Tak jestli v novém roce bude komunikace s klienty na takovéto úrovni, tak na to nebudu mít nervy a jdu dělat zahradničinu
Nebo mi něco uniká a chápu vše jinak ...
Jména jsem radši pozměnil, ale počet figurujících jmen je zachován
Dne 27.10.2014 14:18, Jan Novák napsal(a):
Zdravím Vás,
Tímto e-malem vypovídáme smlouvu č.: 2013 504 ze dne 11.9.2013.
Prosíme o doúčtování služeb a zaslání akceptace naší výpovědi.
Dále prosím o informaci co s Vámi instalovanými zařízeními?
Děkuji a zdravím
Josef Havlík
================================================================================
Dne 30. října 2014 23:45 "JT - Dob.NET" napsal(a):
Dobrý den,
počítám tedy s ukončením poskytování služeb k 30.11.2014. Poslední řádná
faktura bude vystavena koncem listopadu za přístup k síti v měsíci listopad.
Poté bych se u Vás zastavil demontovat zapůjčené zařízení.
S pozdravem
jt
================================================================================
Dne 18. listopadu 2014 0:05 Jan Novák <> napsal(a):
Zdravím,
zařízení je již demontováno a mohu předat. Ukončení smlouvy je ok.
Havlík
================================================================================
2. 1. 2015 v 11:25, Jan Novák <>:
Zdravím,
z jakého titulu mi fakturujete služby za 11. měsíc? Já služby přestal využívat 27.10.2014. Mohu Vám to doložit smlouvou s konkurencí.
S pozdravem
Hrabák
================================================================================
Dne 2. ledna 2015 12:01 Jiří Tománek <jt@dobris.net> napsal(a):
Dobry den,
fakturace byla z titulu nasi dohody, vami odsouhlasene, kterou muzete dohledat v komunikaci nize.
Termin ukonceni byl domluven 30.11.2014, coz bylo vami potvrzeno.
S pozdravem
JT
================================================================================
Dne 2.1.2015 16:36, Jan Novák napsal(a):
Zdravím,
já, ale nepopírám, že jsem nesouhlasím s ukončením smlouvy v tomto termínu. Nic méně jsem Vaše služby nevyužíval tak mi prosím prokažte,
že tomu tak bylo a rád Vám fakturu uhradím.
Navíc jste mi prodal půlroku starý modem a fakturoval ho jako nový. Což se mi opravdu nelíbí.
(pozn. ISP - zapůjčený a nevrácený wifi router, na ceně 400 Kč s DPH jsme se domluvili předem)
Děkuji
Hrabák
================================================================================
Dne 2.1.2015 17:06 JT - Dob.NET <> napsal(a):
Dobrý den,
zda poskytované služby využíváte či nikoliv je čistě Vaše rozhodnutí. Z naší strany služba poskytována byla - dle dohody do 30.11.2014.
Navíc výpověď jste podal 27.10.2014, kde od tohoto data začíná běžet výpovědní lhůta dle bodu 8.5 Všeobecných obchodních podmínek, která je stanovena 35 dní. Toto jste akceptoval při podepsání smlouvy.
Co se týče wifi routeru, tak je možné ho vrátit a fakturu za něj mohu dobropisovat. Cena byla stanovena smluvně při vracení zapůjčeného zařízení a zde nebyla žádná námitka.
S pozdravem
JT
================================================================================
Dne 4.1.2015 11:12, Jan Novák napsal(a):
Zdravím,
Máte hrazeno. Morálně, ale myslím, že na to nemáte právo. Každopádně si budu stěžovat.
Hrabák