okoun píše:nv2 sice nemá 1% PL ale ty výpadky tam jsou také, třeba 4 pingy za týden na zákazníka
eh.. 4 pingy za tejden? To je snad naprosto normální..
edit, tohle je nv2, 3ms, 10km cell, 75%downlink, AP922 (A/N/AC 20MHz), klient LHG5AC, oba 6.44.
okoun píše:nv2 sice nemá 1% PL ale ty výpadky tam jsou také, třeba 4 pingy za týden na zákazníka
Myghael píše:A to by ses divil. Měl jsem už několik prudičů, co si pustili doma ping a nechali běžet 14 dní v kuse. Pokud jim vypadl i jen jeden jediný ping, tak následně neustále bombardovali zákaznickou linku s tím, že je to nehorázné a chtějí slevu. Ti co měli tarif za <300 Kč se nechali odejít, aby se po roce (než je všichni ostatní ISP v jejich lokalitě včetně O2 a podobných poslali do... někam) vrátili zpět. U těch ostatních se udělalo "profi měření" a následně podle potřeby vyměnila a vyfakturovala nějaká součástka až za předávacím rozhraním (obvykle desetiletý wifirouter nebo PC co pamatuje V. Havla na hradě).
basty píše:4 pingy za týden?
honzam píše:basty píše:4 pingy za týden?
Tak to je vtip dneztrátovost 4pingy za týden nemám ani doma na optice.
Takového klienta někdo opravdu řešíte a snažíte se mu pomoct?
hapi píše:jo, přepnout na NV2. Čteš to tady vůbec nebo čekáš až ti někdo konkrétně napíše?
basty píše:4 pingy za týden?
hapi píše:pak máš problém totálně v něčem jinym. Začal bych nastavením scan listu na ap 5000-6000 a nechal to 2 minuty scanovat. Pak bych seřadil signály podle síly a pak sem napiš jeho hodnotu.
hapi píše:aha ok, takže už se s tebou nebudu zabejvat když nespolupracuješ a nevíš co říkáš.
honzam píše:Hapi se ti snažil poradit že když uděláš ten scan list tak tam uvidíme rušení třeba na 5800Mhz (se signálem -25). V normálním skenu to neuvidíš protože to je mimo frekvence. Ale rušit tě to bude! kvůli síle signálu a nikdy to dobře nepojede. Chápeš?