Ohledně automaticky uzavřeného nevyřešeného tiketu - neměl jsem teď moc čas dohledávat Vám, kdy a kde se Vám ztratilo hlášení o chybě...v tom byste měli mít pořádek hlavně sami a tiket, který obsahoval popisovanou chybu si dohledat. Nebo jich snad máte takové množství, že je to nemožné? Nicméně poslal jsem Vám teď konkrétní data a časy do soukromé zprávy, ať tedy můžete dohledat a zlepšit svůj tiketový systém.
A ještě k tomu, proč jsem využil maily a ne přímo tiketový systém. Do toho se totiž už mnoho měsíců nelze přihlásit. Zkusil jsem i obnovu hesla, nic. Psal jsem to 15. 12. 2017 na NOC. Rada, kterou jsem dostal, nefungovala, tak jsem napsal znova 18. 12. 2017. A od té doby se nikdo na toto téma naozval a přístup do systému stále nefunguje. Takže to je ukázka, jak NOC funguje a že řešení do dvou minut od nahlášení, jak tu prezentujete, je tak maximálně z říše snů.
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
4network.tv
Pokud nahlásíte nějakou chybu, kolega ji zkusí nasimulovat, pokud se povede, ověří a zanese do backlogu, podle závažnosti se zařadí do příslušného updatu, také s ohledem na její charakter, zda je závažná, s čím souvisí atd...Od kolegů mám informace, že v takovém případě posílají potvrzení o chybě a že je zařazena do příslušné opravy. To že na to někdy zapomenou už je lidská chyba, ale proces je takto nastaven. Co nemáme zvládnuté je, konkrétním uživatelům, kteří chybu nahlásili nejsme schopni poslat mail. Nyní jsme to vyřešil alespoň zkopírováním changelogu a poslal to všem...
Ticket ohledně přístupu se určitě nebude řešit okamžitě a dost možná ani následující den, pokud bude hodně práce. Kolegové musí filtrovat tickety podle závažnosti. Rozhodně není dobře postup co mi popisujete. Včerejší problém byl v porovnání s vaším přístupem dost závažný a kolegové ho vyřešili okamžitě. Když se na to podíváte ze široka, tak myslím že tickety, které se dotknou celé instalace, se všeobecně řeší ASAP, ale logicky pak problém s jedním boxem u jednoho zákazníka, prostě musí počkat. Nevím jestli tento komentář má nějaký význam protože problematika je poměrně dost složitější a už vidím jak někdo uchopí jednu z mých vět, vytrhne ji a povozí se na ni jak na bobovce....
Ticket ohledně přístupu se určitě nebude řešit okamžitě a dost možná ani následující den, pokud bude hodně práce. Kolegové musí filtrovat tickety podle závažnosti. Rozhodně není dobře postup co mi popisujete. Včerejší problém byl v porovnání s vaším přístupem dost závažný a kolegové ho vyřešili okamžitě. Když se na to podíváte ze široka, tak myslím že tickety, které se dotknou celé instalace, se všeobecně řeší ASAP, ale logicky pak problém s jedním boxem u jednoho zákazníka, prostě musí počkat. Nevím jestli tento komentář má nějaký význam protože problematika je poměrně dost složitější a už vidím jak někdo uchopí jednu z mých vět, vytrhne ji a povozí se na ni jak na bobovce....
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
2 měsíce testujeme sledovani.tv - STB, WWW, SmartTV. Za celou dobu ani jeden výpadek nebo škobrtnutí, problém s archivem, EPG, prostě nic...Mají asi tak 5-10 let náskok před 4NET.
Mezitím samozřejmě volají každý týden nasraný zákazníci s 4NET.TV, ale už je uklidňuju, že nasadíme jiné funkční řešení.
1) Největší BOMBA = SMART TV, super pocit mít možnost dát IPTV zákazníkům se SmartTV bez STB za tisíce,
2) STB - asi 5× rychlejší než 4NET - všechno lítá, funguje.
3) Cena stejná.
