❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

4network.tv

Problematika videa na IP sítích.
dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Re: 4network.tv

Příspěvekod dkulda » 9 years ago

iTomB píše:Reagovani 4 network a kraviny v settopboxech.

22.11. jsem psal email ohledne chyb a kravin v settopboxech. Do dneska bez reakce (no pokud se divam do smlouvy, tak reakce uz mela davno byt).

Psal jsem o par vecech, ktere se vzapeti opravili (asi uz to hlasil i nekdo jiny). Ale dalsi kraviny do dneska nic, reakce nic a dalsi blbosti tam delate.

1. EPG a MENU

Zvolim si program v EPG a pokud jsem na stanici, ktera aktualne bezi, tak mam prvni volbu sledovat porad.
Zvolim si program v EPG a pokud NEJSEM na stanici, ktera aktualne bezi, tak mam prvni volbu sledovat stanici?
Co je to za blbost. V EPG si primarne volim primo program co chci sledovat, ne stanici. Nehlede na to, ze se meni MENU, dalsi kravina. Nelze si navyknout, ze je potreba stiknout tohle a tohle, protoze MENU je obcas JINE!!!

Kdyz uz tohle chcete mit, tak pokud nejsem na aktualnim realnem casu, tak SLEDOVAT STANICI NEBUDE VIDET!!!! Pak to smysl ma. Ale takhle? Nalistuji 4 dny zpet, nekolik hodin jinak, jinou stanici a ejhle, omylem jsem dal SLEDOVAT STANICI. Takze muzu hledat ZNOVA!!!!

BLBOST KRAVINA. Kdy bude tahle kravina odstranena? Hlaseno telefonicky a emailem pred vice jak 14 dny.

2. Zakladni MENU a automaticke vypnuti?

No nevim jak moc se pouziva zmena formatu a typ vystupu (volba FHD@50Hz atd), ale dle me daleko mene casteji nez automaticke vypnuti, ktere je v MENU uplne nejdal dostupne. DALSI LOGICKA BLBOST.


3. Nova kravina v MENU

Automaticke vypnuti
3h, 6h, 9h

Vzivote jsem nevidel TV, ktera by mela takovehle nastaveni. Aaaaa Vy jste prvni :D ze by novatorsky pristup? Muzete laskave vysvetlit co k Vas k tehle kravine vede?
Muzete mi laskave vysvetlit, kdy se tohle pouzije?

Ja mel za to, ze poziti automatickeho vypnuti je v momente, kdy clovek kouka na nejaky porad a vi ze usne (ci to ma jako pohadku na dobrou noc). Fak si myslite, ze nekdo usina 3h ci dokonce 9h? :D

**********************

Jelikoz na emaily nikdo nereaguje, jelikoz kraviny nikdo, ktere tam pridavate (a jak se zda stale dalsi a dalsi) neopravuje, jelikoz nemate zadne forum, kde by se diskutovalo o tom, co chcete upravit. Tak to napisi sem verejne at vsichni vidi Vas pristup. Kdy tu mate byt Vy pro nas a ne my pro Vas.

Prosim ostatni, co se mnou souhlasi ci nesouhlasi. Pridejte se a sdelte svuj nazor na tohle. At se neco hejbne ...


