Taky máme jednoho co když mu nejde 5 minut tak je naštvaný, arogantní a sprostý... Naštěstí je to přítel jedné klienty a jen spolu bydlí ale smlouva není na něho ale na ní. Ale jeho argumentace "Mě nezajímá co je ve smlouvě já si platím službu!!!!" je fakt skvělá... A když mi tohle řekne člověk co pracuje v jedné nejmenované české bance jako vymahač pohledávek...
Ale jak píšete, je to problém, třeba včera jsem řešil, že se nemohli připojit na domácí wifinu novým tabletem. Tak tam přijedu a zjístím že wifiroutr co jsme jim prodali je vyměněný za WiFi APčko, protože švagr poeboval routr a jím stačí APčko ale že to vyměnili už před rokem a na noťasech jim to jede, tak kouknu na to a nastavené SSID: "Lukáš"... Co pak s takovýma klientama?
Nebo pravidelně jak jednomu klientovi nejede internet tak mačká reset na wifi routru. Pořád dokola mu člověk říká ať to nedělá že to nepomůže, skasíruje od něho peníze za opětovné nastavení a stejně to udělá znovu... A první co řekne do telefonu mě nefungoval internet tak jsem to restartoval tím tlačítkem... A problém byl ve vypnuté prodlužovačce o patro výš kde má adaptér od MK...
Ale mám i jednu "úsměvnou" žádost o servis

