vreco píše:stepan.benes píše:Máme zprávy z více míst, že někde lehly obě větve. Snažíme se to prověřit, protože to vypadá, že CE COLO se snaží dělat blbce ze zákazníků ...
Respektive padla jedna celá větev a na zbytku skákaly jističe ...
Ano, zacharias se sice snaží hájit CeColo, jak jen může a dělá hlupáky z nás, nicméně už máme vyjádření od CeColo (a zítra ho dostaneme písemně, tak ho sem milerád napostuji). My máme rack přes T-Mobile. Smlouvu podepsanou na A+B větev na AC i DC. Zaplacený instalák za toto vč. instalace v racku. To samé má T-Mobile s CeColo. Do racku vedou A+B přívody pod podlahou, v racku to je rozjištěno jako A+B větev. Nicméně někdo v CeColo ukončil obě větve v jedné a té samé UPS. A protože dělali po minulém výpadku hlupáky z nás, tak se ani neobtěžovali to prověřit. Když jsme dnes křičeli znovu, prošli fyzicky ty kabely a zjistili výše uvedené. Ale chápu, že zacharias bude i nadále tvrdit, že jsme hlupáci, neumíme zapojit zařízení, přetěžujeme větve a prostě je to všechno naše chyba.
Od toho je přece
přejímací řízení. Činnost, kdy se aktivně překontroluje skutečné provedení díla. Tedy, kdy dodavatel zhotovené dílo na místě předvede a objasní objednatelem zjištěné nesrovnalosti, jsou-li nějaké zjištěny. Bývá zvykem, že i za objednatele se této činnosti účastní odborně způsobilý personál schopný posoudit úroveň skutečného provedení díla. V popsaném případě by stačil elektrikář, co okoukne oba konce těch nových dvou drátů
Druhý konec nebude končit přímo v UPS, ale v nějakém rozváděči po cestě. A že to je zapojené pohromadě bude vidět na první pohled.
Nebo chcete říct, že jste si dílo při převzetí
vůbec nepřekontrolovali? Pak máte pravdu, jste asi hlupák
CE COLO nehájím, ale svůj podíl viny na vzniklém stavu nesete také. Příště doufejme budete chytřejší a nebudete přejímku naivně považovat jen jako otravnou
byrokratickou formalitu.
Pro zajímavost, jak dlouho to
takto tedy provozujete? Ptám se proto, že to v těch prostorech není zdaleka první výpadek větve. A je tedy vcelku zvláštní, že jste na toho nevšimli a neřešili již dříve. Nebo to tam máte zprovozněno
nově během posledních několika týdnů?