❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Reklamace - aneb vyklad podle ČOI nebo ČTU

WIFI, LTE, dvoubodové spoje, antény atd. Vlákna zaměřené přímo na problematiku MikroTik/RouterBoard a Ubiquiti prosím směrujte do příslušného fóra, viz výše.
Ajfel
Příspěvky: 962
Registrován: 18 years ago

Reklamace - aneb vyklad podle ČOI nebo ČTU

Příspěvekod Ajfel » 17 years ago

Jestli to reklo CTU nebo COI, to uz mi zakaznik nebyl schopen rici:

Bylo mi sděleno, že pokud přístroj /anténa/ byla instalována POSKYTOVATELEM
internetu a je ještě v záruce, mám řádný nárok na reklamaci. Je jedno jestli
je anténa v pořádku, pokud dochází k nějakému rušení a anténa nefunguje jak
má, jde rovněž o závadu a je to věcí poskytovatele, aby tuto závadu
odstranil.
V případě, že bych si zdroj /anténu/ zakoupila sama a instalovala sama byl
by to náš problém, ale v případě, že jde o službu poskytovatele, anténa byla
dodána a instalována poskytovatelem internetu a je ještě v záruce,
tento problém , čili moji reklamaci musí řešit poskytovatel a mě by nemělo
zajímat, že v okolí někdo ruší signál.


Setkal se nekdo z vas s timto ? Je to mozne aby to takhle platilo ? Momentalne je mi to jedno, ponevadz zarizeni neni jak si zakaznik mysli jeste v zaruce, ale je starsi jak 2,5roku (pred vic jak 2,5rokem jim bylo instalovano)
0 x

Leeonek
Příspěvky: 3485
Registrován: 20 years ago

Příspěvekod Leeonek » 17 years ago

nevím co do toho pleteš anténu, klient má márok na službu za kterou si platí. Pokud mu to fungovalo 2 roky bez problémů a naráz se objevilo rušení kvůli kterému klientovi nejde služba, je to tvůj rybíz a je jedno jestli klientské zařízení je 2 nebo 10 let po záruce :) Tvoje blbost byla to žeš řekl že to je rušením, kdybys po 2 letech řekl že je anténa v prdeli a už není v záruce, mohl ses tohohle ušetřit :)
0 x

Ajfel
Příspěvky: 962
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod Ajfel » 17 years ago

Leeonek píše:nevím co do toho pleteš anténu, klient má márok na službu za kterou si platí. Pokud mu to fungovalo 2 roky bez problémů a naráz se objevilo rušení kvůli kterému klientovi nejde služba, je to tvůj rybíz a je jedno jestli klientské zařízení je 2 nebo 10 let po záruce :) Tvoje blbost byla to žeš řekl že to je rušením, kdybys po 2 letech řekl že je anténa v prdeli a už není v záruce, mohl ses tohohle ušetřit :)

To nerikam ja, ale ona, ona chce reklamovat antenu(mysli tim vsechno od UTP az po antenu) mermomoci jen antenu o nic jineho ji nejde a to proste nejde, protoze je po zaruce
btw asi nejsem takovy machr jako ty, abych si pamatoval vsechny lidi a presne datumy jejich pripojeni abych ihned kdyz mi telefonuji vedel jestli jsou po zaruce a jestli ne
Moje nabidka pro ni byla takova, za rozdil v cene instalaci mezi pasmem 2,4 a 5,4GHz ji provedeme upgrade, ale ona chce neustale reklamovat
0 x

Uživatelský avatar
DRAKK
Příspěvky: 371
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod DRAKK » 17 years ago

Odpojit.
0 x
******WWW.DRAKKNET.CZ******

Besito
Příspěvky: 595
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod Besito » 17 years ago

Ahoj, já bych ji normálně vyhověl... Tak ji to normálně vyreklamuj s tim, že pokud se to nezlepší, celou práci zaplatí. Dej si to na papír a nech si to podepsat... Pak to normálně vyměň a čekej, jestli bude volat (zavolá, to si piš - pokud je to opravdu rušením). Pak ji skásni a řekni ji že blbostí se už udělalo dost a bylo by zapotřebí udělat nějaké konečné řešení... a nech ji doplatit to 5ti GHz...

Mám zkušenost takovou, že je dobrý dát klientovi co opravdu chce a za čim si stojí, až se "vyblbne a přestane dělat že tomu rozumí" tak vyfakturovat věci, který si musel podniknout abys to všechno uskutečnil... :lol:
0 x

Leeonek
Příspěvky: 3485
Registrován: 20 years ago

Příspěvekod Leeonek » 17 years ago

Ajfel píše:btw asi nejsem takovy machr jako ty, abych si pamatoval vsechny lidi a presne datumy jejich pripojeni abych ihned kdyz mi telefonuji vedel jestli jsou po zaruce a jestli ne


Máte problém? chcete reklamovat zařízení? Jistě:
1) verze 1 pro větší sítě - Samozřejmě, bohužel si nepamatuju všechny klientské žařízení ale ověřím to a zavolám vám zpátky 2) verze 2 pro nemajetné sítě - Samozřejmě, bohužel si nepamatuju všechny klientské žařízení ale ověřím to, zavolejte tak za hodinku

Jako nejhorší je jednat o něčem u čeho nevíš podrobnosti a snažit se něco narychlo splácat, na tohle prostě musíš být připravený a pokud nejsi, je lepší couvnout a v klidu si rozmyslet taktiku
0 x

jirka_ade
Příspěvky: 37
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod jirka_ade » 17 years ago

Ahoj,
tak Vám nevím jak vy, ale u nás to funguje asi takhle :

1) verze 1 pro větší sítě - Samozřejmě, bohužel si nepamatuju všechny klientské žařízení ale ověřím to a zavolám vám zpátky / přesně podle Leeonka /

2) pokud se jedná o privátní klienty, vždy řešíme vše na své náklady / pokud se jedná o vady zařízení, rušení , atd. /
- pokud jde o problém který si vytvořil klient sám, vždy mu poradíme a snažíme se pomoci i na místě za minimální úhradu

3) pokud se jedná o firemní klienty, řešíme na své náklady / pokud se jedná o vady zařízení, rušení , atd. /
- pokud potřebují více konektivity / musí připlatit změnu technologie /

:cry: bohužel někdy je mi sice líto $ na opravy , ale klid a spokojený zákazník mi za to stojí :D

P.S.: jinak po pravdě prostředky vynaložené na vady jsou minimální, rušení je pro mne problém který se stejně musí eliminovat, kvalitu tras stejně zlepšovat musím, takže mne
nejvíc mrzí jen ten čas na práci navíc
0 x