Tom



Zdravím Vás pane Budaii, i zde na tomto foru. Mrzi me ze nez byste zvedl telefon a zavolal mi proc Vam nikdo neodpovedel abych to mohl proverit, volite tento zpusob sebeprezentace... se snahou na sebe jeste nekoho nabalit. Ohledne Vaseho mailu Vam mel volat kolega, proc to jeste neudelal Vam nemohu ted s jistotou rict, ale v pondeli to jiste na zaklade me intervence udela. Za prodlevu se Vám omlouvám. Nemá smysl dlouze komentovat Vaše postřehy. Jak jsme se po telefonu již několikrát bavili v aktuální verzi (SVG v3) budeme opravovat jen nejkritičtější bugy, které znemožňují základní funkce. Vaše připomínky jsou věcné a s většinou souhlasíme i toto jsme Vám několikrát do telefonu potvrdil a jsou na seznamu pro novou HTML verzi. Jistě víte, že jsem se mnohdy odvolával na novou HTML verzi, ve které budou postiženy veškeré postřehy všech našich zákazníků. Nemá smysl je opravovat do této verze když se dělá na na nové. Držet support nad 3mi verzemi je téměř nemožné, proto se náš vývojový tým zaměřuje na HTML. Už čtrnáct dní mám tuto verzi doma na testování a z mého pohledu je to na dobré cestě. Kolega si myslí že by před Vánoci šla uvolnit test verze pro ISP aby se s ní seznámili otestovali a podělili se s námi o zpětnou vazbu. Můj reálnější odhad je konec ledna. Do konce 1Q 2016 by tato verze měla nahradit současnou V3 a měla by se stát jedinou produkční verzí, na které se bude dále stavět. V této verzi je už i EPG+, kde jsou rozšířené informace o pořadech, hodnocení z CSFD atd. Opět jsme to museli nechat až do této verze, abysme nedělali něco dvakrát. Víc k tomu nemám...S pozdravem, DAVID KULDA
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 9 years ago

pcwifi píše:tech firem co nereaguji na maily v podpore vlastni sluzby / produktu je posledni dobou vic a vic... to jen tak lehce bokem. Pripadam si jak trotl, kdyz pisu za mesic uz 5 mail a nemam odpoved ani na prvni, stava se z toho jakysi standart, velmi odporny...

sleeper 9 hodin ? nic si z toho nedelej, me se AV Receiver Pioneer vypne po tusim 3 hodinach at se deje co se deje, kde to zrusit sem dodnes nenasel :lol:

jinak sem od zminene firmy TV zkousel, pres www prohlizec a prislo mi to ale totalne neprehledne, chaoticke, o EPG ni nemluve. Bud sem narocnej, ze bych to chtel mejt podobne jako v STB / Enigma 2 / OpenATV a nebo uz sem prestarly kozel a tydle novoty na me nezabiraj.


K té přehlednosti...Ne každý má názor jako pan Budai (iTomB) nebo vy, proto si myslím, že je to subjektivní záležitost. Někdo má rád vdolky a někdo zase holky... je to jako s autama, každé si najde svého majitele.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 9 years ago

No jsou tam i horší chyby, ale hlášení jsem už vzdal dávno, když jsem viděl, že se na to nebere ohled. Např.:

1) Běží nějaký pořad ze záznamu. Dám EPG a najdu, co si chci nahrát. Zmáčknu červené tlačítko pro nahrání, ale do seznamu záznamů se podruhé uloží právě přehrávaný pořad namísto toho, který chci nahrát. Prakticky je nutné, když chci přidat něco do nahrávek, aby STB jel na živém vysílání, jinak se dočkám většinou nějaké nelogičnosti a uložení úplně něčeho jiného, než chci.

2) V původním FW byly pořady v seznamu nahrávek seřazeny podle data pořízení. V novém FW jsou v seznamu nahrávek pořady umístěny zcela náhodně.

3) Někdy nefunguje změna kanálu živého vysílání pomocí číselné volby na ovladači a je nutné použít šipky nahoru/dolů. Nepomůže ani vypnout/zapnout STB dálkovým ovladačem. Pak z ničeho nic to opět začne fungovat.

Výše uvedené se týká STB Albis 8073.


Že by bylo dobré zapracovat na webovém rozhraní ani nemluvě. Chybí tam spousta základních věcí, např:

1) Možnost vlastního seřazení TV stanic. Ideálně synchronizace seřazení podle nastavení v STB.

2) Možnost pořizování nahrávek. Ideálně také synchronizace s STB, aby se věci, které dám nahrát na webu, objevily v STB a naopak.

3) Předělat EPG, protože je tragicky nepřehledné (týká se i STB).
0 x

DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 9 years ago

dkulda píše:Zdravím Vás pane Budaii, i zde na tomto foru. Mrzi me ze nez byste zvedl telefon a zavolal mi proc Vam nikdo neodpovedel abych to mohl proverit, volite tento zpusob sebeprezentace... se snahou na sebe jeste nekoho nabalit.


