ahoj, chtěl bych se zeptat (hlavně vývojářů) jestli nevíte jak bezpečně rozklíčovat (dle čeho) z bankovních plateb kdo mi platil složenou a kdo ne?
díky
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
jak poznat platbu složenkou?
jak poznat platbu složenkou?
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
Kód: Vybrat vše
CESKA POSTA, S.P. 160987123 / 0300 posta $pobocka $datum $cpostID $pokusoOCR
0 x
Zdravím,
nevím přesně, v čem je problém, ale pokud jde o složenku České pošty, tak pak je to jednoduché. V kolonce odesílatel výpisu je Česká pošta, složenky se zpracovávají v centrále České pošty, takže účet odesílatele je stále stejný. Nevidím v tom problém.
mpcz, 08.08.2016
nevím přesně, v čem je problém, ale pokud jde o složenku České pošty, tak pak je to jednoduché. V kolonce odesílatel výpisu je Česká pošta, složenky se zpracovávají v centrále České pošty, takže účet odesílatele je stále stejný. Nevidím v tom problém.
mpcz, 08.08.2016
0 x
a je ten účet určitě stejný? není to třeba dle krajů? když má někdo účet u pošty jako bankovní tak aby se to třeba nějak nepopletlo?
díky
díky
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
Vyjel jsem si sjetinu bankovních výpisů. U platby složenkou je vždy odesílatel "CESKA POSTA, S.P." a bankovní účet je vždy stejný. Je to stejné pro klienty co platí peníze za NET i za dobírky z celé ČR. Ve zprávě pro příjemce máš i číslo podací pošty, takže by se to s odesláním z BÚ nemělo poplést. Aspoň tak ve FIO. Jak to ovšem Pošta udělá např. zítra, asi nikdo neví.
mpcz, 08.08.2016
mpcz, 08.08.2016
0 x
díky tak snad se to zdá že to funguje dobře zatím 
jinak v poslední době mám problémy s platbama složenou už jsem musel dvoum zákazníkům po týdnu co nepřišla platba k nám na účet vysvětlovat že mají podat na poště reklamaci, cca po týdnu co se reklamac epodá platba přijde, no je to fakt divný...

jinak v poslední době mám problémy s platbama složenou už jsem musel dvoum zákazníkům po týdnu co nepřišla platba k nám na účet vysvětlovat že mají podat na poště reklamaci, cca po týdnu co se reklamac epodá platba přijde, no je to fakt divný...
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 10 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
nj to je u ČP naprosto normální. Už se nám stalo, že klient zaplatil složenkou a peníze šly k nám 24 dní. Myslím, že to bylo zatím nejdelší zpoždění, které prozatím nepřekonali.
0 x
pokud si dobře vzpomínám, tak před cca 10ti lety to poště trvalo 96 dnů, to už u česká spořitelna bývala rychlejší 

0 x
Vysoce odborných omylů se dopouští jen specialisté.
Jednou jsem se dotkl ukazováčkem UBNT a slezl mi z něho nehet. Od té doby na UBNT nesahám.
Jednou jsem se dotkl ukazováčkem UBNT a slezl mi z něho nehet. Od té doby na UBNT nesahám.
Zdravím,
no to tedy sorry, v tomto segmentu mám docela přehled a trošku bych se ohradil. Takové termíny nebyly zdaleka nikdy normální, spíše by se měly zařadit mezi rarity.
Skutečností je, že se jim to někdy zasekne a nemusí to být zrovna vina pošty.
Co je ovšem systémový nedostatek je, že např:
- pošta ztratí složenku vlastní vinou. Proces se zastaví a přestože pošta přesně ví, komu má peníze doručit, vůbec se nenamáhá ho obeslat korespondenčním lístkem, aby složenku poslal znovu. Navíc v tomto případě je koresp. lístek zdarma. Takže tam budou ty peníze ležet i sto let, do doby, než někdo podá reklamaci. A k tomu někdy nedojde nikdy.