4) WWW rozhraní pro koncáky i administrace - super, mraky informací a nastavení, vše funkční, support portál přímo pro koncáky, super.
5) Obraz super.
6) Smlouva - NAHOVNO ale asi to vem čert, když to funguje.
Budeme mít 2 funkční řešení a jedno nejmenované postupně odbouráme. Bude to sice jen přechod z hovna do bláta, ale pro ty nasraný zákazníky to musíme udělat.
BTW. pokaždé když je nějaký zásadní problém ve 4NET (třeba jim vypadne elektřina
....tak mě strašně udivuje, že tam o tom nikdo neví
...musíme jim napsat "hele asi vám nejde elektrika" - "ajo, hned nahazuju jistič, díky"...a takhle to bylo, je a vždy bude stejný - na NOCi neví že jim nejde server, že jim spadl server, že jim spadlo EPG, že jim nejde stream, že jim spadl disk, atd. atd. - musíte jim to napsat "prosím vás, už dva dny nejde nikomu TV, zapněte si u vás ten jeden monitor, že nekecáme", odpověď: "Díky, zapnuto, nahozeno - příště pište včas debilove a ne na forum"
.
Mezitím samozřejmě volají každý týden nasraný zákazníci s 4NET.TV, ale už je uklidňuju, že nasadíme jiné funkční řešení.
1) Největší BOMBA = SMART TV, super pocit mít možnost dát IPTV zákazníkům se SmartTV bez STB za tisíce,
2) STB - asi 5× rychlejší než 4NET - všechno lítá, funguje.
3) Cena stejná.
4) WWW rozhraní pro koncáky i administrace - super, mraky informací a nastavení, vše funkční, support portál přímo pro koncáky, super.
5) Obraz super.
6) Smlouva - NAHOVNO ale asi to vem čert, když to funguje.
Budeme mít 2 funkční řešení a jedno nejmenované postupně odbouráme. Bude to sice jen přechod z hovna do bláta, ale pro ty nasraný zákazníky to musíme udělat.
BTW. pokaždé když je nějaký zásadní problém ve 4NET (třeba jim vypadne elektřina
4 x
Já právě testoval sledovanitv.cz vs KUKI a mě teda spíše přesvědčilo KUKI. Prostředí je profesionální, serialy roztřízeny.
Sledovánítv nemělo adaptivní stream, takže pokud klesl rate pod 5 Mbps, tak se obraz začal sekat. To kuki jenom snižila kvalitu a dost lidi si toho ani nevšimnou.
Nyní máme přes rok KUKI a podpora super. Lidi si nestěžují. Občas je špatně nahranej stream, ale to je zanedbatelný.
Cena je asi lepší u sledovanitv.cz, ale stejně na tom nikdo z nás nezbohatne, protože nám jde o Internet...
Sledovánítv nemělo adaptivní stream, takže pokud klesl rate pod 5 Mbps, tak se obraz začal sekat. To kuki jenom snižila kvalitu a dost lidi si toho ani nevšimnou.
Nyní máme přes rok KUKI a podpora super. Lidi si nestěžují. Občas je špatně nahranej stream, ale to je zanedbatelný.
Cena je asi lepší u sledovanitv.cz, ale stejně na tom nikdo z nás nezbohatne, protože nám jde o Internet...
0 x
No jo pane Kotoučku, někdo má rád holky, někdo vdolky, někdo jezdí ve fordu, někdo ve škodovce, někdo v bmw, všechny auta mají 4 kola, volant a brzdy a každé se někdy pokazí.... 
Někdo přejde od nás ke sledovani, nekdo prejde od sledovani k nam...
Hlavně jestli Váš koment někomu prospěl nebo pomohl...
Někdo přejde od nás ke sledovani, nekdo prejde od sledovani k nam...
Hlavně jestli Váš koment někomu prospěl nebo pomohl...
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
dkulda píše:No jo pane Kotoučku, někdo má rád holky, někdo vdolky, někdo jezdí ve fordu, někdo ve škodovce, někdo v bmw, všechny auta mají 4 kola, volant a brzdy a každé se někdy pokazí....
