midnight_man píše:Za tie roky už človek vie pomaly spamati ktory vyrobca to kam dá. Keď nie, nemám problem otvoriť google, za 7 sekund mam pred sebou obrázok klávesnice a presne poviem čo stlačiť. Ako nevravím, že sú prípady kedy tam fakt treba ísť ale samotné zapnutie wifiny sa mi vždy podarí vyriešiť po telefóne! Nech si každý spraví ako chce, niekto pošle technika, niekto vybaví po telefóne . . .
No jednak to nebude vyřešeno za 7 sekund (už jen než zákazník konečně správně řekne, co má za typ notebooku může trvat i pár minut) a jednak proč dělat zdarma podporu po telefonu? Můžu mu říct, že to bude chtít zapnout wifi, můžu říct, co obecně má hledat za čudl, ale pokud si s tím není schopen poradit, tak to má s osobním zapnutím za 200 Kč. A jak už někdo výše napsal, zákazníci se tak učí řešit své vlastní problémy výrazně rychleji.