❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Rychlost a kvalita servisu

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 18 years ago

Re: Rychlost a kvalita servisu

Příspěvekod honzam » 7 years ago

kure05 píše:U nás je to tak odhadem tak 75% servisů zadara a zbytek je placený. Placený věci jsou většinou nastavení smazanýho routeru, nastavení vlastního routeru, blbě zapojený kabely, poškozený kabely a konektory, chyby v PC atd. Ale většinou se měněj RB a přepojuje na jiný (nový a bližší) vysílače. Jsme na trhu celkem dlouho, takže bohužel máme na síti stále lidi s RB411 a neustále se to mění. Není ani reálný udělat nějaký upgrade kolečko všech klientů v rozumným čase. Jako pokud by jsme se na to zaměřili, tak by to asi nějak šlo, ale potom by se nestíhalo vše ostatní . . .

U nás je to dost podobný. Hodně lidí má 411 a gentlebox k tomu staré trafo. Takže o servis nouzi nemáme hlavně kvůli starým instalacím na indoor kabelemch. Občas se ještě nějde nějaká zapomenutá rb133c
0 x

KyberNet
Příspěvky: 34
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod KyberNet » 7 years ago

martinko píše:Tym chces Kybernet povedat, ze sluzbu hotline poskytuje jeden technik a po ruke je druhy technik ktory ak je treba tak je v terene, cize tak ako to opisoval tiez jeden pred tebou? Aku dlhu maju sluzbu, tyzden alebo kolki sa striedaju, aby sa z toho nezblaznili, ze musia byt ako v domacom väzeni? ...a este som nerozumel, antenu zdarma davate len ked podpise viazanost?


Technicka podpora se strida po tydnu (jsou 3, takze kazdy 3 tydny)...
Antenu uprasnim... Pokud je v zaruce tak zdarma... pokud uz neni, tak je to pripad od pripadu. nekde dame novou antenu a pote jestli chce zmenu tarifu tak zavazek, nekdy dame uz antenu nekde zdemontovanou atd. je to ruzne.
0 x

jahpisin
Příspěvky: 248
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod jahpisin » 7 years ago

zeptam se na jednu drobnost, resi se tu ze zakaznik se dovola na hotline kde neni "cvicena opice" ale clovek ktery tomu rozumi a dokaze vse proverit. Cili ma otazka je: mate extra zamestnance technika,admina....ktery sedi v pracovni dobe jen u pc a ceka na pripadny hovor klienta, nebo kolegu, ktery potrebuje neco poresit ? a zaroven provadi kontrolu,stav site,preladuje atd. Nebo je situace takova, ze jak ma technik ten tyden sluzbu jsou presmerovane hovory na nej a on to pak resi za provozu nekde v terenu ?
0 x

hafieror
Příspěvky: 616
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hafieror » 7 years ago

U nás jsme tři technici na stejné úrovni, ale protože já jsem nejvíc línej a zase mám nejmenší problém se s lidma bavit celej den, tak vesměs jsem většinu času v kanclu, nebo si dělám krátký výjezdy. Většinu věcí dokážu řešit z terénu.
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 7 years ago

no docela pohádka toto vlákno :) zažil jsem 3 poskytovatele ani jeden se tak nechoval, byl problém se i dovolat.
každopádně pokud si někdo může dovolit dávat domácnostem SLA jako na firemní přípojky za tisíce tak zjevně má tak malé území pokrytí a nebo takovou armádu techniků, že tedy opravdu nevím.
ono tedy potom nechápu jak vypadá u takové firmy to pravé SLA za tisíce, to tam je u nich ve firmě s nima technik 24 hodin denně? :)
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

KyberNet
Příspěvky: 34
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod KyberNet » 7 years ago

jahpisin píše:zeptam se na jednu drobnost, resi se tu ze zakaznik se dovola na hotline kde neni "cvicena opice" ale clovek ktery tomu rozumi a dokaze vse proverit. Cili ma otazka je: mate extra zamestnance technika,admina....ktery sedi v pracovni dobe jen u pc a ceka na pripadny hovor klienta, nebo kolegu, ktery potrebuje neco poresit ? a zaroven provadi kontrolu,stav site,preladuje atd. Nebo je situace takova, ze jak ma technik ten tyden sluzbu jsou presmerovane hovory na nej a on to pak resi za provozu nekde v terenu ?