Někdo přejde od nás ke sledovani, nekdo prejde od sledovani k nam...
Hlavně jestli Váš koment někomu prospěl nebo pomohl...
Díky za koment, s těma autama je to dobrý
Jako každý váš nespokojený zákazník hledáme řešení pro naše nadávající klienty. Po letech zde svitla naděje - a je škoda že né u vašeho funkční FW nebo aplikace pro Smartku, kterou slibujete pravidelně několik let v "roadmapě", jejíž vytvoření zabere víc času než plán v ní uvedený. Vybrali jsme si vás proto, že řešení vypadalo profesionálně a Smartka byla slíbena do roka od podpisu smlouvy. Po letech je služba opravdu znatelně horší než na začátku, což vypovídá o krachu, nedostatku programátorů, odlivu mozků, nedostatku peněz, kdo ví.
Nemůžeme se dalších 5 let spoléhat na vaše sliby, nás internet živí, vás TV asi ne nebo to tak nevypadá, možná máte jiné důležitější aktivity, kdo ví.
Pořád dokola - zákazníci jsou nespokojení, musíme to řešit za ně - hledáme jiné řešení, něco jsme našli, zkusili, funguje, spokojenost....myslím, že byste se zachoval stejně. Pokud nám skončí klienti, skončíme i my. Pokud skončíme my, skončíte i vy?
1 x
Vašemu jednání se vůbec nedivím. A asi bych udělal to samé. Ale dobře bych si kroky změny rozmyslel, komunikoval bych problémy se současným dodavatelem atd.. Možná je komunikační kanál ISPforum 
Ano pár termínů jsme nezvládli, ale to tu myslím nikdo nehájí. Na smartkách se dělá, dokonce Samsung od roku 2016 -2018 je na svete, jen jsme to neposilali, dokud nebude jeden vyrobce kompletni,...Android TV je take ve storu... Ano vice jak rok zpozdeni, ale mam pocit, ze platforma je stabilni, se streamy problem neni, delame na H.265, budeme mit adaptibilni stream, implementujeme Arris VIP4302 s podporou H.265. Resime vyber Android boxu.... atd.
Ano pár termínů jsme nezvládli, ale to tu myslím nikdo nehájí. Na smartkách se dělá, dokonce Samsung od roku 2016 -2018 je na svete, jen jsme to neposilali, dokud nebude jeden vyrobce kompletni,...Android TV je take ve storu... Ano vice jak rok zpozdeni, ale mam pocit, ze platforma je stabilni, se streamy problem neni, delame na H.265, budeme mit adaptibilni stream, implementujeme Arris VIP4302 s podporou H.265. Resime vyber Android boxu.... atd.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 years ago
nevite jestli 4net a itself už má SDK a je k dispozici i HTTP server ip:..........................odkud bootuje OTT nové boxy
je zajimave že VIP ARRIS 4302 - 1G cena 1775,-kč je levnější jak VIP1113 http://eshop.konektel.cz/iptv
je zajimave že VIP ARRIS 4302 - 1G cena 1775,-kč je levnější jak VIP1113 http://eshop.konektel.cz/iptv
0 x
dkulda píše:Vašemu jednání se vůbec nedivím. A asi bych udělal to samé. Ale dobře bych si kroky změny rozmyslel, komunikoval bych problémy se současným dodavatelem atd.. Možná je komunikační kanál ISPforum
Ano pár termínů jsme nezvládli, ale to tu myslím nikdo nehájí. Na smartkách se dělá, dokonce Samsung od roku 2016 -2018 je na svete, jen jsme to neposilali, dokud nebude jeden vyrobce kompletni,...Android TV je take ve storu... Ano vice jak rok zpozdeni, ale mam pocit, ze platforma je stabilni, se streamy problem neni, delame na H.265, budeme mit adaptibilni stream, implementujeme Arris VIP4302 s podporou H.265. Resime vyber Android boxu.... atd.
