❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

WDS - nechápu traffic

Návody a problémy s konfigurací.
xindel

WDS - nechápu traffic

Příspěvekod xindel » 14 years ago

Ahoj všem.

Snažím se pochopit chování mých WRAPů (3.20 CM9 karty), resp jednoho z nich. Mám hlavní vysílač doma na baráku (AP1) a druhý u souseda(AP2) v režimu bridge pro vykrytí zbytku lokality. Nezdá se mi úplně chování AP1, které pokud přes něj klient komunikuje do Internetu(WLAN1), tak tlačí packety i na rozhraní spoje(WLAN2), kde samozřejmě nemá odpoěvdi (viz obr), ale naprosto zbyetčně mi to vytěžuje tento spoj. Nejsem žádný odborník a proto bych poprosil Vás, nebo pokud jsem přehlédl podobný problém ve foru/na googlu, tak mě stačí nasměrovat. Předpokládám, že mám jen třebas špatně nastvené směrování apod, ale už v tom šťourám nějak dlouho a asi to přehlížím)-: děkuji.

Obrázek
0 x

basty
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 14 years ago

mas zapnuty default forward?
0 x

net.work
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod net.work » 14 years ago

basty píše:mas zapnuty default forward?

to s tim snad nema nic spolecneho ne?
problem je dle me v tom, ze mas ty 2 interface v bridge... takze bridge zrus, nastav na kazdy wlan jiny subnet a routuj....
0 x
Jan Ptáček

xindel

mas zapnuty default forward?

Ano mám.

to s tim snad nema nic spolecneho ne?
problem je dle me v tom, ze mas ty 2 interface v bridge... takze bridge zrus, nastav na kazdy wlan jiny subnet a routuj....

routing table, to mě napadlo hned jak jsem si lehl, že jsem je nepřipojil.

Kód: Vybrat vše

#      DST-ADDRESS        PREF-SRC        G GATEWAY                 DISTANCE INTE...
 0 A S  0.0.0.0/0                          r 192.168.1.1             1        ZADSL_bridge
 1 X S  192.168.1.0/24                       wlan1_base_AP           1