Internetové připojení využívám již "desítky" let. Dalo by se říci od stejného ISP. Začínal jsem již v době kdy jsem si já sám musel pořizovat za deset tisíc vlastní anténu kterou mi po letech firma vyvlastnila..budiž. Jak šel čas firmu koupila jiná firma...poté jiná a nakonec jsem skončil u RIO media. Od té jsem si nechal v r. 2012 ještě přidat IPTV (tudíž nová smlouva - nikterak časově vázanou, tudíž na neurčito). Nyní jsem byt pronajal a internet tedy zrušil..odnesl přístroje (switch router atd..) na firmu s tím, že již jejich služby potřebovat nebudu. Paní na pobočce techniku přebrala a dala mi podepsat ukončení smlouvy. Teď mě firma uhání abych zaplatil 3 měsíční výpovědní lhůtu. Ve smlouvě je jen odkaz na všeobecné podmínky kde jsem se tedy posléze dočetl cosi o 3 měsíční výpovědní lhůtě. Tak jsem tedy obratel psal na firmu proč musím platit za něco co nevyužívám....reakce byla strohá a jen, že holt musím. Tak jsem tedy odpověděl, že pokud jsem ještě 3 měsíce mohl služby nadále odebírat... zajisté nechtěly taktéž peníze od stávajícího nájemce..protože to by měli za 1 byt dva příjmy. Opět jen konstatování, že musím zaplatit. Mám nějaké právo se bránit nebo si do všeobecných podmínek mohou napsat co chtějí? ( mimochodem o změnách ve všeobecným podmínkách jsem informován nebyl (poslední změna 1.5.2016). Zaplatit / nezaplatit..
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)