U nas je uz tiez zhruba 95 % problem na strane zakaznika, najskor sa snazime pomoct cez telefon, ale ak to nejde, upozornime ho ze servis je spoplatneny a je to na nom, lebo ist niekde zadarmo zavazat pol hodinu/hodinu na aute kabel mi pride ako okradanie firmy, strata casu a pod. Telekom a orange, co su pre nas najvacsi konkurenti, ty to urcite nerobia zadarmo, pozrite si ich ceny, tak isto aj reakcnu dobu opravy (telekom forum na ich stranke).
midnight_man píše:tak nejak...Defender píše:hapi píše:co vůbec znamená v tomhle obecným podání "servis"? Spíš mě teda zajímá jaká pak to je porucha že tam člověk musí ject? Ono defakto 95% věcí se vyřeší po telefonu a 99% servisů není problém u nás takže na servis nějak moc netlačíme protože z naší strany máme servis do 24 hodin po kabel do wifi routeru a z 99% procent je problém až dál u klienta doma což už nespadá do servisních podmínek. např. ulomenej nebo zničenej utp kabel. Ne že by jsme servis řešili laxně ale rozlišujeme naší blbost a blbost zákazníka a od toho se odvíjí priorita.
Pokud u nas rekneme zakaznikovi ze je te jeho chyba kdyz si ulomil kabel tak ho zejtra odepisujeme s vypovedi. Rozhodne jezdime co nejdriv i vymenovat kabely nebo koncovky