❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

sledovanitv.cz

Problematika videa na IP sítích.
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 795
Registrován: 17 years ago
Kontaktovat uživatele:

Re: sledovanitv.cz

Příspěvekod Petr S. » 8 years ago

bubhak píše:
PetrS. píše:Tak nám prosím řekněte ještě kdy budou plně fungovat STB a Smart TV bez zasekávání. Tedy předpokládám, že plně pojede nový a opravený backend... Díky.


Realně? Nový backend je teď na měsíc převedený do testovacího provozu, tak aby se opravily chyby z provozu. Po měsíci oprav a interního testování budou partnerům nabidnuty testovací balíčky se všema cloud kanálama pro testy. Pokud bude vše Ok tak cca za dva měsíce bude nový backend znovu nasazen.

Ale, android boxy a smartky by již měly fungovat v pořádku .. proběhla teď celkem velka spousta oprav aplikací a nastavení shapovaní na cdn serverech - smartky totiž mají často problém s příliš velkou rychlostí dat.


S příliš velkou rychlostí dat? To znamená, že pokud jde rychlost z internetu k nim víc než určitá hodnota tak to nerozdýchají?
0 x
..:: DobraSit.cz ::..

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 8 years ago

chlapi objednajte si antik TV box z ich stranky a inšpirujte sa vo vývoji! Ich unicastova telka ide BEZ ZASEKU!!! Ukazuje priamo rychlost akou ide stream, naplnenie bufferu..vidite ci je problem u vas alebo u nich. priamo v menu STB je mozne pingovat server z ktoreho ide stream, tak isto je tam speedtest na ich servery z ktorych ide TV.. To su vsetko veci ktore tu chybaju.

A k tomu vypadku....nás vobec netrapi spomimany vypadok ;) Nás trápi neustale zasekavanie na arisoch,..občas aj androidoch. Aris je ale totalna pohroma...mrzne prepinanie kanalov, mrznu samotne kanaly, mrzne box...o sluckach ani nevravim...mám to doma aj v kancelarii takze to nie je info od nejakeho lajickeho zakaznika... toto su realne problemy, nie jeden 20 minutovy vypadok, ten by sme v pohode vsetci prezili.

Uvedomte si že nám sa ospravedlnovat nemusite...my to chápeme, ale zákazník je dnes vyberavý a takúto službu nechce. U nas sme momentalne stopli predavanie TV nakolko nam to robí len zlé meno.... Vezmite si skylink...ten je ROCK stable...(okrem toho ze furt menia frekvencie). takze asi tak by som to zrhnul.
Naposledy upravil(a) midnight_man dne 21 Mar 2017 19:23, celkem upraveno 1 x.
0 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 8 years ago

jopo píše:midnight, mas nieco lepsie? kludne napis aj PM, ja to tu tiez riesim a neviem, pre koho/co sa rozhodnut.
na SK momentalne nie je nič vyhodnejšie v pomere cena/vykon/rentabilita...

Lepšia je isto TV z antika, avšak ich cenova politika je pre ISP neprípustná. Vstupné a prevádzkové náklady sú vysoké a keby si to chcel dat zaplatit klientom vysmejú sa ti do tváre...Mimo to pre teba ako ISP je to len prítaz ktorá ti zariadi ze v dohladnej dobe budes musiet prikupit 2 nasobok konektu a vymenit polovicu chrbtovej siete. Klient s TV nacuca za 15 dni viac ako downloader na sieti za mesiac..

Ostatné platformy vo vývoji..možno idú teraz, otázka je čo sa s nimi stane ked naberu par tisic zakaznikov ako sledovanie.tv... Budeme dufat ze to chlapi v sledovanie.tv dobojujú do štastného konca a už im nebude robit problem par tisic ludi navyse.
1 x

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Orel005 » 8 years ago

midnight_man píše:chlapi objednajte si antik TV box z ich stranky a inšpirujte sa vo vývoji! Ich unicastova telka ide BEZ ZASEKU!!! Ukazuje priamo rychlost akou ide stream, naplnenie bufferu..vidite ci je problem u vas alebo u nich. priamo v menu STB je mozne pingovat server z ktoreho ide stream, tak isto je tam speedtest na ich servery z ktorych ide TV.. To su vsetko veci ktore tu chybaju.