Mame na to extra technika, ktery sedi u PC a zveda hovory, zaroven je zveda i technikum v terenu, treba kvuli ladeni a jinym vecem.


bod g) jsem se bud spatne vyjadril a nebo se spatne pochopil.. Nabizime firmam moznost SLA., ne ze to ma kazdej.
1 x

jahpisin
Příspěvky: 248
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod jahpisin » 7 years ago

KyberNet píše:
jahpisin píše:zeptam se na jednu drobnost, resi se tu ze zakaznik se dovola na hotline kde neni "cvicena opice" ale clovek ktery tomu rozumi a dokaze vse proverit. Cili ma otazka je: mate extra zamestnance technika,admina....ktery sedi v pracovni dobe jen u pc a ceka na pripadny hovor klienta, nebo kolegu, ktery potrebuje neco poresit ? a zaroven provadi kontrolu,stav site,preladuje atd. Nebo je situace takova, ze jak ma technik ten tyden sluzbu jsou presmerovane hovory na nej a on to pak resi za provozu nekde v terenu ?


Mame na to extra technika, ktery sedi u PC a zveda hovory, zaroven je zveda i technikum v terenu, treba kvuli ladeni a jinym vecem.


bod g) jsem se bud spatne vyjadril a nebo se spatne pochopil.. Nabizime firmam moznost SLA., ne ze to ma kazdej.


Tak by mel vypadat prave idealni stav.....ja to mam s kolegama bohuzel ted tak, ze maji ulozena cisla primo na nas, takze vesmes volaji tomu kdo u nich delal instalaci ci posledni servis....ma to jedinou vyhodu, ze pripadne dokazu klienta presne navest k mistecku kde ma trafo,router,kabel spojku atd...kolikrat nechapu, kdyz reknu "tu vazu jak mate v rohu u stolu pusunte a najdete to trafo co je potreba vypojit a zapojit :) "....ale to je tak vse....ostatni chaos je pak uz naprd, jako ze jsem na nove pripojce ci na servisu a musim se venovat zakaznikovi co ted zrovna vola, nebo jsem nekde na stozaru,strese atd....pak mu reknu, ze se na to podivam treba za hodku dve tri....to je pak smutna situace :( nehlede na to ze musim vecne delat hot spot z telefonu abych se pripojil do site, nebo to jeste resil treba kdyz dokoncim pripojku u klienta. Takze hotline linka max do kanclu kde jsou ucetni...ty to pak volaj nam :) a my si pak volame mezi sebou jestli nejsme treba na kompu abych proveril toho a toho ci vyresil ten a ten problem na AP.....ja osobne uz zvedam telefon lidem jen v pracovni dobe 7:00-16:00...kdo vola potom....volam zpet nasledujici den rano....protoze zvedat telefon a pracovat ustavicne z domu jen tak pro radost je nesmysl...videl bych to rad jinak...ale to by muselo vedeni zapracovat :(....jsem pracujici clovek a ne dobrovolnik
1 x

Uživatelský avatar
Gemb
Příspěvky: 2633
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod Gemb » 7 years ago

Z mojho pohladu je najhorsia vec aby technik v terene riesil u ineho zakaznika telefonaty ci problem dalsieho zakaznika. Vzdy hovorim ludom, volajte priamo do firmy a nie mne, budem zrovna na streche ci riesit zakaznika u neho doma a nezdvihnem vam to. Taktiez nepozrem databazu ani kontrolu pripojenia a preto treba volat na firmu kde vam poradia rychlejsie a vo vsetkom. Proste vzdy sa snazim vyhybat telefonatom pokial som prave u niekoho...nieje to vhodne.
1 x

jahpisin
Příspěvky: 248
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod jahpisin » 7 years ago