Třeba já kontaktoval přímo Vás, např. s problémem, kdy po zapauzování a následém pokračování v pořadu je zvuk velice lehce pozadu oproti obrazu. O tomto jsem Vás informoval 6. 10. 2014. Panu Kocianovi jsem se pak zmínil znova 14. 4. 2015. Do dneška není vyřešeno.

Chaotické řazení nahraných pořadů bylo zmíněno p. Kociánovi 13. 4. 2015, také bez vyřešení.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 9 years ago

DarkLogic píše:
dkulda píše:Zdravím Vás pane Budaii, i zde na tomto foru. Mrzi me ze nez byste zvedl telefon a zavolal mi proc Vam nikdo neodpovedel abych to mohl proverit, volite tento zpusob sebeprezentace... se snahou na sebe jeste nekoho nabalit.


Třeba já kontaktoval přímo Vás, např. s problémem, kdy po zapauzování a následém pokračování v pořadu je zvuk velice lehce pozadu oproti obrazu. O tomto jsem Vás informoval 6. 10. 2014. Panu Kocianovi jsem se pak zmínil znova 14. 4. 2015. Do dneška není vyřešeno.

Chaotické řazení nahraných pořadů bylo zmíněno p. Kociánovi 13. 4. 2015, také bez vyřešení.

Dobrý den, pokud jsme spolu mluvili jistě jsem Vám neslíbil konkrétní termín, protože o tomto problému víme, víme s čím souvisí, kde vzniká i jaké je řešení, ale řešení úplně jednoduché...určitě jsme Vám celé popisoval. zatím to bohužel řešíme poloautomaticky. Plánujeme nějaké významné nákupy a implementace .... Nechce se mi věřit že by Vám to nikdo takto nevysvětlil. Jen mě zaráží ty datumy které uvádíte...
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 9 years ago

DarkLogic píše:No jsou tam i horší chyby, ale hlášení jsem už vzdal dávno, když jsem viděl, že se na to nebere ohled. Např.:

1) Běží nějaký pořad ze záznamu. Dám EPG a najdu, co si chci nahrát. Zmáčknu červené tlačítko pro nahrání, ale do seznamu záznamů se podruhé uloží právě přehrávaný pořad namísto toho, který chci nahrát. Prakticky je nutné, když chci přidat něco do nahrávek, aby STB jel na živém vysílání, jinak se dočkám většinou nějaké nelogičnosti a uložení úplně něčeho jiného, než chci.

2) V původním FW byly pořady v seznamu nahrávek seřazeny podle data pořízení. V novém FW jsou v seznamu nahrávek pořady umístěny zcela náhodně.

3) Někdy nefunguje změna kanálu živého vysílání pomocí číselné volby na ovladači a je nutné použít šipky nahoru/dolů. Nepomůže ani vypnout/zapnout STB dálkovým ovladačem. Pak z ničeho nic to opět začne fungovat.

Výše uvedené se týká STB Albis 8073.


Že by bylo dobré zapracovat na webovém rozhraní ani nemluvě. Chybí tam spousta základních věcí, např:

1) Možnost vlastního seřazení TV stanic. Ideálně synchronizace seřazení podle nastavení v STB.

2) Možnost pořizování nahrávek. Ideálně také synchronizace s STB, aby se věci, které dám nahrát na webu, objevily v STB a naopak.

3) Předělat EPG, protože je tragicky nepřehledné (týká se i STB).