A k tomu vypadku....nás vobec netrapi spomimany vypadok ;) Nás trápi neustale zasekavanie na arisoch,..občas aj androidoch. Aris je ale totalna pohroma...mrzne prepinanie kanalov, mrznu samotne kanaly, mrzne box...o sluckach ani nevravim...mám to doma aj v kancelarii takze to nie je info od nejakeho lajickeho zakaznika... toto su realne problemy, nie jeden 20 minutovy vypadok, ten by sme v pohode vsetci prezili.

Uvedomte si že nám sa ospravedlnovat nemusite...my to chápeme, ale zákazník je dnes vyberavý a takúto službu nechce. U nas sme momentalne stopli predavanie TV nakolko nam to robí len zlé meno.... Vezmite si skylink...ten je ROCK stable...(okrem toho ze furt menia frekvencie). takze asi tak by som to zrhnul.


Presne na tomto vsem jiz pracuji. Konzultoval jsem to s nima. V Polsku mame taky IPTV na setoboxech se 4K rozlisenim uz 2 roky. Maji tam udelany tunel takze kdyz je cokoliv potreba tak provozovatel se pripoji podle MAC k danemu setoboxu a udela na nem cokoliv, to znamena i diagnostiku. Ale zase to ma jine nevyhody ktere sledovanitv nema. Antik TV je jen napred, sledovani ho dozene verim tomu. Ale souhlasim s Vami, ze to dela momentalne zle jmeno a kompenzace z jejich strany neni zadna, naopak furt nejake zdrazovani.

Dnes mi ale prisla kopie zpravy, kde nas zakaznik kontaktoval podporu sledovaniTV a docela me zarazila odpoved od SledovaniTV. Jestli takto odpovidaji jinym zakaznikum, tak sprominutim z nas delaji K*K*TY a jejich vinu schazuji na nas:

Dobrý den, pane Seiferte,v době hlášení problému jste měl dle našeho měření velmi malou rychlost připojení které bylo k dispozici pro službu IPTV, což mohlo způsobit problémy s načtením.Nejčastější příčinou nedostačující rychlosti pro bezproblémové přehrávaní patří:1) Nadměrné vytížení přípojky – čím více členů domácnosti, připojených zařízení a čím náročnější jejich požadavky v rámci vašeho připojení, tím méně kapacity zbývá na linku pro televizi.2) Souběžné stahování – stahování, o kterém víte, ale například i stahování aktualizací, které probíhá na pozadí provozu internetu bez vašeho vědomí (způsobit mohou např. i zapnuté wifi na mobilních telefonech i pokud telefon zrovna nepoužíváte).3) Připojení přes wi-fi router – v důsledku zarušení bezdrátového připojení z vaší domácí wi-fi. Vždy je lepší připojení kabelem z wifi routeru (případně příjmového zařízení).V těchto případech může docházet k ovlivnění kvality linky, na kterou je sledování televize velmi náchylné.Do kopie dávám Vašeho poskytovatele a tímto ho prosím o prověření.S pozdravem a přáním pěkného dneJana HajdováSledovaniTV.cz

opravdu by me zajimalo jake mereni provadeli. Zakaznik je paradoxne pripojeny na spolecne antene spolu s nasi kancelari, kde mame smartku na prezentaci a on ma Arris box.
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 8 years ago

predpokladam ze tá pani ktora odpovedala má nalinkované čo má odpovedať....

preto maju mat tie set top boxy speedtest k ich serveru...

co sa tyka vytazenia linky, to je bezny problem s ktorym sme sa zacali strevat uz na zaciatku...ludia su nepoucitelni a tak sme sa rozhodli tomu troška pomoct a klientom s TV manglujeme traffic, queue rozdelime na 2 časti a TV stream dostáva prioritu 1, ostatný traffic prioritu 8.....vysledkom je vacsia priorita streamu pre TV. Nie vzdy to funguje idealne kedze stream ma 1 spojenie a ostatný traffic aj 20...ale dost to pomaha.

