Dobrý den,
pro svého klienta jsem stavěl přístupový bod, jelikož nevidí na žádného poskytovatele internetu. Od ISP, který mi přístupový bod připojil jsem dostal následující informace:
Adresa přístupového bodu:
IP: 94.138.99.165
MASK: 255.255.255.192
GW: 94.138.99.190
Adresa klienta:
IP: 94.138.96.119
Mask: 255.255.255.192
GW: 94.138.96.126
Trápím se s nastavením pomocí routovací tabulky, ale protože to je můj první mikrotik - dělám něco špatně, nebo to dělám uplně špatně.
Klient má na svém routeru nastavenou jeho veřejnou adresu, v interní síti přístupového bodu a koncových zařízení používám vnitřní rozsah 192.168.88.0/24.
Mikrotik má na WAN IP adresu 94.138.99.165, na kterou se dostanu, ale nedaří se mi dostat provoz na 94.138.96.119 až na rozhraní klientova routeru. Dokonce bych řekl, že ten provoz nedorazí ani na wan mikrotiku, ale to je spekulace - pořádně nevím jak to zjistit a jestli k tomu musím mít nastavenou IP adresu na WAN mikrotiku.
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Více veřejných IP adres
Toto asi nepujde jen takhle od stolu poradit. zkus to třeba nakreslit. nechybí ti třeba jen defaultní routa? interface máš v bridge nebo ne?
0 x
Myslím že když to nakreslíš,budeme vědět víc.Takhle jak to popisuješ si to nedokážu představit,takže těžko radit.
0 x
Pan přispěvatel mezi nás rozhodil pár informací a teď už je to na našich křišťálových koulích, jak se s tím popereme 

0 x
-
- Příspěvky: 421
- Registrován: 15 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Já bych to viděl, že buď už to vyřešil nebo mu jinde někdo poradil, ale teď už je línej tady příspěvek smazat nebo napsat, že je to ok.
0 x