- i v případě, že se proces doručení z viny pošty někde zasekne, je dost k podivu, že reklamovat musíme i dnes, kdy se i Finanční úřad dorozumívá elektronicky, osobně a písemně na poštovním úřadu s originálem! podacího lístku. To mě vytáčí neskutečně. Pro někoho sednout do auta, jet dlouhé kilometry a pak sepsat reklamaci. Pošťák, který to zavinil a dokonce o zádrhelu ví, je naprosto v pohodě a dokud nedojde reklamace, nic nedělá!!! Nevím, proč jim (Poště) tento přežívající arogantní předpis ČTÚ nezatrhne. Když jsme u těch schválených předpisů, tak to nové poštovné je taky dost drsné. Třeba bublinková obálka s dobírkou doručená Pouze z jedné pošty na druhou (pošťák - doručovatel se toho ani nedotkne, adresát si ji sám vyzvedne na poště) za cenu přes 130 Kč je tedy dost drsné. PPLka za poloviční cenu převeze cca 20kg balík ze dveří do dveří. Jak jim to Úřad mohl schválit, opravdu netuším.
mpcz, 10.08.2016
no to tedy sorry, v tomto segmentu mám docela přehled a trošku bych se ohradil. Takové termíny nebyly zdaleka nikdy normální, spíše by se měly zařadit mezi rarity.
Skutečností je, že se jim to někdy zasekne a nemusí to být zrovna vina pošty.
Co je ovšem systémový nedostatek je, že např:
- pošta ztratí složenku vlastní vinou. Proces se zastaví a přestože pošta přesně ví, komu má peníze doručit, vůbec se nenamáhá ho obeslat korespondenčním lístkem, aby složenku poslal znovu. Navíc v tomto případě je koresp. lístek zdarma. Takže tam budou ty peníze ležet i sto let, do doby, než někdo podá reklamaci. A k tomu někdy nedojde nikdy.
- i v případě, že se proces doručení z viny pošty někde zasekne, je dost k podivu, že reklamovat musíme i dnes, kdy se i Finanční úřad dorozumívá elektronicky, osobně a písemně na poštovním úřadu s originálem! podacího lístku. To mě vytáčí neskutečně. Pro někoho sednout do auta, jet dlouhé kilometry a pak sepsat reklamaci. Pošťák, který to zavinil a dokonce o zádrhelu ví, je naprosto v pohodě a dokud nedojde reklamace, nic nedělá!!! Nevím, proč jim (Poště) tento přežívající arogantní předpis ČTÚ nezatrhne. Když jsme u těch schválených předpisů, tak to nové poštovné je taky dost drsné. Třeba bublinková obálka s dobírkou doručená Pouze z jedné pošty na druhou (pošťák - doručovatel se toho ani nedotkne, adresát si ji sám vyzvedne na poště) za cenu přes 130 Kč je tedy dost drsné. PPLka za poloviční cenu převeze cca 20kg balík ze dveří do dveří. Jak jim to Úřad mohl schválit, opravdu netuším.
mpcz, 10.08.2016
0 x
mpcz píše:Co je ovšem systémový nedostatek je, že např:
- pošta ztratí složenku vlastní vinou. Proces se zastaví a přestože pošta přesně ví, komu má peníze doručit, vůbec se nenamáhá ho obeslat korespondenčním lístkem, aby složenku poslal znovu. Navíc v tomto případě je koresp. lístek zdarma. Takže tam budou ty peníze ležet i sto let, do doby, než někdo podá reklamaci. A k tomu někdy nedojde nikdy.
Já vidím jako systémový nedostatek ten, že zákazník vypíše složenku a uvede chybné číslo účtu na hlavní části složenky a na útřižku uvede správné. Pracovnice na přepážce to nezkontroluje (ač by měla) peníze na cílový účet nepřijdou - zákazník je pro neuhrazení odstřižen.
Na prodejně pak vyšiluje s útřižkem od složenky, že přece zaplatil.... (vetšinou se to stává sockám)
0 x