❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Jednaní s klienty.

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Rambo
Příspěvky: 54
Registrován: 13 years ago

Re: Jednaní s klienty.

Příspěvekod Rambo » 12 years ago

Jo s některýma je problém...
Taky máme jednoho co když mu nejde 5 minut tak je naštvaný, arogantní a sprostý... Naštěstí je to přítel jedné klienty a jen spolu bydlí ale smlouva není na něho ale na ní. Ale jeho argumentace "Mě nezajímá co je ve smlouvě já si platím službu!!!!" je fakt skvělá... A když mi tohle řekne člověk co pracuje v jedné nejmenované české bance jako vymahač pohledávek...

Ale jak píšete, je to problém, třeba včera jsem řešil, že se nemohli připojit na domácí wifinu novým tabletem. Tak tam přijedu a zjístím že wifiroutr co jsme jim prodali je vyměněný za WiFi APčko, protože švagr poeboval routr a jím stačí APčko ale že to vyměnili už před rokem a na noťasech jim to jede, tak kouknu na to a nastavené SSID: "Lukáš"... Co pak s takovýma klientama?
Nebo pravidelně jak jednomu klientovi nejede internet tak mačká reset na wifi routru. Pořád dokola mu člověk říká ať to nedělá že to nepomůže, skasíruje od něho peníze za opětovné nastavení a stejně to udělá znovu... A první co řekne do telefonu mě nefungoval internet tak jsem to restartoval tím tlačítkem... A problém byl ve vypnuté prodlužovačce o patro výš kde má adaptér od MK...

Ale mám i jednu "úsměvnou" žádost o servis :D volala že paní, že ji už hodinu nejede internet, tak se ji zeptám odkud je, po její odpovědi mi probleskne hlavou "vždyť tam nejde elektrika"... Tak se ji slušně zeptám jestli ji jde elektrika, a ona odpoví že ne, nato se zarazí a řekne "Já jsem blbá", já se omlouvám já mám notebook... :D
0 x

David2006
Příspěvky: 3243
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod David2006 » 12 years ago

Kdyby jste mu radši poradili co s tou cache jak se ptal, ale do toho se nikomu z Vás nechce. Dle mě je to jak jsem psal chyba sice na straně zákazníka, ale ruku na srdce, měl s tím počítat on při nasazování.
0 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 12 years ago

Komu niet rady, tomu niet pomoci...a keď ani to, tak lopatou po hlave. Protivných, drzých a arogantných klientov, ktorí si myslia ze za 10€ mesacne dostanu garantovane pripojenie s dostupnostou 99,999% radi posielame ku konkurencii. Nervy mame len jedny.
0 x

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 12 years ago

Troufalost nekterych klientu uz nevi kam zajit ... klient s nejnizsim tarifem a platebni moralkou na bodu mrazu vola ze by chtel domaci routrik a ze prej kdyz mu ho dam zadara ze zustane jinak jde jinam .... rekl jsem mu nashledanou :wink:
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 20 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 12 years ago

vsak mu ho da konkurence neboj ... a celou instalaci i vsechny kabele mu k tomu potaha doma zadarmo
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education

David Liška
Příspěvky: 228
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod David Liška » 12 years ago

My jim ty čudlíky na default přelepujeme, když je prokudlá plomba, automaticky jsou kokoti.
0 x

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 12 years ago

Takovyho jim preju a pokdu by si chteli jich jeste par takovejch vzit tak jim ke kazdymu kteryho si vezmou to domaci ap snad dam ....
0 x

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 12 years ago

ja mam s lidma zajimavou zkusenot. I kdyz je stara cca 9-10 let. Obcas jsem v praci zaskakoval za kolegu a rozvazel jsem pizzu. V dobe spicky neni problem ze od chvile kdy nekdo zavola az do doruce nu ubehlo min. hodina. Kdyz jsem k zakaznikovi prijel, byl jsem milej a zacal jsem se omlouvat ze to tak trvalo tak jsem zpravidla od nej nevidel ani korunu navic. Kdyz jsem se choval arogantneji a nic jsem nechtel resit tak s dyskem problem nemel.

Pouceni at s z toho veme kazdej sam :-)
0 x
Bývalý ISP...

lyra
Příspěvky: 569
Registrován: 17 years ago
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lyra » 12 years ago

Viz Tomáš Nesrsta ..dýško je o něčem jiném než je tatoto téma. Také jsem léta dělal mezi lidma a když člověk dělal pro chalupáře tak vždy nějak= dýško měl navíc , nebo třeba aspon byli příjemní svačinka kafíčko , rumíček :-)

Postupem času to ubývalo a ubývalo- pracvoval jsem tam 20 let- Hodně záleží na tom zda se člověk snaží nedělat ze sebe BOHA ,ale normálního člověka ,ktery se snaží udělat toho pro druhé co nejvíc .