Inak ked budu valat vinu na poskytovatelov bez dovodu...je to len dalsi klinec do rakvy..a nakoniec keď to všetko vyladia...už nebude pre koho.
1 x

Uživatelský avatar
Servis.Sledovani
Příspěvky: 11
Registrován: 8 years ago
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Servis.Sledovani » 8 years ago

Dobrý den,

při načtení stránky s hlášením problému, se stránka spojí s naším serverem ze kterého stáhne soubor a podle toho zjistí rychlost připojení, proto může docházet k rozdílům v rychlostech u našeho měření a u Vašeho. Vaše měření pravděpodobně probíhá jen ve Vaší síti, kdežto naše měření prověří i konektivitu mimo ni (tzn od klienta k našemu serveru).

Kolegyně odpovídá podle svého uvážení tak, aby méně chápavý klient pochopil problém.

Tým SledováníTV
0 x
Tým SledováníTV s.r.o.

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Orel005 » 8 years ago

Servis.Sledovani píše:Dobrý den,

při načtení stránky s hlášením problému, se stránka spojí s naším serverem ze kterého stáhne soubor a podle toho zjistí rychlost připojení, proto může docházet k rozdílům v rychlostech u našeho měření a u Vašeho. Vaše měření pravděpodobně probíhá jen ve Vaší síti, kdežto naše měření prověří i konektivitu mimo ni (tzn od klienta k našemu serveru).

Kolegyně odpovídá podle svého uvážení tak, aby méně chápavý klient pochopil problém.

Pardon, ale mozna by jste to nejdrive meli konzultovat s partnerem. Protoze nevim jak ostatni ale my nemerime rychlost pripojeni v nasi siti. Vzdy na serverech jako je www.speedtest.net nebo www.nperf.com ( CZ a zahranicni konektivita ). Ono totiz jedine co po Vasem e-mailu zakaznika napadne v jeho makovici, je nas zacit obvinovat, ze mam pomale pripojeni a je to nase vina. Jenze kdyz se rozhlednete zde po foru, tak takovych "klientu" jako jsou treba nasi je spousty a neverim ani zamak, ze vsichni maji slabou konektivitu / pomaly internet v dobre streamu.
Chapu princip mereni, chapu zbytek vysvetleni v podobe toho ze muze byt vice zarizeni pripojenych k wifi atp... To vse je dle meho osobniho nazoru v poradku. Ale aby jste mym klientum tvrdili hned v prvni vete ze je problem v tom ze maji POMALE pripojeni. To se na me nezlobte ale to proste neni fer. Obzvlast kdyz jste OPAKOVANE meli spousty a spousty technickych problemu ale nikde ani tuk. A kdyz se to hodi, pisnete to klientovy tak jakoby za vsechny jeho problemy mohl pomaly internet. Chapete tu logiku kterou se snazim sdelit ?

Fandim Vam, propagujeme vcelku dost tuto sluzbu, vlastne ji prezentujeme jako by byla nase vlastni, mame testovaci boxy, televize na prezentacku, letacky i grafiku. A proto ikdyz jste meli opakovane problem na sve strane, nikdy jsem nerikal a nepsal, ze jste to vy a vas problem. Bral jsem to jako obecne nas spolecny problem, tak aby nemel zakaznik pocit ze jeden na druheho schazuje vinu, ale naopak ze jsme oba jako jeden.

Ale jednim e-mailem se svet nezhrouti, spis je to asi pro Vas k zamysleni jestli je takto formulovany e-mail spravny a jestli nenadela vice skody nez-li uzitku. Az bude vse frcet v cloudu, bude to jednoznacne a posuneme se spolecne zase o kus dal.

Tým SledováníTV
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

bubhak
Příspěvky: 24
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod bubhak » 8 years ago

Orel005 píše:
Servis.Sledovani píše:Dobrý den,

při načtení stránky s hlášením problému, se stránka spojí s naším serverem ze kterého stáhne soubor a podle toho zjistí rychlost připojení, proto může docházet k rozdílům v rychlostech u našeho měření a u Vašeho. Vaše měření pravděpodobně probíhá jen ve Vaší síti, kdežto naše měření prověří i konektivitu mimo ni (tzn od klienta k našemu serveru).