První body 1-3 týkající se Albisu 8073 jste hlásil? Nebo jste je objevil až po co jste to vzdal? O něčem jsme už slyšel, ale třeba změna kanálu nejsme si jist že o všech bodech. Všeobecně mám stejnou odpověď - je potřeba kontaktovat noc@4network.tv, pokud je ot bez odezvy pak kontaktujte mě nebo mého kolegu, kontakty máte na webu i ve smlouvě. Od toho je tam eskalační proces. Ono je ot pěkné psát si někde na foru... ale to nikomu neprospěje. Chceme se včas dovědět co nefunguje. Spolupráce musí být oboustranná. To co se tu rozpoutává se mi chce přirovnat k Vám jistě známé komunikaci mezi ISP a koncovým zákazníkem kdy Vám zákazník volá a je fakt naštvanej "mě už nejde 5 dní internet, koukejte to přijet opravit nebo to vytrhnu ze zdi a narvu Vám to do...." A vy, chudák ISP nevíte, že mu to 5 dní nejde, protože Vám to nevolal. Jedině vzájemnou komunikací se to může to posunout. Pokud Vám někdo slíbí nějakou úpravu s termínem, asi byste se měl prát proč to není... My se v tomto směru také snažíme posunout, snad již brzy budete moct posoudit zda se to zlepšilo.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 9 years ago

dkulda píše:Dobrý den, pokud jsme spolu mluvili jistě jsem Vám neslíbil konkrétní termín, protože o tomto problému víme, víme s čím souvisí, kde vzniká i jaké je řešení, ale řešení úplně jednoduché...určitě jsme Vám celé popisoval. zatím to bohužel řešíme poloautomaticky. Plánujeme nějaké významné nákupy a implementace .... Nechce se mi věřit že by Vám to nikdo takto nevysvětlil. Jen mě zaráží ty datumy které uvádíte...


Díky archivaci odeslaných e-mailů vím právě tyto datumy i znění hlášení naprosto přesně. Myslím, že pak Vaše reakce byla telefonická a něco ve smyslu "Já to používám i doma a ničeho jsem si nevšiml. Ale prověříme to...". No a tím to skončilo.
0 x

DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 9 years ago

dkulda píše:První body 1-3 týkající se Albisu 8073 jste hlásil? Nebo jste je objevil až po co jste to vzdal? O něčem jsme už slyšel, ale třeba změna kanálu nejsme si jist že o všech bodech. Všeobecně mám stejnou odpověď - je potřeba kontaktovat noc@4network.tv, pokud je ot bez odezvy pak kontaktujte mě nebo mého kolegu, kontakty máte na webu i ve smlouvě. Od toho je tam eskalační proces. Ono je ot pěkné psát si někde na foru... ale to nikomu neprospěje. Chceme se včas dovědět co nefunguje. Spolupráce musí být oboustranná. To co se tu rozpoutává se mi chce přirovnat k Vám jistě známé komunikaci mezi ISP a koncovým zákazníkem kdy Vám zákazník volá a je fakt naštvanej "mě už nejde 5 dní internet, koukejte to přijet opravit nebo to vytrhnu ze zdi a narvu Vám to do...." A vy, chudák ISP nevíte, že mu to 5 dní nejde, protože Vám to nevolal. Jedině vzájemnou komunikací se to může to posunout. Pokud Vám někdo slíbí nějakou úpravu s termínem, asi byste se měl prát proč to není... My se v tomto směru také snažíme posunout, snad již brzy budete moct posoudit zda se to zlepšilo.



Hlásil jsem to chybu řazení nahrávek před 8 měsíci. To je myslím poměrně dlouhá doba. Píšete, že psaní na fórum nikomu neprospěje, ale když jsem použil oficiální cestu, tak jsem nepochodil. Díky zmínce na fóru si toho teď snad aspoň někdo všimne. Btw. vy Vaši službu sami nepoužíváte? Vždyť toto je zjevná vada, které si snad musí všimnout každý, kdo to chvíli používá.
0 x

akubicek
Příspěvky: 19
Registrován: 20 years ago
Bydliště: Kdyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod akubicek » 9 years ago

Nebylo by nakonec lepsi, aby 4net zridil trouble ticked system a kazdy tak videl proces reseni dilcich ticketu? Vyresilo by to dohady o tom kdo komunikuje a kdo ne a co se pro danou vec dela, v jakem je stadiu atd. Take bych ocenil podrobnejsj roadmapu a jeji pravidelnou aktualizaci a PRAVDIVE terminy. Urcite by bylo dobre vice informovat zakazniky o planovanem deni.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 9 years ago

akubicek píše:Nebylo by nakonec lepsi, aby 4net zridil trouble ticked system a kazdy tak videl proces reseni dilcich ticketu? Vyresilo by to dohady o tom kdo komunikuje a kdo ne a co se pro danou vec dela, v jakem je stadiu atd. Take bych ocenil podrobnejsj roadmapu a jeji pravidelnou aktualizaci a PRAVDIVE terminy. Urcite by bylo dobre vice informovat zakazniky o planovanem deni.