S problémovými klienty se setkáváme a budeme setkávat častěji , lidi jsou naštvaný na všechno kolem sebe, málo práce ,malo peněz a vidí že soused ma 3 auta vilu a chatu...to postačí k naštvání u leckoho. Bohužel s narustem konkurence se i dříve bezproblémový klienti stanou problémový ,už jen z toho důvodu aby člověk jim ukončil smlouvu obratem hned a ne třeba s výpovědní dobou,
Toto byla vždy taktika tmavých spoluobčanů v čemkoliv... Když něco potřebovali tak chodili na úřad pořád a pořád chtěli co nejdřív az dotycny vedouci rekl podrizenym.. Zajedte tam at je to hotovy a mam od jich klid otravují tady každy den.Ostatní čekali týden i déle až se na ně dostalo pořadí Takže to nyní to praktikují i jiní, že chodí do kanceláře a každý den si stěžují na výpadky internetu,že chtějí končit. Pokud dáme test na jejich zařízení tak chyba maximálně 1 % za den dle nich to vypadava pořád..Když jsme byli na místě tak to zrovna nepadalo že.
Jo černá skřínka s ups a logovanim uplně všeho by to vyřešila :-)
www.wiracom.cz
0 x

Uživatelský avatar
aliney
Příspěvky: 1312
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod aliney » 12 years ago

ma stejnou zkusenost jako Tomas, kdyz jsem taky jezdil autem po lidech...
kdyz jsi hodny a mily, nejsou moc vstricni, ale kdyz jsem mel blby den, byl jsem nastvany, tak lide byli mili... napadlo me, ze to muze byt dano tim jak rika Lyra o tech autech a vile... lidi na tobe vidi, ze jsi usmevavy, spokojeny = mas se dobre, ale oni se nemaji dobre, takze jsou na tebe nasrani, ze se mas lepe. Kdyz jsi ale nevrly, smutny apod. nemaji ten pocit, ze se mas lepe nez oni, tak s tebou jednaji normalne.
Je to divne, ale funguje to bohuzel tak (bohudik, ze je to zpusob jak na ne)
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná

Adolf.Shitler
Příspěvky: 521
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 12 years ago

Robotvor píše:Chtěl bych vidět tyhle tupce co jim nejede par hodin net jak volaji na e-on nebo vodarny že jim nejde el. proud nebo neteče voda když maji nějakou poruchu.Hold internet je internet a bez něj se nedá asi žít.Tu elektriku a vodu platí stejně jak net a nikoho ani nenapadne někam volat a domáhat se mermomocí urychleného sprovoznění a i kdyby stějně by je tyto instituce poslali tak maximálně doprdle.Lidi jsou poslední dobou čímdál víc ofrklejší a arogantnější.....někdy je to humus co si lidi dovolí.

Je to tak a bohužel nejenom u toho poskytování netu. Prostě si někteří jedinci myslí, že jim lokální provider musí dělat sluhu a nejhorší je, když takový povedený klient ani nemá zaplaceno a ještě se ho dotkne, pokud ho provider na tuto skutečnost upozorní :roll:
0 x

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 12 years ago

Adolf.Shitler píše:
Robotvor píše:Chtěl bych vidět tyhle tupce co jim nejede par hodin net jak volaji na e-on nebo vodarny že jim nejde el. proud nebo neteče voda když maji nějakou poruchu.Hold internet je internet a bez něj se nedá asi žít.Tu elektriku a vodu platí stejně jak net a nikoho ani nenapadne někam volat a domáhat se mermomocí urychleného sprovoznění a i kdyby stějně by je tyto instituce poslali tak maximálně doprdle.Lidi jsou poslední dobou čímdál víc ofrklejší a arogantnější.....někdy je to humus co si lidi dovolí.

Je to tak a bohužel nejenom u toho poskytování netu. Prostě si někteří jedinci myslí, že jim lokální provider musí dělat sluhu a nejhorší je, když takový povedený klient ani nemá zaplaceno a ještě se ho dotkne, pokud ho provider na tuto skutečnost upozorní :roll:


a nedej boze kdyz ho odpojis , to te pak v mistni nalevne roznese na kopytech jako nejhorsiho a ze sel jinam protoze mu to vecne nechodilo a zlobilo a bylo to pomaly atd ....
0 x

neverhappy
Příspěvky: 565
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod neverhappy » 12 years ago

Zdravim. Nechci zakladat nove tema. Nasel by se nekdo, od koho bych okopiroval vseobecne podminky. Muzu se podivat na ruzne stranky, ale radsi bych to mel se souhlasem toho, ktery to vypotil.
Za posledni mesic jsem nasel 3 lidi co preprodavaj muj net a jednu cernou pripojku (nechapu jak prolomil heslo na AP, ale hodil se i do Acess listu).
Idealne nejake na jednu A4 a srozumitelne.
Jak mate osetreno preprodej. Pokud je to za routerem, tak jsem v koncich a najdu ji jen podle anten. Nepoznam, pokud si sousedi mezi sebou natahnou drat.
Trochu to do tohoto tema patri, i kdyz by se melo jmenovat jak ojeb.. poskytovatele nebo Jak me prevez klient.
0 x

Adolf.Shitler
Příspěvky: 521
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 12 years ago

VOP ať ti radši sesmolí nějaký právník, přece jenom tam musí navazovat body na sebe a je to (hlavně pro tebe) klíčový dokument spolu se Smlouvou.

Černou přípojku odstřihneš od signálu, to je to nejmenší. Ale s přeprodejem mezi kamarády asi neuděláš nic a pokud by to byl přeprodej oficiální, tak prostě s dotyčným ukončíš Smlouvu, protože ve VOP bude toto nepochybně bráno jako podstatné porušení pravidel.
0 x

net.work
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod net.work » 12 years ago

mam ve VOP 15tisic pokutu + moznost okamziteho odstoupeni od smlouvy
0 x
Jan Ptáček