Kolegyně odpovídá podle svého uvážení tak, aby méně chápavý klient pochopil problém.

Pardon, ale mozna by jste to nejdrive meli konzultovat s partnerem. Protoze nevim jak ostatni ale my nemerime rychlost pripojeni v nasi siti. Vzdy na serverech jako je http://www.speedtest.net nebo http://www.nperf.com ( CZ a zahranicni konektivita ). Ono totiz jedine co po Vasem e-mailu zakaznika napadne v jeho makovici, je nas zacit obvinovat, ze mam pomale pripojeni a je to nase vina. Jenze kdyz se rozhlednete zde po foru, tak takovych "klientu" jako jsou treba nasi je spousty a neverim ani zamak, ze vsichni maji slabou konektivitu / pomaly internet v dobre streamu.
Chapu princip mereni, chapu zbytek vysvetleni v podobe toho ze muze byt vice zarizeni pripojenych k wifi atp... To vse je dle meho osobniho nazoru v poradku. Ale aby jste mym klientum tvrdili hned v prvni vete ze je problem v tom ze maji POMALE pripojeni. To se na me nezlobte ale to proste neni fer. Obzvlast kdyz jste OPAKOVANE meli spousty a spousty technickych problemu ale nikde ani tuk. A kdyz se to hodi, pisnete to klientovy tak jakoby za vsechny jeho problemy mohl pomaly internet. Chapete tu logiku kterou se snazim sdelit ?

Fandim Vam, propagujeme vcelku dost tuto sluzbu, vlastne ji prezentujeme jako by byla nase vlastni, mame testovaci boxy, televize na prezentacku, letacky i grafiku. A proto ikdyz jste meli opakovane problem na sve strane, nikdy jsem nerikal a nepsal, ze jste to vy a vas problem. Bral jsem to jako obecne nas spolecny problem, tak aby nemel zakaznik pocit ze jeden na druheho schazuje vinu, ale naopak ze jsme oba jako jeden.

Ale jednim e-mailem se svet nezhrouti, spis je to asi pro Vas k zamysleni jestli je takto formulovany e-mail spravny a jestli nenadela vice skody nez-li uzitku. Az bude vse frcet v cloudu, bude to jednoznacne a posuneme se spolecne zase o kus dal.

Tým SledováníTV



Tady může být problem
... slečna podpora psala, že klient měl malou rychlost v okamžiku odeslaní formuláře, který se odesílá z webu. Během tohoto se provádí test, ale již se neověřuje, jestli se formulář posílá z mobilu přes data, nebo z jakého zařízení. Během streamování aktuálně sledovani není schopno zjistit jakou rychlosti klient byl ke streamu připojen. To řeší až nový backend, který se musí odladit,
0 x

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Orel005 » 8 years ago

bubhak píše:
Orel005 píše:
Servis.Sledovani píše:Dobrý den,

při načtení stránky s hlášením problému, se stránka spojí s naším serverem ze kterého stáhne soubor a podle toho zjistí rychlost připojení, proto může docházet k rozdílům v rychlostech u našeho měření a u Vašeho. Vaše měření pravděpodobně probíhá jen ve Vaší síti, kdežto naše měření prověří i konektivitu mimo ni (tzn od klienta k našemu serveru).

Kolegyně odpovídá podle svého uvážení tak, aby méně chápavý klient pochopil problém.

