❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Rychlost a kvalita servisu

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
martinko
Příspěvky: 49
Registrován: 9 years ago

Re: Rychlost a kvalita servisu

Příspěvekod martinko » 7 years ago

no neviem, kebyze to mame robit vsetko zadarmo, menit kable a koncovky, ktore si poskodi klient, tak by to neviem ako daleko zaslo, ...podaj prst a chce celu ruku.
U nas je uz tiez zhruba 95 % problem na strane zakaznika, najskor sa snazime pomoct cez telefon, ale ak to nejde, upozornime ho ze servis je spoplatneny a je to na nom, lebo ist niekde zadarmo zavazat pol hodinu/hodinu na aute kabel mi pride ako okradanie firmy, strata casu a pod. Telekom a orange, co su pre nas najvacsi konkurenti, ty to urcite nerobia zadarmo, pozrite si ich ceny, tak isto aj reakcnu dobu opravy (telekom forum na ich stranke).


midnight_man píše:
Defender píše:
hapi píše:co vůbec znamená v tomhle obecným podání "servis"? Spíš mě teda zajímá jaká pak to je porucha že tam člověk musí ject? Ono defakto 95% věcí se vyřeší po telefonu a 99% servisů není problém u nás takže na servis nějak moc netlačíme protože z naší strany máme servis do 24 hodin po kabel do wifi routeru a z 99% procent je problém až dál u klienta doma což už nespadá do servisních podmínek. např. ulomenej nebo zničenej utp kabel. Ne že by jsme servis řešili laxně ale rozlišujeme naší blbost a blbost zákazníka a od toho se odvíjí priorita.


Pokud u nas rekneme zakaznikovi ze je te jeho chyba kdyz si ulomil kabel tak ho zejtra odepisujeme s vypovedi. Rozhodne jezdime co nejdriv i vymenovat kabely nebo koncovky
tak nejak...
Naposledy upravil(a) martinko dne 01 Feb 2018 23:31, celkem upraveno 1 x.
0 x

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod kure05 » 7 years ago

Tak to jste chudáci a necháváte si srát na hlavu. Hodně lidí to zkouší, ale nakonec neodejde.
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 7 years ago

Defender píše:
hapi píše:co vůbec znamená v tomhle obecným podání "servis"? Spíš mě teda zajímá jaká pak to je porucha že tam člověk musí ject? Ono defakto 95% věcí se vyřeší po telefonu a 99% servisů není problém u nás takže na servis nějak moc netlačíme protože z naší strany máme servis do 24 hodin po kabel do wifi routeru a z 99% procent je problém až dál u klienta doma což už nespadá do servisních podmínek. např. ulomenej nebo zničenej utp kabel. Ne že by jsme servis řešili laxně ale rozlišujeme naší blbost a blbost zákazníka a od toho se odvíjí priorita.


Pokud u nas rekneme zakaznikovi ze je te jeho chyba kdyz si ulomil kabel tak ho zejtra odepisujeme s vypovedi. Rozhodne jezdime co nejdriv i vymenovat kabely nebo koncovky


jo? a jezdíte zadarmo?

já sem neřek že tam nejedem, jenom to neni prioritní a rozhodně tam nejedem o víkendu a rozhodně ne pozdě odpoledne.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

whatever
Příspěvky: 59
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod whatever » 7 years ago

Noo nebudu tu odpovidat bodove, ale spis tak nejak shrnu do vety :)

Pokud to jde, tak servis resime v nejkratsim case (v zavilosti na pocasi - pokud mame z kancelare overeno ze by to mohla byt antena a v zavislosti na case klienta), takze bych rekl ze 50% pripadu resime jeste ten den a sem tam se povede ze klient zavola ze ma problem a ja hned jedu takze jsem u nej za 10min a zakaznik je vzdy strasne spokojenej i kdyz zaplati za servis :D Takze cas realizace servisu je hodne dulezity, nicmene druha polovina servisu se resi druhy den, takze je to tak 50/50, ale jsou i servisy co se resi treba za tyden, ale to je v 99% zapricineno klientem ze driv nemuze (nechapu nekdy jejich duvody :D) Takze bych servis nebral uplne na lehkou vahu - je to hodne dulezita cast, kterou bych radil na stejnou pozici jako kvalitni a nejnovejsi technologie na vysilacich. Soucasti kazdeho servisu ci zavolani klienta ze mu to funguje spatne a vetsinou problem vyresi jen zmena kanalu je nabidka vymeny anteny na nejnovejsi technologii... 80% na to kyvne, protoze mu vymenime antenu a namisto 7mbitu mu nabidneme za stejnou ci podobnou cenu treba 20mbit... podpis nove smlouvy na 12mesicu a vsichni jsou spokojeni :-) a toto nabizime kazdymu klientu co zavola ze ma nejaky problem. Co se tyka servisu tak pokud neni chyba u nas ci neco co nemuzeme ovlivnit (voda v kabelu, spalene napajeni, resetovana wifi a dalsi hlouposti tak si to zakaznik zaplati... rozmezi 200-350kc v zavilosti na delce, slozitosti servisu a v neposledni rade na obliceji zakaznika :)