Gemb píše:Z mojho pohladu je najhorsia vec aby technik v terene riesil u ineho zakaznika telefonaty ci problem dalsieho zakaznika. Vzdy hovorim ludom, volajte priamo do firmy a nie mne, budem zrovna na streche ci riesit zakaznika u neho doma a nezdvihnem vam to. Taktiez nepozrem databazu ani kontrolu pripojenia a preto treba volat na firmu kde vam poradia rychlejsie a vo vsetkom. Proste vzdy sa snazim vyhybat telefonatom pokial som prave u niekoho...nieje to vhodne.


je to prave naprd....ale kdyz mate v kancelari jen dve pani, ktere nedovedou proverit kontrolu pripojeni. musi volat pak nam, a kdyz teda zavolaji primo k nim...tak to preda nam a zakaznik pak samozdrejme musi pockat nez budem mit cas se na nej podivat. Hold smutna situace :(
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod hapi » 7 years ago

možná by bylo lepší uvést název firem který údajně se tu prezentují se super servisem. Rád bych se podíval třeba na forum rychlost.cz co tam povídají jejich zákazníci :-)
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

dagus
Příspěvky: 1288
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod dagus » 7 years ago

Jasny "jejich" zákazníci... Ty tomu vážně věříš? Tak to se nedivím, že tomu věří i normální lidi. Ach to kritické myšlení.
0 x

Uživatelský avatar
Gemb
Příspěvky: 2633
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod Gemb » 7 years ago

jahpisin píše:
Gemb píše:Z mojho pohladu je najhorsia vec aby technik v terene riesil u ineho zakaznika telefonaty ci problem dalsieho zakaznika. Vzdy hovorim ludom, volajte priamo do firmy a nie mne, budem zrovna na streche ci riesit zakaznika u neho doma a nezdvihnem vam to. Taktiez nepozrem databazu ani kontrolu pripojenia a preto treba volat na firmu kde vam poradia rychlejsie a vo vsetkom. Proste vzdy sa snazim vyhybat telefonatom pokial som prave u niekoho...nieje to vhodne.


je to prave naprd....ale kdyz mate v kancelari jen dve pani, ktere nedovedou proverit kontrolu pripojeni. musi volat pak nam, a kdyz teda zavolaji primo k nim...tak to preda nam a zakaznik pak samozdrejme musi pockat nez budem mit cas se na nej podivat. Hold smutna situace :(

U mna je to tak, ze mam primarne jednu kolegynu ktora komunikujem so zakaznikom, taktiez bezne veci skontroluje. Grafuje sa kazda pripojka, takze ked je cervene more vie, ze sa ma pytat na vypnute POE a ked nie jedine servis, antena alebo nieco na streche dead. Taktiez spolupracujeme s dalsou firmou kde maju 2 baby v kancli a z toho poznam len jednu ale k veci. Tato vie skontrolovat pripojenie, poriesit klienta, prekonfigurovat antenu na dialku na iny sektor, ip, zmenit rychlost atd. Takze, ked sa chce tak sa to da a vedia to aj baby, netreba technikov. Technik ma byt uz len samotny nastroj na vykonanie cinnosti.
1 x

Kart
Příspěvky: 246
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod Kart » 7 years ago

whatever píše:Noo nebudu tu odpovidat bodove, ale spis tak nejak shrnu do vety :)...
Soucasti kazdeho servisu ci zavolani klienta ze mu to funguje spatne a vetsinou problem vyresi jen zmena kanalu je nabidka vymeny anteny na nejnovejsi technologii... 80% na to kyvne, protoze mu vymenime antenu a namisto 7mbitu mu nabidneme za stejnou ci podobnou cenu treba 20mbit... podpis nove smlouvy na 12mesicu a vsichni jsou spokojeni :-) ...

Pri vymene zarizeni si i neco uctujete nebo jen smlouva?
0 x

whatever
Příspěvky: 59
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod whatever » 7 years ago

Zalezi na mesicni cene. Pokud nekdo plati 250Kc tak uctujeme, pokud treba 363kc tak neuctujeme
0 x