Pardon, ale mozna by jste to nejdrive meli konzultovat s partnerem. Protoze nevim jak ostatni ale my nemerime rychlost pripojeni v nasi siti. Vzdy na serverech jako je http://www.speedtest.net nebo http://www.nperf.com ( CZ a zahranicni konektivita ). Ono totiz jedine co po Vasem e-mailu zakaznika napadne v jeho makovici, je nas zacit obvinovat, ze mam pomale pripojeni a je to nase vina. Jenze kdyz se rozhlednete zde po foru, tak takovych "klientu" jako jsou treba nasi je spousty a neverim ani zamak, ze vsichni maji slabou konektivitu / pomaly internet v dobre streamu.
Chapu princip mereni, chapu zbytek vysvetleni v podobe toho ze muze byt vice zarizeni pripojenych k wifi atp... To vse je dle meho osobniho nazoru v poradku. Ale aby jste mym klientum tvrdili hned v prvni vete ze je problem v tom ze maji POMALE pripojeni. To se na me nezlobte ale to proste neni fer. Obzvlast kdyz jste OPAKOVANE meli spousty a spousty technickych problemu ale nikde ani tuk. A kdyz se to hodi, pisnete to klientovy tak jakoby za vsechny jeho problemy mohl pomaly internet. Chapete tu logiku kterou se snazim sdelit ?

Fandim Vam, propagujeme vcelku dost tuto sluzbu, vlastne ji prezentujeme jako by byla nase vlastni, mame testovaci boxy, televize na prezentacku, letacky i grafiku. A proto ikdyz jste meli opakovane problem na sve strane, nikdy jsem nerikal a nepsal, ze jste to vy a vas problem. Bral jsem to jako obecne nas spolecny problem, tak aby nemel zakaznik pocit ze jeden na druheho schazuje vinu, ale naopak ze jsme oba jako jeden.

Ale jednim e-mailem se svet nezhrouti, spis je to asi pro Vas k zamysleni jestli je takto formulovany e-mail spravny a jestli nenadela vice skody nez-li uzitku. Az bude vse frcet v cloudu, bude to jednoznacne a posuneme se spolecne zase o kus dal.

Tým SledováníTV



Tady může být problem
... slečna podpora psala, že klient měl malou rychlost v okamžiku odeslaní formuláře, který se odesílá z webu. Během tohoto se provádí test, ale již se neověřuje, jestli se formulář posílá z mobilu přes data, nebo z jakého zařízení. Během streamování aktuálně sledovani není schopno zjistit jakou rychlosti klient byl ke streamu připojen. To řeší až nový backend, který se musí odladit,

Presne o tom jsem psal. Proto takto strucne na
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 8 years ago

Servis.Sledovani píše:Dobrý den,

při načtení stránky s hlášením problému, se stránka spojí s naším serverem ze kterého stáhne soubor a podle toho zjistí rychlost připojení, proto může docházet k rozdílům v rychlostech u našeho měření a u Vašeho. Vaše měření pravděpodobně probíhá jen ve Vaší síti, kdežto naše měření prověří i konektivitu mimo ni (tzn od klienta k našemu serveru).

Kolegyně odpovídá podle svého uvážení tak, aby méně chápavý klient pochopil problém.

Tým SledováníTV


vacsina ISP meria rychlosti mimo svoju siet....tj. na ine servery.
0 x

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Orel005 » 8 years ago

midnight_man píše:
Servis.Sledovani píše:Dobrý den,

při načtení stránky s hlášením problému, se stránka spojí s naším serverem ze kterého stáhne soubor a podle toho zjistí rychlost připojení, proto může docházet k rozdílům v rychlostech u našeho měření a u Vašeho. Vaše měření pravděpodobně probíhá jen ve Vaší síti, kdežto naše měření prověří i konektivitu mimo ni (tzn od klienta k našemu serveru).

Kolegyně odpovídá podle svého uvážení tak, aby méně chápavý klient pochopil problém.

Tým SledováníTV


vacsina ISP meria rychlosti mimo svoju siet....tj. na ine servery.


rekl bych ze to dela kazdy
1 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 8 years ago

Jede vám aktuálně webos?
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 8 years ago

jede a je zajímavé že poslední týden to celkově jede dobře, takže nevím co se s tím děje přitom jejich slavný cloud ještě nejede...
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 8 years ago

Teď další klient volal že rádio jede ale tv ne.
0 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 8 years ago

ano posledny tyzden to ide velmi dobre....

prečo to dovtedy nemoholo ist tak dobre?
0 x