Servis defakto mame 24/7, ale takovej spis na oko... ve vsedni den jsme na telefonu asi od 8-22hod (ano i v 22hod volaji zakaznici - me uz tyden nefunguje internet) a jelikoz mame pracovni dobu od 8-17ti hod, tak posledni servis resime tak v 16hod pokud clovek zavola a mame cas, tak to resime, ale jinak uz presouvame na dalsi den pokud to neni vylozene nutne. Kdyz nekdo zavola naprikald v 20hod, snazime se to vyresit od PC aby to aspon nejak fungovalo ci poradit po telefonu ale jinak reseni dalsi den. Kdyz neco vola v noci tak ma smulu, ozveme se rano...
0 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 7 years ago

ked budete mat tolko prachov, aby ste si zaistili takú reklamu ako ma ruzovy s oranžovým. Tak vas nebude srat par ludi čo zdrhne :) pretože máte násobok tých čo prídu.

Ludia vacsinu daju na reklamu a kecy, realita pride neskor...a potom čušia lebo však čo už teraz. Je to proste mentalita národa... Vám budú pyskovať lebo ste proste firma z ich mesta...

Zadarmo sa nechodí...samozrejme, ( vynimky ). Ale nepovieme zakzanikovi že vyrieš si to sám...to nie je náš problem, alebo že čakaj 3 dni. Riešime od vypnutých wifín, po nenastavené routre kúpene v okay elektro a pod...

Sú to veci ktoré zákazník nevie sám vyriešiť a ovplyvňuje to kvalitu našej služby. Kecy o tom, že internet je dodávaný na ethernete v koncovke nikoho nezaujímajú.
Všetko je to o konkurencii :) keď váš klient nemá kam ísť, je to iné ako ked mu kazdy rok na dvere buchaju 3 rozne firmy a tlačia do hlavy...to sa inač podnika potom.
0 x


Defender
Příspěvky: 170
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Defender » 7 years ago

hapi píše:
Defender píše:
hapi píše:co vůbec znamená v tomhle obecným podání "servis"? Spíš mě teda zajímá jaká pak to je porucha že tam člověk musí ject? Ono defakto 95% věcí se vyřeší po telefonu a 99% servisů není problém u nás takže na servis nějak moc netlačíme protože z naší strany máme servis do 24 hodin po kabel do wifi routeru a z 99% procent je problém až dál u klienta doma což už nespadá do servisních podmínek. např. ulomenej nebo zničenej utp kabel. Ne že by jsme servis řešili laxně ale rozlišujeme naší blbost a blbost zákazníka a od toho se odvíjí priorita.


Pokud u nas rekneme zakaznikovi ze je te jeho chyba kdyz si ulomil kabel tak ho zejtra odepisujeme s vypovedi. Rozhodne jezdime co nejdriv i vymenovat kabely nebo koncovky


jo? a jezdíte zadarmo?

já sem neřek že tam nejedem, jenom to neni prioritní a rozhodně tam nejedem o víkendu a rozhodně ne pozdě odpoledne.


Samozrejme ze ne zadarmo, je to jednoduse rozdelene na chyba na nasi strane a na strane zakaznika. Ale i vymenit kabel jedeme v patek odpoledne.
Fungujeme i o vikendu vcetne hotline tak ze se technici stridaji se sluzbou. Ale pokud je mozne pripojeni presunout, tak se samozrejme odsune na pracovni tyden. U servisu se neodsouva.
0 x

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod kure05 » 7 years ago

Takže jako jezdíte k lidem na servisy i o víkendu?
0 x

Defender
Příspěvky: 170
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Defender » 7 years ago

kure05 píše:Takže jako jezdíte k lidem na servisy i o víkendu?


ano, zaplati 300kc hodinovku v pripade ze je chyba u nich
0 x

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod kure05 » 7 years ago

Tak to jste pěkný otroci :grinning: Zrovna dnes volal zákazník kolem 17tý hodiny že mu od středy nejde net . . . No co na to říct.
0 x

Pintero
Příspěvky: 1352
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Pintero » 7 years ago

kure05 píše:Zrovna dnes volal zákazník kolem 17tý hodiny že mu od středy nejde net . . . No co na to říct.