Pane Kulda to je všecko super, ale tyto totožné sliby byly i před lety a skutek utek. "Vykomunikoval byste problémy s dodavatelem...." - kolik let byste se snažil komunikovat? Náš dodavatel (vy) nemá řešení - co chcete komunikovat? Proč za x let nemáte funkční a stabilní FW? Proč není podpora SmartTV? Proč sami nemonitorujete vysílání? Při nahlášení problému odpověď "u nás je vše ok, asi něco u vás", atd. Vždyť se to tu řeší už léta a stále stejné odpovědi..."snažíme se, makáme, všechno bude super, pište na NOC, bla bla". Možná jen díky vaší osobě ve 4NET u vás stále zůstávají někteří ISPci, kteří změnu dodavatele IPTV stejně neřeší jen díky nedostatku času a jejich klienti jsou možná více tolerantní. Možná se snažíte, ale málo nebo špatně, každopádně chápu vaše zapálení a zároveň bezmoc ovlivnit řešení těchto problémů....zkuste vyměnit lidi, nabrat někoho schopného, dodržovat termíny, plány...asi jedině tak se vám něco povede.
0 x
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: 10 years ago
Hele ja uz to tady psal jednou, ale klidne to sem placnu znova. Je pravda, ze zakazniku s televizi zatim moc nemame. Rekneme se budou pocitat na desitky, ale rozhodne pribejvaji. Pouzivame jak multicast na GPONu, tak unicast na Ethernetu/Bezdratu a naprosto vubec netusim, o cem tady obcas mluvite. Ja snad jeste nemel zakaznika, kterej by si na tu sluzbu stezoval. Ani ja sam doma, kde jsou diky detem dve televize v neustaly permanenci, nic vyse uvedenyho snad nikdy nepozoroval a kdyz byl nejakej problem, byl spis hardwarovyho puvodu na strane nasi a nebo koncaka. Pokud teda nebudu brat jako nejaky zavazny obcasny problemy s fakturaci, kdy nam 4NET vyfakturoval neco jinak nez mel. Tak to proste nezaplatim a pockam az se to vyresi. Ale to byla spis tak nejak napul i nase chyba a po malinko skripajicich telefonech s nejakyma zenskyma z 4NET se to dalo dohromady. Nepopiram, ze az nabereme lidi vic, muzou se nejaky problemy projevit. Ale nic tak tragickyho, jak spousta lidi prezentuje, jsem fakt nikdy nezazil.
1 x
thomas_more píše:Hele ja uz to tady psal jednou, ale klidne to sem placnu znova. Je pravda, ze zakazniku s televizi zatim moc nemame. Rekneme se budou pocitat na desitky, ale rozhodne pribejvaji. Pouzivame jak multicast na GPONu, tak unicast na Ethernetu/Bezdratu a naprosto vubec netusim, o cem tady obcas mluvite. Ja snad jeste nemel zakaznika, kterej by si na tu sluzbu stezoval. Ani ja sam doma, kde jsou diky detem dve televize v neustaly permanenci, nic vyse uvedenyho snad nikdy nepozoroval a kdyz byl nejakej problem, byl spis hardwarovyho puvodu na strane nasi a nebo koncaka. Pokud teda nebudu brat jako nejaky zavazny obcasny problemy s fakturaci, kdy nam 4NET vyfakturoval neco jinak nez mel. Tak to proste nezaplatim a pockam az se to vyresi. Ale to byla spis tak nejak napul i nase chyba a po malinko skripajicich telefonech s nejakyma zenskyma z 4NET se to dalo dohromady. Nepopiram, ze az nabereme lidi vic, muzou se nejaky problemy projevit. Ale nic tak tragickyho, jak spousta lidi prezentuje, jsem fakt nikdy nezazil.
Ja mam hroznej LAG od ovladace do STB a zobrazeni ... Muzu ukazat osobne
Par chyb jsem tu sepisoval, budu revidovat (neco uz je opravene).
