❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
párování plateb v Pohodě
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
Re: párování plateb v Pohodě
to kraljan - hele nic proti, ale praxi a letama zjistuju, ze cim vic klientovi lezu do rite, tim vic si on svoji mnou vyrita ... pokud jsou jasne pravidla a klient je dodrzuje, je spokojenost na obou stranach, pokud klient je negramot a neumi zaplatit s v.s. jak se s nim bavi v o2 ? v cezu ... u plynaru ?? ... proc ja mam resit klientovu debilitu ? .. fakt sorry ale asi to po letech lezeni do rite vidim uz jinak
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
Viktor Novotný píše:kam by chodily ? ... platili radne ... nemaji co resit .. neplatili, pak at jdou neplatit kam chteji ..
Tak s tim, ze kdyz nekdo neplati, tak jde neplatit jinam, naprosto souhlasim, ale osobne bych timto myslel skutecneho neplatice. Na druhou stranu, kdyz umime programovat, zas tak tezke to nebylo, tak proc neusetrit praci nekolika zenskych. Nakonec jejich vyplatu musi taky nekdo zaplatit. A i kdyz se da souhlasit s tim, ze kdyz zakaznik zaplatil se spatnym VS, tak to muze byt jeho problem, tak na druhou stranu, jsou to penize a kdyz jej odpojim, tak ty penize prestanou byt.
Ale jsou i opacne extremy, mame tady treba nekolik lidi, kteri plati pravidelne (zrejme trvalym prikazem) i davno po tom, co sami ukoncili smlouvu. A to uz jsme jim davali i vedet a ze jim ty penize cok nam naposilali posleme zpatky, hned co prestanou platit a stejne od nich penize chodi dal. Skutecne bezny retail zakaznik to je neco, co by ani autor scifi nevymyslel.
0 x
Zdeněk Švarc píše:Dalibor ví určitě moc dobře o čem mluví, Fortech má víc zákazníků, než kolik nás v tomto vlákně diskutuje.
Tak to nas mas za pekne zabare Zdenku, to si bud jisty, ze ma Fortech vyrazne vic jak 11 zakazniku (tj. pocet diskutujicich zrovna v tomhle vlakne

0 x
Viktor Novotný píše:to kraljan - hele nic proti, ale praxi a letama zjistuju, ze cim vic klientovi lezu do rite, tim vic si on svoji mnou vyrita ... pokud jsou jasne pravidla a klient je dodrzuje, je spokojenost na obou stranach, pokud klient je negramot a neumi zaplatit s v.s. jak se s nim bavi v o2 ? v cezu ... u plynaru ?? ... proc ja mam resit klientovu debilitu ? .. fakt sorry ale asi to po letech lezeni do rite vidim uz jinak
chápu ale těchto lidí se začnu zbavovat až budeme mít 2000 klientů, momentálně na to nejsme tak dobře abychom je nasírali i když bychom byli v právu.
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 13 years ago
Viktor Novotný píše:to kraljan - hele nic proti, ale praxi a letama zjistuju, ze cim vic klientovi lezu do rite, tim vic si on svoji mnou vyrita ... pokud jsou jasne pravidla a klient je dodrzuje, je spokojenost na obou stranach, pokud klient je negramot a neumi zaplatit s v.s. jak se s nim bavi v o2 ? v cezu ... u plynaru ?? ... proc ja mam resit klientovu debilitu ? .. fakt sorry ale asi to po letech lezeni do rite vidim uz jinak
1) neni to o lezeni zakaznikum kamsi. Ale o tom, ze muzu jednoduse eliminovat nemale mnozstvi problemu jen tim, ze sparuju platby automatem o neco lip nez jen podle VS. Kdyz to neudelam, zakaznik bude volat = nekdo ze zamestnancu bude ztracet cas (=penize) misto toho, aby se venoval necemu prospesnejsimu. A nakonec stejne bude muset ucetni tu platbu sparovat.
Nejakou dobu jsme to vylepsene parovani nemeli a pocet telefonatu na tema platba byl tehdy mnohem vetsi ...
2) Srovnani s platbami za ele/plyn kulha - tam maji zakaznici vetsinou sipo/inkaso. Kdezto Internet plati kdekdo 'rucne'.
0 x