No oni si myslí, že chyba není u nich, ale někde na síti a čekají až ji opravíte....
V pátek okolo 17tý hodiny zjistí že to opravený není a pochopí, že net nepůjde ani o víkendu :fearful: tak chytnou paniku :fearful:
.... a co děti, budou si kde hrát.... :upside_down:😇
0 x

Uživatelský avatar
martinko
Příspěvky: 49
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod martinko » 7 years ago

niekedy mi pride, ze priam cakaju do piatku, aby mohli tuto skvelu informaciu oznamit, ze im niekolko dni nejde internet. Ked to vydrzali od stredy, vydrzia aj do pondelka.
Ak je chyba v antene na nasej strane, tak sa moze odpustit z mesacneho poplatku pocet dni, co nejde internet.
Pred tyzdnom v piatok nieco podobne, zakaznik si kupil wifi router (zrejme vadny od zaciatku, lebo sa nedal vobec nadstavit), samozrejme najlacnejsi, tak kedze mu to neslo, tak zresetoval vsetko co sa dalo, aj nase primacie zariadenie, co by sa bez nasej pomoci nepriznal. Po informacii, ze pridem az v pondelok a zrejme to bude spoplatnene, tak este v to poobedie doniesol aj nase zariadenie na nadstavenie :-)

kure05 píše:Tak to jste pěkný otroci :grinning: Zrovna dnes volal zákazník kolem 17tý hodiny že mu od středy nejde net . . . No co na to říct.
0 x

pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod pepulis » 7 years ago

Me se v 17h zapne na telefonu autoresponder, ktery dle nadefinovanych skupin odesila pripravenou sms, kde je popsano vse, co si mají zkontrolovat, vyzkouset apod. Zaroven tam pisi, at mi nasledne napisou sms s problémem a zda problem pretrvava. Je to dlouha sms, ale z řeči : od středy mi to nejede, jsem vyrostl a sveho casu si vazim vic nez driv, jinak to ani nejde. Klidne je necham cekat den, uz s tim problem nemam. Davam do toho vic usili, které nejde samozrejme v ocich klientu videt, nez bych mel a stanovení pravidel, kdy budu dostupny, byla jediná spravna cesta, jak se z toho neposr.... A jde to, lidi casem pochopili, ze kdyz si neco zpusobi vlastni vinou, ze k nim nenaklusu hned. Aspon u toho priste vic přemýšlí.... Ze začátku jsem k nim naklusal da se rici ihned, ale to tech klientu bylo daleko mene.
0 x

Uživatelský avatar
martinko
Příspěvky: 49
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod martinko » 7 years ago

to pouzivam tiez, len niekedy ty ludia nevedia ani citat SMS, takze im ju poslem aj 2x. Dnesnej pani som poslal 4 x SMS cislo do firmy, lebo chcela nieco ohladne faktur a aby si aj poznacila to cislo, ale aj tak stale volala mne na mobil :-/ Naposledy som tejto pani pomohol, lebo jej skapala wifi co jej dal jej syn, tak kedze som to mal po ceste a bol som pri nej tak 5 minut, aby som jej ukazal ze to nieje nas problem, som jej to neuctoval. Pred par dnami som ju stretol po pracovnej dobe na urade a jej laskavost bola, ze na celu chodbu oznamila, ze uz nema nervy, ako jej ide pomaly internet. Samozrejme, ani teraz nebol problem u nas. Za dobrotu, na zobrotu.
Naposledy upravil(a) martinko dne 02 Feb 2018 21:41, celkem upraveno 2 x.
0 x

Uživatelský avatar
Gemb
Příspěvky: 2633
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod Gemb » 7 years ago

martinko píše:to pouzivam tiez, len niekedy ty ludia nevedia ani citat SMS, takze im ju poslem aj 2x. Dnesnej pani som poslal 4 x SMS cislo do firmy, lebo chcela nieco ohladne faktur a aby si aj poznacilo to cislo, ale aj tak stale volala mne na mobil :-/

Mas niekolko moznosti. Pokial si ako technik a beres telefony ludom co volaju spat tak je to zle. Ludia sa potom naucia volat tebe a nebudu volat priamo do firmy. Druha moznost je presmerovanie, ty volas zakaznikovi ale zakaznik spat sa ti nedovola, je presmerovany na firmu :)
0 x