0 x
Nejsem z tech co by chteli nekam prechazet ale tenhle prispevek je jak od nekoho s 4NET. Kombinace neustale spustene televize a zadneho problemu s prehravanim mi prijde jako ze mate zapnuty spis pozemni vysilani. Uplne kazdej tu mel problem s FW, zaseknutim EPG, spatnym nacitanim zacatku programu nebo spatnym zaznamem programu pri zpetnem zhlednuti.
Chtelo by to smartTV, H.265 a adaptivni stream doresit co nejdrive aby se aspon dotahnuli ostatni platformy, na ktere se posledni rok jiz dost ztraci.
Chtelo by to smartTV, H.265 a adaptivni stream doresit co nejdrive aby se aspon dotahnuli ostatni platformy, na ktere se posledni rok jiz dost ztraci.
thomas_more píše:Hele ja uz to tady psal jednou, ale klidne to sem placnu znova. Je pravda, ze zakazniku s televizi zatim moc nemame. Rekneme se budou pocitat na desitky, ale rozhodne pribejvaji. Pouzivame jak multicast na GPONu, tak unicast na Ethernetu/Bezdratu a naprosto vubec netusim, o cem tady obcas mluvite. Ja snad jeste nemel zakaznika, kterej by si na tu sluzbu stezoval. Ani ja sam doma, kde jsou diky detem dve televize v neustaly permanenci, nic vyse uvedenyho snad nikdy nepozoroval a kdyz byl nejakej problem, byl spis hardwarovyho puvodu na strane nasi a nebo koncaka. Pokud teda nebudu brat jako nejaky zavazny obcasny problemy s fakturaci, kdy nam 4NET vyfakturoval neco jinak nez mel. Tak to proste nezaplatim a pockam az se to vyresi. Ale to byla spis tak nejak napul i nase chyba a po malinko skripajicich telefonech s nejakyma zenskyma z 4NET se to dalo dohromady. Nepopiram, ze az nabereme lidi vic, muzou se nejaky problemy projevit. Ale nic tak tragickyho, jak spousta lidi prezentuje, jsem fakt nikdy nezazil.
0 x
Defender píše:Nejsem z tech co by chteli nekam prechazet ale tenhle prispevek je jak od nekoho s 4NET. Kombinace neustale spustene televize a zadneho problemu s prehravanim mi prijde jako ze mate zapnuty spis pozemni vysilani. Uplne kazdej tu mel problem s FW, zaseknutim EPG, spatnym nacitanim zacatku programu nebo spatnym zaznamem programu pri zpetnem zhlednuti.
Chtelo by to smartTV, H.265 a adaptivni stream doresit co nejdrive aby se aspon dotahnuli ostatni platformy, na ktere se posledni rok jiz dost ztraci.
Neni z 4Net, znam ho osobne a vim ze neni. Dokonce se aj parkrat slusne pohadal s Davidem. Projdi si prispevky, prodaval tu ted svarecky, otdr atd. To ve 4Net nemaji.
Spis je to tak, ze deti na to koukaji a nevsimaji si chyb. Jim se pusti program a oni sedi a sleduji.
0 x
To je typické, kdy někdo má dojem že je problém s IPTV, ale dalších 150 ISP problém nemá... pak se to řeší tady a než aby se konkrétní ISP spojil s kolegy a věnoval úsilí analýze problémů...JInak multicast je vseobecne spolehlivější řešení. Je náročnější na provoz a spuštění, ale tam kde je většinou neřešíme žádné problémy...
Abych reagoval na koment Lee Coil ohledně personálních změn, tak přesně takhle postupujeme, ale myslím že sám dobře víte jaké to dnes na trhu práce je.A to vy do svých řad potřebujete "jen technika" - člověka co umí držet vrtačku a nakonfigurovat domácí router. My potřebujeme mnohem specifičtější odborníky.
