Bylo mi sděleno, že pokud přístroj /anténa/ byla instalována POSKYTOVATELEM
internetu a je ještě v záruce, mám řádný nárok na reklamaci. Je jedno jestli
je anténa v pořádku, pokud dochází k nějakému rušení a anténa nefunguje jak
má, jde rovněž o závadu a je to věcí poskytovatele, aby tuto závadu
odstranil.
V případě, že bych si zdroj /anténu/ zakoupila sama a instalovala sama byl
by to náš problém, ale v případě, že jde o službu poskytovatele, anténa byla
dodána a instalována poskytovatelem internetu a je ještě v záruce,
tento problém , čili moji reklamaci musí řešit poskytovatel a mě by nemělo
zajímat, že v okolí někdo ruší signál.
Setkal se nekdo z vas s timto ? Je to mozne aby to takhle platilo ? Momentalne je mi to jedno, ponevadz zarizeni neni jak si zakaznik mysli jeste v zaruce, ale je starsi jak 2,5roku (pred vic jak 2,5rokem jim bylo instalovano)