❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
ekonto api
ekonto api
Když už se ve vedlejším vlákně rozebírají opět možnosti českých bank pro isp.. někde jsem tady na fóru viděl zmínku, že raifka má api pro přístup na ekonto, ze kterého jdou tahat výpisy v csv. Můžete se o tom někdo rozepsat, kde se k tomu dá dostat, jestli k tomu existuje nějaká třída do php, případně nějaká dokumentace?
0 x
T-T
tom-tom píše:Když už se ve vedlejším vlákně rozebírají opět možnosti českých bank pro isp.. někde jsem tady na fóru viděl zmínku, že raifka má api pro přístup na ekonto, ze kterého jdou tahat výpisy v csv. Můžete se o tom někdo rozepsat, kde se k tomu dá dostat, jestli k tomu existuje nějaká třída do php, případně nějaká dokumentace?
Zdravím,
to by mě taky zajímalo. Jen podotýkám, že si již víc jak 5 let dopisuji s RB bankou a zcela evidentně nehodlají tuto možnost připustit. Jak znám jejich strategii, dokud budou mít aspoň jednoho platícího klienta, tak nic dělat nebudou. Důležité jsou pro ně naprosto zamotané ceníky, ve kterých se ani oni sami dobře nevyznají a které velmi obratně a často mění.
Nespletl si to někdo s FIO bankou?
mpcz, 23/01/2013
0 x
Kua že bych to popletl? 
Ale dal bych krk na to, že když ne tady na fóru, tak někde to bylo

Ale dal bych krk na to, že když ne tady na fóru, tak někde to bylo
0 x
T-T
jo tak spletl jsem si fórum, ale RB to je, tady http://webtrh.cz/114640-bankovni-api
9. příspěvek
9. příspěvek
0 x
T-T
tom-tom píše:jo tak spletl jsem si fórum, ale RB to je, tady http://webtrh.cz/114640-bankovni-api
9. příspěvek
Zdravím,
nic bližšího nevíme? To je dost málo. Cena SW? Měsíční paušál? Další event. háčky? Na stránkách RB dám "API" a nic to nenajde...
Děkuji.
mpcz, 23/01/2013
0 x
Zdravím,
tak jsem si tedy zavolal do RB na jejich hotline s dotazem na API. Slečna se mě první zeptala, co že to je, že o tom nikdy neslyšela. Tak jsem jí vysvětloval, že by mi stačilo, pokud by ta jejich skvělá banka uměla po 5 letech urgencí vyexportovat pohyby do nějakého souboru, tak, jak to už dávno umí FIO a dokonce i Česká spořitelna (zdarma), která je primárně určena pro domácí střádaly. Když mě na to opáčila, že vůbec neví, oč se mi jedná a že to asi nikdo nepotřebuje, jinak by to asi měli, tak jsem se slušně rozloučil a zavěsil.
Pokud by si někdo myslel, že když slečna neví, tak vás spojí na nějakého "náměstka pro API", tak to se šeredně mýlí. Spojování hovorů za účelem řešení problému - přísně zakázáno.
Takže - jako vždy.
mpcz, 25.01.2013
tak jsem si tedy zavolal do RB na jejich hotline s dotazem na API. Slečna se mě první zeptala, co že to je, že o tom nikdy neslyšela. Tak jsem jí vysvětloval, že by mi stačilo, pokud by ta jejich skvělá banka uměla po 5 letech urgencí vyexportovat pohyby do nějakého souboru, tak, jak to už dávno umí FIO a dokonce i Česká spořitelna (zdarma), která je primárně určena pro domácí střádaly. Když mě na to opáčila, že vůbec neví, oč se mi jedná a že to asi nikdo nepotřebuje, jinak by to asi měli, tak jsem se slušně rozloučil a zavěsil.
Pokud by si někdo myslel, že když slečna neví, tak vás spojí na nějakého "náměstka pro API", tak to se šeredně mýlí. Spojování hovorů za účelem řešení problému - přísně zakázáno.
Takže - jako vždy.
mpcz, 25.01.2013
0 x