Příspěvekod dkulda » 7 years ago
TO iTom:
Ono by bylo fajn pokusit se pochopit jak vlastně takové správné hlášení má vypadat. Několikrát jsem psal že je důležité zmínit své jméno a společnost za jakou jednáte, pak také zda máte brand či nikoliv. Další důležitý údaj je na jakém zařízení popisovaný problém je. Některé funkce jsou stejné na všech zařízeních, boxů máme více typů a modelů. Pak se kolegové mohou podívat na konkrétní verzi a typ zařízení a pokusit se chybu nasimulovat. Pokud se jim to nevpovede a problém u Vás přetrvá potřbeují to odlogovat přímo v terénu, což je samozřejmě složité a komplikované už jen kvůli cestě k zákazníko, ale jak jinak řešit chybu, když se nám ji nepovedlo nasimulovat a u zákazníka stále je. To jen na začátek...Neberte to osobně, ale odpovídám to Vám, protože zde píšete o tom jak jste nám to hlásil ALE...Některé chyby navíc mají tak všeobecný popis, že bych si na první myslel že se jedná o problém s domácím routrem za kterým kromě TV jsou puštěné torenty. Pro hledání opakujícího se děje potřebujeme skutečně přesné informace... navíc jak jsem projížděl ten Váš seznam chyb tak ať hledám jak hledám některé od Vás nahlášené nemáme, třeba o tom že nefunguje vypnutí po 3 h od nikoho nemáme zprávu "chyba 2" (nebo jsem špatně hledal) Atd Atd Atd...
Pokud sledujete nějaké problémy, byl bych rád aby se objevil ticket v ticketovacím systému aby popsán podle mého komentáře... Opravdu nám to hodně pomůže.
Jinak v Olomouci budeme tak se stavte...
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV