❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

4network.tv

Problematika videa na IP sítích.
dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Re: 4network.tv

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

Ale no tak pane Budaii, toto uz tu jednou bylo...
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

iTomB
Příspěvky: 875
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod iTomB » 7 years ago

dkulda píše:Ale no tak pane Budaii, toto uz tu jednou bylo...

Co mate na mysli?
0 x

Petr Bačina
Příspěvky: 1361
Registrován: 10 years ago
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Petr Bačina » 7 years ago

Nevíte někdo jak je to s titulky na programech HBO2, 3 a Cinemax 1, 2? Když je film v origo dabingu, tak se nezobrazují titulky. Na HBO 1 jednou titulky automaticky s anglickým dabingem. Bohužel noc@ i dkulda na mě s odpovědí kašlou, tak pátrám...
Sám jsem to nikdy nezkoumal, ale dostal jsem dotaz od zákazníka, tak hledám co a jak.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

Petr Bačina píše:Nevíte někdo jak je to s titulky na programech HBO2, 3 a Cinemax 1, 2? Když je film v origo dabingu, tak se nezobrazují titulky. Na HBO 1 jednou titulky automaticky s anglickým dabingem. Bohužel noc@ i dkulda na mě s odpovědí kašlou, tak pátrám...
Sám jsem to nikdy nezkoumal, ale dostal jsem dotaz od zákazníka, tak hledám co a jak.


Omlouvam se nestiham.... o vasem mailu vim :-(. Chtel jsem u kolegu zjistit jak je to technicky ve streamu. V hls nejde titulky volit.... nevim jestli to je technicky mozne .... co tam hbo da na tvedo tak tam je. Umime pridat jedny titulky, pokud jsou ale neumime je menit... ale co je vlastne maximalne technicky mozne to potrebuji od kolegu potvrdit... kdyztak priste zavolejte...:thumbsup:
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Petr Bačina
Příspěvky: 1361
Registrován: 10 years ago
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Petr Bačina » 7 years ago

Teď koukám například na HBO3 přes sledovánítv a titulky tam jsou forced ve videu. Ve stejnou dobu ale na boxu přes 4net neběží. Předejte to prosím podpoře a vývoji, protože se tedy jedná o chybu.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

To asi ano, je troufale vas pozadat abyste to takto poslal na noc@....diky za pochopeni... jsem mimo prac rezim😉
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Petr Bačina
Příspěvky: 1361
Registrován: 10 years ago
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Petr Bačina » 7 years ago

Na noc jsem psal už včera a nikdo se neobtěžoval odpovědět. Ale dobrá, napíšu znovu.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

Petr Bačina píše:Na noc jsem psal už včera a nikdo se neobtěžoval odpovědět. Ale dobrá, napíšu znovu.


Jj asi kluci nevedi ale tim ze jsem mimo a neni to uplne top prblem tal cekaji az budu... v pondeli... vydrzi to? Overim co je ve zdroji a co s tim pujde delat... zkusim to pohlidat jinak se k tomu dostanu v pondeli diky
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

_piggy_
Příspěvky: 57
Registrován: 7 years ago
Bydliště: Znojmo

Příspěvekod _piggy_ » 7 years ago

dkulda píše:
Petr Bačina píše:Nevíte někdo jak je to s titulky na programech HBO2, 3 a Cinemax 1, 2? Když je film v origo dabingu, tak se nezobrazují titulky. Na HBO 1 jednou titulky automaticky s anglickým dabingem. Bohužel noc@ i dkulda na mě s odpovědí kašlou, tak pátrám...
Sám jsem to nikdy nezkoumal, ale dostal jsem dotaz od zákazníka, tak hledám co a jak.


Omlouvam se nestiham.... o vasem mailu vim :-(. Chtel jsem u kolegu zjistit jak je to technicky ve streamu. V hls nejde titulky volit.... nevim jestli to je technicky mozne .... co tam hbo da na tvedo tak tam je. Umime pridat jedny titulky, pokud jsou ale neumime je menit... ale co je vlastne maximalne technicky mozne to potrebuji od kolegu potvrdit... kdyztak priste zavolejte...:thumbsup:


To je docela blbé ne? Nevědět o tom co jak funguje ve službě kterou nabízíte?
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

Jo? Ja nevim. Asi jo😉 ale kdo vi vsechno? Ja teda ne :slight_frown:
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Defender
Příspěvky: 170
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Defender » 7 years ago

Ptal jsem se na to nekdy pred rokem ale neoveroval jsem jak to fungovalo tou dobou u sledovanitv a vysledek byl podobnej jako tedkonc a to ze je stream urcen dodavatelem.
Stvalo me to u prvni serie Westworldu nebo u Silicon Valley kde na HBO v premiere jedou v anglictine ale potom na hbo2 a hbo3 jeden jede uz v cestine coz je v poradku ale na druhym jede anglictina a titulky nejsou zapnute.
0 x

Pintero
Příspěvky: 1352
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Pintero » 7 years ago

Defender píše:Ptal jsem se na to nekdy pred rokem.

jj před chvilkou jsem ten příspěvek z roku 2017 našel a dál to nekomentuji.....
0 x

akubicek
Příspěvky: 19
Registrován: 19 years ago
Bydliště: Kdyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod akubicek » 7 years ago

Ja byc jeste rad navazal, co se resilo na strance 62 tohoto vlakna. Pred nekolika lety jsme vybrali platformu 4NET protoze se mi proste zdala lepsi nez tehdejsi stav sledovanitv - zde jsem povazoval za nestastne volbu Android STB, jejich neodladenost, problemy. Po kratkem case jsem se utvrdil ve spravnosti vyberu, kdyz byly problemy s Novou, zpetne prehravani, dalsi potrebne poplatky, tarify apod.
Kazdopadne, cas pokrocil a po delsi dobe jsem se dival na aktualni stav sledovanitv a spoustu nedodelku se jim podarilo vylepsit a je videt, ze na sluzbe pracuji a v mnoha ohledech jsou dale nez 4NET. To je samozrejme videt i u 4NET, kazdopadne, zde si dovolim nekolik poznamek.

Jedna z veci je roadmap, ktera by se po letech zkusenosti dala nazvat seznamem prani, nez skutecym "itinerarem" implementaci. Dalsi vec je sice hezka web aplikace, ale zadne dalsi nadstavby, jako napr. zmena poradi kanalu pro STB, ktere se dlouho slibuji. Backoffice pro spravu klientu a celkove sluzby je na stejne urovni, jako na zacatku. V porovnani s konkurenci znacne pozadu. Samotna implementace STB je, dle meho nazoru, povedena, i kdyz po poslednich updatech se stava, ze rychlost ovladani degraduje a je potreba reboot STB.

Co mi ale skutecne chybi, je poskytovani informaci o aktualnim deni, release notes u updatu SW (a vubec informace, ze byl nejaky vydan). Proc bych mel sledovat nejake externi forum, abych se neco dozvedel, proc nemate vlastni jen pro svoje zakazniky? Proc bych mel jezdit na nejakou konferenci, abych videl ukazku nove backoffice (kterou mimochodem slibujete jiz 2 roky)? Proc neudelate alespon screeny, nebo neudelate nejaky testovaci pristup, abyste mohli mit feedback pro vyvoj? Nebo jdete cestou Apple, kdy vite, co je preci pro vase zakazniky nejlepsi? "Proinformovanost" je, dle meho nazoru, nejslabsi casti vasi sluzby. Nikde nejsou informace napr. o moznosti brandingu, jak diagnostikovat STB, navody, a spoustu dalsiho. Ja vim, ze spoustu veci mate a umite, ale informace nejsou bezne k nalezeni. Ticket system - proc neni pristup do seznamu resenych ticketu apod?

Predpokladam, ze stale sluzbu delate pro sve zakazniky, kterymi jsou ISP a ti zase potrebuji informace, protoze vasi sluzbu poskytuji a jsou prvni v linii, kteri budou resit problem. A toto forum/vlakno je, jak vidim, plne resenych problemu, ktere sem proste nepatri. Jenze kam jinam maji lidi psat, ze? Kdyz vas web jsou jen omalovanky bez informacni hodnoty.
1 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

Ja bych psal na noc@4net.tv, volal bych na obchodni oddeleni... ale s informovanosti o updatech, opravou chyb a releasu souhlasim... brzy se to zmeni. Cca do 14 dnu (z duvodu dovolenych) budeme posilat testivaci pristup do novehi backofficu, appku pro android a mozna konecnenu image pro arris 4302... zde je nejaky bug v SDK id Arrisu.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Jezdec
Příspěvky: 34
Registrován: 7 years ago

Příspěvekod Jezdec » 7 years ago

akubicek píše:Ja byc jeste rad navazal, co se resilo na strance 62 tohoto vlakna. Pred nekolika lety jsme vybrali platformu 4NET protoze se mi proste zdala lepsi nez tehdejsi stav sledovanitv - zde jsem povazoval za nestastne volbu Android STB, jejich neodladenost, problemy. Po kratkem case jsem se utvrdil ve spravnosti vyberu, kdyz byly problemy s Novou, zpetne prehravani, dalsi potrebne poplatky, tarify apod.
Kazdopadne, cas pokrocil a po delsi dobe jsem se dival na aktualni stav sledovanitv a spoustu nedodelku se jim podarilo vylepsit a je videt, ze na sluzbe pracuji a v mnoha ohledech jsou dale nez 4NET. To je samozrejme videt i u 4NET, kazdopadne, zde si dovolim nekolik poznamek.

Jedna z veci je roadmap, ktera by se po letech zkusenosti dala nazvat seznamem prani, nez skutecym "itinerarem" implementaci. Dalsi vec je sice hezka web aplikace, ale zadne dalsi nadstavby, jako napr. zmena poradi kanalu pro STB, ktere se dlouho slibuji. Backoffice pro spravu klientu a celkove sluzby je na stejne urovni, jako na zacatku. V porovnani s konkurenci znacne pozadu. Samotna implementace STB je, dle meho nazoru, povedena, i kdyz po poslednich updatech se stava, ze rychlost ovladani degraduje a je potreba reboot STB.

Co mi ale skutecne chybi, je poskytovani informaci o aktualnim deni, release notes u updatu SW (a vubec informace, ze byl nejaky vydan). Proc bych mel sledovat nejake externi forum, abych se neco dozvedel, proc nemate vlastni jen pro svoje zakazniky? Proc bych mel jezdit na nejakou konferenci, abych videl ukazku nove backoffice (kterou mimochodem slibujete jiz 2 roky)? Proc neudelate alespon screeny, nebo neudelate nejaky testovaci pristup, abyste mohli mit feedback pro vyvoj? Nebo jdete cestou Apple, kdy vite, co je preci pro vase zakazniky nejlepsi? "Proinformovanost" je, dle meho nazoru, nejslabsi casti vasi sluzby. Nikde nejsou informace napr. o moznosti brandingu, jak diagnostikovat STB, navody, a spoustu dalsiho. Ja vim, ze spoustu veci mate a umite, ale informace nejsou bezne k nalezeni. Ticket system - proc neni pristup do seznamu resenych ticketu apod?

Predpokladam, ze stale sluzbu delate pro sve zakazniky, kterymi jsou ISP a ti zase potrebuji informace, protoze vasi sluzbu poskytuji a jsou prvni v linii, kteri budou resit problem. A toto forum/vlakno je, jak vidim, plne resenych problemu, ktere sem proste nepatri. Jenze kam jinam maji lidi psat, ze? Kdyz vas web jsou jen omalovanky bez informacni hodnoty.


Moc pěkně jste to shrnul. Bohužel stabilita settopboxu je diskutabilní, jediný opravdu použitelný model je momentálně Arris VIP1113, kde je aktuální firmware vyladěný a settopbox běží jak má.

To už se ovšem nedá říct o modelech Albis 8073 a 8083. Settopboxy jsou velmí líné a firmware značně zabugovaný (box vytuhává dovrda, nereaguje na ovladač apod.) Ano všechny problémy byly řešeny s podporou (do detailu popsán problém, zaslány logy z boxu), ale výsledek zatím žádný.

Na podporu u 4net si úplně stěžovat nemůžu, pánové reagují vcelku svižně (někdy je nutné je trošku popostrčit:D)
0 x