Ahoj, klientka rok bez problémů vyžívala TV od T-mobile, za poslední 2 týdny z ničeho nic mezi 19-22 hod nepoužitelné - jak online tak ze záznamu.
Datový tok je v pořádku - zkoušel jsem současné pustit u ní doma HD video /stahovat a běželo to jak bylo nastaveno max.10 M. Tak pochopila že to není možné, když jiné video běží.
Paní zavolala do T-mobile s trochu ostřeji vše objasnila, následující dva dny (dva večery) TV běžela bez problému. třetího dne opět hrůza.
Bylo jí doporučeno navýšení konektivity od poskytovatele. Je možné jím to vůbec nějak dokázat?
Setkal jste se s tím už někdo?
Je možné, že to T-mobile dělá umysleně?
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
t-mobile TV
Nejspíš půjde o porodní bolesti při přechodu na H.265, jak jsem psal v jiném vlákně.
Je třeba to brát s nadhledem, nabídnout svou TV platformu, případně to nechat vyšumět. Něco podobného jsem řešil před měsícem se zákazníkem, co má Lepší TV. Na infolince mlžili, pak přiznali něco málo problémů a za pár dní to jelo normálně.
Je třeba to brát s nadhledem, nabídnout svou TV platformu, případně to nechat vyšumět. Něco podobného jsem řešil před měsícem se zákazníkem, co má Lepší TV. Na infolince mlžili, pak přiznali něco málo problémů a za pár dní to jelo normálně.
0 x
my máme málo klientu, TV nespokytujeme.
Co bych měl učinit jako další postup v dokazování T-mobilu, aby ode mě paní neodešla k nim?díky
Co bych měl učinit jako další postup v dokazování T-mobilu, aby ode mě paní neodešla k nim?díky
0 x
Pokud nebudes nabizet tv svou, tak si ji budou lidi brat jinde a nebudes z toho mit uz vubec nic. Navic ti zvedaji toky.
0 x
jak říkám, TV se nechystáme poskytovat.
V tomto okamžiku jde o to, jak dokázat T-mobile že chyba je na jejich straně (ať už záměrná nebo náhodná) - tím že pustím v danou chvíli HD video postačí?
V tomto okamžiku jde o to, jak dokázat T-mobile že chyba je na jejich straně (ať už záměrná nebo náhodná) - tím že pustím v danou chvíli HD video postačí?
0 x
-
- Příspěvky: 832
- Registrován: 13 years ago
- Kontaktovat uživatele:
Jako dalsi postup uzavri smlouvu s KUKI TV o preprodeji jejich TV.
A zacni nabizet TV take.
A zacni nabizet TV take.
profik píše:my máme málo klientu, TV nespokytujeme.
Co bych měl učinit jako další postup v dokazování T-mobilu, aby ode mě paní neodešla k nim?díky
0 x
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 9 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně s T-Mobile vůbec, ale vůůůůbec nic nevyřešíš. 3 týdny jsme s nima řešil aktualizace geolokačních dat. Kam jsem se dovolal/dopsal tam nikdo nevěděl o co jde. Pořád tvrdili že mají vše správně, ale že to předají technikům na prověření. Nakonec se povedlo přes obchodního zástupce dotlačit info někam dál, obratem se vrátila informace, že mají vše OK ale TV furt hlásila že není dostupná mimo ČR. TM si pořád myslel že naše IP jsou v Rusku. Až když jsem řekl klientovi ať si vezme naší TV nebo ať si objedná net přes pevnou, tak se TV záhadně rozjela.
Přeju hodně štěstí, protože celé osazenstvo podpory ti bude říkat že mají vše OK. A bude ti to tvrdit každý, protože oni chyby nedělají. Navíc tvoje informace se nedostanou dál než k operátorovi a tam to skončí.
Ještě si prověř jakou cestou jde ta TV. Dost možná ti to jede skrz zahraniční konektivitu a tam může být problém. EDIT: pokud se nepletu, tak tohle jedna z IP, na které Tmob TV jede 212.67.66.77 . Zkus si dát trace kudy to jede.
Přeju hodně štěstí, protože celé osazenstvo podpory ti bude říkat že mají vše OK. A bude ti to tvrdit každý, protože oni chyby nedělají. Navíc tvoje informace se nedostanou dál než k operátorovi a tam to skončí.
Ještě si prověř jakou cestou jde ta TV. Dost možná ti to jede skrz zahraniční konektivitu a tam může být problém. EDIT: pokud se nepletu, tak tohle jedna z IP, na které Tmob TV jede 212.67.66.77 . Zkus si dát trace kudy to jede.
0 x
Petr Bačina píše:Hlavně s T-Mobile vůbec, ale vůůůůbec nic nevyřešíš. 3 týdny jsme s nima řešil aktualizace geolokačních dat. Kam jsem se dovolal/dopsal tam nikdo nevěděl o co jde. Pořád tvrdili že mají vše správně, ale že to předají technikům na prověření. Nakonec se povedlo přes obchodního zástupce dotlačit info někam dál, obratem se vrátila informace, že mají vše OK ale TV furt hlásila že není dostupná mimo ČR. TM si pořád myslel že naše IP jsou v Rusku. Až když jsem řekl klientovi ať si vezme naší TV nebo ať si objedná net přes pevnou, tak se TV záhadně rozjela.
Přeju hodně štěstí, protože celé osazenstvo podpory ti bude říkat že mají vše OK. A bude ti to tvrdit každý, protože oni chyby nedělají. Navíc tvoje informace se nedostanou dál než k operátorovi a tam to skončí.
Ještě si prověř jakou cestou jde ta TV. Dost možná ti to jede skrz zahraniční konektivitu a tam může být problém. EDIT: pokud se nepletu, tak tohle jedna z IP, na které Tmob TV jede 212.67.66.77 . Zkus si dát trace kudy to jede.
dá se něco zjistit? (první 4 adresy jsou naše)
- Přílohy
-
- trace.jpg (79.57 KiB) Zobrazeno 8567 x
0 x
Zdravím, tak pán z Tmobile se dotazuje paní na toto:
´´Dobrý den,
na základě řešených potíží u zákaznice XXXXX Veronika tel. XXXXXXX, bych od Vás potřeboval vědět kolik máte povoleno dotazů DNS na servru je možné že z nízkých hodnot jí nefunguje naše T-mobile TV. Děkuji za vyjádření.
S přáním hezkého dne´´
´´Dobrý den,
na základě řešených potíží u zákaznice XXXXX Veronika tel. XXXXXXX, bych od Vás potřeboval vědět kolik máte povoleno dotazů DNS na servru je možné že z nízkých hodnot jí nefunguje naše T-mobile TV. Děkuji za vyjádření.
S přáním hezkého dne´´
0 x
Minule jsem řešil ztrátovost jednoho okruhu, který bere od nas tm a nakonec jsme jim poslali email ze musi mit vadny router a trvalo jim tyden nez ho vymenili
0 x
MilanT píše:Minule jsem řešil ztrátovost jednoho okruhu, který bere od nas tm a nakonec jsme jim poslali email ze musi mit vadny router a trvalo jim tyden nez ho vymenili
Aha, no a jak na to mám prosím tě reagovat?
0 x