http://bonusweb.idnes.cz/xbox-one-o2-pr ... clanek-box
taky nekdo resite tenhle problem u sebe v siti? u me zatim nido nic takoveho neurgoval .....
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
O2 problem s xbox one
se starym xboxem se nám ozvalo pár lidí s podobným problémem. Nešla hlasová komunikace protože prý údajně ta nejde přes servery ale na přímo mezi klienty. Je třeba si uvědomit že český internet je paskvil a tak xbox odmítal cokoliv dělat. Musel sem na mikrotiku zapnout upnp aby si xbox sám promapoval potřebný porty (v USA běžný) a nandat veřejku na mikrotika (v USA běžný) a pak se xboxy v naší síti spojili v pohodě. Typnu si že tenhle problém mají O2 zákazníci co už nedostaly veřejnou ip adresu jelikož je po novu nedávají.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
no kdo nema nahrabany verejky do zasoby tak ma smulu? to mi prijde jako blbost , starej xbox mam doma verejku nemam a slape mi v pohode vsecko
0 x
ono to chodí, ale nefunguje ingame hlasová komunikace.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
U PS3 je podobny problém např. u aut Grand Turismo. Pro 100% funkčnost multiplayeru je potřeba veřejka + enable upnp, aby se šlo spojit se všema v internetu. Pokud není tak to šlape atd.. všechno, ale nejde se spojit s úplně všema... (na ps3 foru psali ze hodně pomůže kdyz neni moznost veřejky nastavit DNS na 8.8.8.8 a 8.8.4.4 ale to jsem nezkousel).... Ani bych to neřešil kdyby do toho neuháněl klient, který si doma udělal uzavřené pařící zátiší pod schodama jenom pro tuto hru se sportovní sedačkou a každy večer jezdil očividně hodně důležité celosvětové ''mistráky'' 

- Přílohy
-
- PariciMistnost.jpg
- Parici PS3 mistnost :-D
- (249.77 KiB) Zatím ještě nestaženo
Naposledy upravil(a) 3com dne 10 Oct 2014 13:43, celkem upraveno 1 x.
0 x
mno a kdyz maj doma dva xboxy , musi pak mit dve verejky ?
0 x
ERnet tady, ERnet tam, ERnet vsude kam se podivam
hapi píše:ono to chodí, ale nefunguje ingame hlasová komunikace.
me chodi i bez verejky
0 x
reset píše:mno a kdyz maj doma dva xboxy , musi pak mit dve verejky ?
microsoft počítá s dvěmi xboxy na jednu přípojku. Koukni se do manualu xboxu co všechno musíš mít aby si neměl nikdy problém.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
ppp76 píše:hapi píše:ono to chodí, ale nefunguje ingame hlasová komunikace.
me chodi i bez verejky
asi nehraješ online v plný palbě.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Xbox One poměrně agresivně využívá IPv6 a IPsec.
Takže: nejsou nutné čtyřkové veřejky, pokud má klient IPv6. Pokud nemá, Xbox One zkouší tunelovat IPv6 provoz skrz IPv4 infrastrukturu (pomocí Terada - a tam může narážet na kaskádované NATy, skrz které by Teredo mohlo mít problém stabilně prolézt, je to příšernej protokol).
Nad IPv6 pak ještě provozuje IPsec, takže i pokud dáváte IPv6, ale blokujete IPsec, můžete mít problém.
Pro další čtení doporučuji:
http://download.microsoft.com/download/ ... tails.docx
http://www.ietf.org/proceedings/88/slid ... 6ops-0.pdf
http://www.gossamer-threads.com/lists/nsp/ipv6/50324
Takže: nejsou nutné čtyřkové veřejky, pokud má klient IPv6. Pokud nemá, Xbox One zkouší tunelovat IPv6 provoz skrz IPv4 infrastrukturu (pomocí Terada - a tam může narážet na kaskádované NATy, skrz které by Teredo mohlo mít problém stabilně prolézt, je to příšernej protokol).
Nad IPv6 pak ještě provozuje IPsec, takže i pokud dáváte IPv6, ale blokujete IPsec, můžete mít problém.
Pro další čtení doporučuji:
http://download.microsoft.com/download/ ... tails.docx
http://www.ietf.org/proceedings/88/slid ... 6ops-0.pdf
http://www.gossamer-threads.com/lists/nsp/ipv6/50324
0 x
3com píše:U PS3 je podobny problém např. u aut Forza Motorsport. Pro 100% funkčnost multiplayeru je potřeba veřejka + enable upnp, aby se šlo spojit se všema v internetu. Pokud není tak to šlape atd.. všechno, ale nejde se spojit s úplně všema... (na ps3 foru psali ze hodně pomůže kdyz neni moznost veřejky nastavit DNS na 8.8.8.8 a 8.8.4.4 ale to jsem nezkousel).... Ani bych to neřešil kdyby do toho neuháněl klient, který si doma udělal uzavřené pařící zátiší pod schodama jenom pro tuto hru se sportovní sedačkou a každy večer jezdil očividně hodně důležité celosvětové ''mistráky''
Forza na PS3 ? No nevim nevim to asi neklapne

