Servis.Sledovani píše:Dobrý den,
při načtení stránky s hlášením problému, se stránka spojí s naším serverem ze kterého stáhne soubor a podle toho zjistí rychlost připojení, proto může docházet k rozdílům v rychlostech u našeho měření a u Vašeho. Vaše měření pravděpodobně probíhá jen ve Vaší síti, kdežto naše měření prověří i konektivitu mimo ni (tzn od klienta k našemu serveru).
Kolegyně odpovídá podle svého uvážení tak, aby méně chápavý klient pochopil problém.
Pardon, ale mozna by jste to nejdrive meli konzultovat s partnerem. Protoze nevim jak ostatni ale my nemerime rychlost pripojeni v nasi siti. Vzdy na serverech jako je
www.speedtest.net nebo
www.nperf.com ( CZ a zahranicni konektivita ). Ono totiz jedine co po Vasem e-mailu zakaznika napadne v jeho makovici, je nas zacit obvinovat, ze mam pomale pripojeni a je to nase vina. Jenze kdyz se rozhlednete zde po foru, tak takovych "klientu" jako jsou treba nasi je spousty a neverim ani zamak, ze vsichni maji slabou konektivitu / pomaly internet v dobre streamu.
Chapu princip mereni, chapu zbytek vysvetleni v podobe toho ze muze byt vice zarizeni pripojenych k wifi atp... To vse je dle meho osobniho nazoru v poradku. Ale aby jste mym klientum tvrdili hned v prvni vete ze je problem v tom ze maji POMALE pripojeni. To se na me nezlobte ale to proste neni fer. Obzvlast kdyz jste OPAKOVANE meli spousty a spousty technickych problemu ale nikde ani tuk. A kdyz se to hodi, pisnete to klientovy tak jakoby za vsechny jeho problemy mohl pomaly internet. Chapete tu logiku kterou se snazim sdelit ?
Fandim Vam, propagujeme vcelku dost tuto sluzbu, vlastne ji prezentujeme jako by byla nase vlastni, mame testovaci boxy, televize na prezentacku, letacky i grafiku. A proto ikdyz jste meli opakovane problem na sve strane, nikdy jsem nerikal a nepsal, ze jste to vy a vas problem. Bral jsem to jako obecne nas spolecny problem, tak aby nemel zakaznik pocit ze jeden na druheho schazuje vinu, ale naopak ze jsme oba jako jeden.
Ale jednim e-mailem se svet nezhrouti, spis je to asi pro Vas k zamysleni jestli je takto formulovany e-mail spravny a jestli nenadela vice skody nez-li uzitku. Az bude vse frcet v cloudu, bude to jednoznacne a posuneme se spolecne zase o kus dal.
Tým SledováníTV