NA smartkach děláme, Samsung od roku 2016-2018 můžete stáhnout. Nedávali jsme to vědět, protože čekáme na schválení modelů 2012-2015. LG je již vyvinuta, čekáme na kompletaci Samsungu abysme mohli začít uvolňovací proces pro LG. Android TV můžete též stáhnout. To jen jako reakce na koment ohledně mých slibů s tím ž eto byly sliby před rokem... Můžete vidět reálné výsledky.
Abych reagoval na koment Lee Coil ohledně personálních změn, tak přesně takhle postupujeme, ale myslím že sám dobře víte jaké to dnes na trhu práce je.A to vy do svých řad potřebujete "jen technika" - člověka co umí držet vrtačku a nakonfigurovat domácí router. My potřebujeme mnohem specifičtější odborníky.
NA smartkach děláme, Samsung od roku 2016-2018 můžete stáhnout. Nedávali jsme to vědět, protože čekáme na schválení modelů 2012-2015. LG je již vyvinuta, čekáme na kompletaci Samsungu abysme mohli začít uvolňovací proces pro LG. Android TV můžete též stáhnout. To jen jako reakce na koment ohledně mých slibů s tím ž eto byly sliby před rokem... Můžete vidět reálné výsledky.
Naposledy upravil(a) dkulda dne 23 May 2018 09:11, celkem upraveno 1 x.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
Po mailech teď s p. Kuldou diskutujeme jednu relativně drobnost v chování STB a rád bych znal Váš názor, jak by to podle Vás mělo být správně:
V nejnovější verzi FW jsem si všiml, že když se objeví okno s volbou Další pořad nebo Živé vysílání, tak pokud se na tuto hlášku nereaguje, tak se automaticky zvolí Živé vysílání (i když je jako defaultní volba vysvíceno Další pořad). Dříve to samo pokračovalo na další pořad, teď ne. To je trochu problém - např. dcerce pustím zpětně na dětském kanálu nějaký díl seriálu, který má ráda a jdu od toho. Většinou těch dílů jde více po sobě, takže se ji to plynule posouvalo na další díly. Teď musím každý díl znovu hledat zpětně v EPG, pokud si včas nevšimnu hlášky o Dalším pořadu.
Pan Kulda na to říká:
Toto je chtěná vlastnost. Máte možnost minutu před koncem pořadu zareagovat a dát pokračovat na další pořad. V opačném případě to vyskočí na live vysílání. Tento model je z technického pohledu lepší, pro nás, protože to nevytěžuje PVR servery v případech kdy někdo odejde po skončení pořadu od TV, vypne pouze TV a box ještě poběží 3 hodiny, než se vypne. Pro ISP to má pozitivnější význam v případě že používá CDN, server, který mu šetří konektivitu pro live.
Co si myslíte vy? Jak by to mělo být správně?
V nejnovější verzi FW jsem si všiml, že když se objeví okno s volbou Další pořad nebo Živé vysílání, tak pokud se na tuto hlášku nereaguje, tak se automaticky zvolí Živé vysílání (i když je jako defaultní volba vysvíceno Další pořad). Dříve to samo pokračovalo na další pořad, teď ne. To je trochu problém - např. dcerce pustím zpětně na dětském kanálu nějaký díl seriálu, který má ráda a jdu od toho. Většinou těch dílů jde více po sobě, takže se ji to plynule posouvalo na další díly. Teď musím každý díl znovu hledat zpětně v EPG, pokud si včas nevšimnu hlášky o Dalším pořadu.
Pan Kulda na to říká:
Toto je chtěná vlastnost. Máte možnost minutu před koncem pořadu zareagovat a dát pokračovat na další pořad. V opačném případě to vyskočí na live vysílání. Tento model je z technického pohledu lepší, pro nás, protože to nevytěžuje PVR servery v případech kdy někdo odejde po skončení pořadu od TV, vypne pouze TV a box ještě poběží 3 hodiny, než se vypne. Pro ISP to má pozitivnější význam v případě že používá CDN, server, který mu šetří konektivitu pro live.
Co si myslíte vy? Jak by to mělo být správně?
0 x