsie a najefektivnejsie....drbat sa s tlaciarnou na montazi je pre mna uplne odveci.
Tzn. že to máte na nějakém takovém tom propisném papíře, aby to technik nemusel vypisovat 2x?
R
Nie standartne 2 papiere, obojstranne. Musis vypisovat sice dva krat ale pozri...robim to takto...ked uz sa blizi instalacia ku koncu, vysvetlim zakaznikovi, ze chcem od neho vypisat hlavicku...podam mu dve zmluvy a on to zatial spravi, krizikovanie spravi technik a je to otazka minuty. Taktiez si zakaznik zatial moze zbezne pozriet zmluvne body, podmienky atd. Takto nevypisujem nic. Ano mame este montazny protokol ktory treba vypisat ale ten je prepisovaci....najcastejsie polozky su tiez predvypisane...pisu sa len pocty atd.
1 x
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 10 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Se zákazníkem vyplníme předtištěnou smlouvu, zákazník podepíše, mobilem ofotíme do PDFka, odesíláme do systému, smskou EETčko za router... přeji pěkný den, na shledanou Ještě tak tiskárnu s sebou, ani prd.
2 x
žádný smlouvy, žádný faktury hotově. User souhlasí s VO formou používání přípojky k internetu a faktura za router mu přijde emailem která je formou převodem. Nehodláme řešit EET a smlouvy u zákaníků. Pokud by bylo třeba tak už bych snad raději nechal provést usera registraci v systému kde zatrhne zátržku se souhlasem ale to zatím nebylo třeba a ani finančáku to nevadilo takže na*rat na smlouvy..
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Tusim, ze ZOEK uklada smlouvu s definovanymi parametry jako povinnou Takze smlouvu vynechat nelze.
Podepisovat to na mobilu by nemel byt problem.
Podepisovat to na mobilu by nemel byt problem.
0 x
O2 to má vyřešený dobře, smlouva v tabletu podpis rukou přes displej a smlouva pak dorazí zabalená a zaheslovaná na e-mail do SMS dorazí heslo k zipu.
To máš dobrý to my tady udělat nemůžeme To by si každej vzal router STB a já bych tam skončil mínus 2800 a jeden paušál.
faktura za router mu přijde emailem která je formou převodem
To máš dobrý to my tady udělat nemůžeme To by si každej vzal router STB a já bych tam skončil mínus 2800 a jeden paušál.
1 x
Jsme malý ISP, ale snažíme se svou práci dělat co nejlépe to jde ;-)
http://www.lajsiNET.cz/ - Horní Slavkov
Jan Leisner e-mail: leisner@LajsiNET.cz
http://www.lajsiNET.cz/ - Horní Slavkov
Jan Leisner e-mail: leisner@LajsiNET.cz
To je milé ale stále je tu tak 10% ľudí ktorí nemajú ani mail ani účet v banke... Kam to pošleš takýmto ľuďom. Mame pár takých ľudí a keby to nemajú papierovo a nemajú moznoat platenia na predajni tak ich proste nemáme....
0 x