0 x
Robotvor píše:3com píše:U PS3 je podobny problém např. u aut Forza Motorsport. Pro 100% funkčnost multiplayeru je potřeba veřejka + enable upnp, aby se šlo spojit se všema v internetu. Pokud není tak to šlape atd.. všechno, ale nejde se spojit s úplně všema... (na ps3 foru psali ze hodně pomůže kdyz neni moznost veřejky nastavit DNS na 8.8.8.8 a 8.8.4.4 ale to jsem nezkousel).... Ani bych to neřešil kdyby do toho neuháněl klient, který si doma udělal uzavřené pařící zátiší pod schodama jenom pro tuto hru se sportovní sedačkou a každy večer jezdil očividně hodně důležité celosvětové ''mistráky''
Forza na PS3 ? No nevim nevim to asi neklapne
Grand Turismo teda... Na tom nesejde auta jak auta

0 x
Já pochopil, že to lidme šlo, ale rozbilo se to někdy v září, co O2 mohutně dělalo nějaké upgrejdy v síti.
Jinak, ano, Xbox one jede pokud má IPv6 konektivitu a rozumně nastavneý firewall před ním (v podstatě dle doporučení).
V podstatě používají něco podobného, co je i ve Windows 2012 a Win 8 pro DirectConnect, jen tomu chybí možnost tunelování IPv6 skrz HTTPS. A ten IPsec je trochu domrven jejich soukromým AuthIP místo IKE.
Problém dělá, pokud spolu mají komunikovat konce, co jsou za teredem všechny. Kdo má jen IPv4 a UPnP pro dynamické domrvení směrování portů, tak jede také. CGN někdy jde, někdy ne. Problém je, když chtějí hrát dva v jedné síti a blokuji možnost přímé komunikace svých klientů mezi sebou, za každou cenu to navazuje přímé spojení.
Jinak, ano, Xbox one jede pokud má IPv6 konektivitu a rozumně nastavneý firewall před ním (v podstatě dle doporučení).
V podstatě používají něco podobného, co je i ve Windows 2012 a Win 8 pro DirectConnect, jen tomu chybí možnost tunelování IPv6 skrz HTTPS. A ten IPsec je trochu domrven jejich soukromým AuthIP místo IKE.
Problém dělá, pokud spolu mají komunikovat konce, co jsou za teredem všechny. Kdo má jen IPv4 a UPnP pro dynamické domrvení směrování portů, tak jede také. CGN někdy jde, někdy ne. Problém je, když chtějí hrát dva v jedné síti a blokuji možnost přímé komunikace svých klientů mezi sebou, za každou cenu to navazuje přímé spojení.
0 x
0 x
"Slepému neukážeš, hluchému nepovíš, debilovi nedokážeš..."