Ano to jsou presne ty zmeny ktere jsem naznacoval, sle nez abych sliboval zacneme konat a kazdy tak muze posoudit zda se spolecne posouvame ci nikoliv, ja prvne verim v to zlepseni. Diky David Kulda
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

akubicek
Příspěvky: 19
Registrován: 20 years ago
Bydliště: Kdyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod akubicek » 9 years ago

Ze Vase sluzba jiz nejaky kus usla je samozrejme videt a ja jsem prevazne spokojen a i moji zakaznici. Ale muj nazor je, ze za dobu, po jakou sluzbu vyuzivam nedoslo k tolika zmenam, kolik bych ocekaval. Bugy, ktere jsou zde popisovany sluzba trpi velmi dlouho a i ja jsem jich par jiz hlasil a prozatim nebyly napraveny. Z meho pohledu nejsou sice tak kriticke, aby znemoznovaly vyuzivani sluzby, ale pri pohledu na konkurencni sledovanitv je videt za letosni rok velky posun kupredu. I pres to, ze mam stale stejny nazor na jejich sluzbu, nelze si nevsimnout vysledku jejich prace. Markantnejsi posuny ve slube, ktere by byly ihned videt se letos v podstate nekonaly, pominu-li nove rozhrani pro STB, ktre je ale stale ve stadiu testu. Webove rozhrani v podstate stagnuje. Zde je spousty prostoru pro zlepseni. Z meho pohledu bych videl jako prioritu TT sytem, kvalitni roadmapu a lepsi informovanost klientu a jako dalsi prioritu zrychleni praci na odstranovani bugu. Nove funkce by zaslouzily take dostat priority dle dulezitosti, potreby. Je ale potreba feedback od zakazniku, co preferuji. Na to by prave mel fungovat nejkaky spolecny, system, co tyto informace sdruzuje.

Na stranu druhou mohu uvest, ze noc@4network.tv vzdy reagovalo velmi rychle na hlaseny problem se sluzbou jako takovou a vzdy bylo vyreseno vcelku rychle.
0 x

DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 9 years ago

Dá se říct, že s p. Kubíčkem lze ve všem souhlasit. TV jako taková funguje dobře (tzn. hraje bez výpadků), to je asi dobré říct. Jen opravdu ze zákaznického pohledu není vidět skoro žádný vývoj dopředu a je to škoda. Věci, které by znamenaly zásah do firmware STB se zdá se neopravují (kdy byla poslední aktualizace FW?) a obecně termíny roadmapy se moc nedodržují. Stačí se podívat na http://4network.tv/ :

III Q2015
Implementace nových set-top boxů Albis 8073

III Q2015
Nová webová aplikace navázaná na RED

IV Q2015
Implementace další značky set-top boxů (Amino / EKT / Infomir)

IV Q2015
Do konce roku plánujeme integraci smart tv

IV Q2015
Plná implementace RED - systém pro doporučování obsahu

IV Q2015
Upgrady mobilních aplikací iOS a Android


Z mého zákaznického pohledu vidím slněno jen ten Albis 8073 a možná nějaký upgrade mobilních aplikací (to nevím, nesleduji). Nebo se dá čekat, že ještě během Vánoc se objeví něco z uvedeného? Osobně bych ale nejvíce uvítal opravy chyb v STB.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 9 years ago

Ano toto jsou ty body na ktere se nyni zamerujeme. Nevim zda je to vhodne uvadet ale tak jak se muze stat kazdemu i my jsme resili nejake personalni zalezitosti, nyni je snad personalni zazemi stabilizovane a jsme pripraveni se posouvat. Planujeme nas tym rizsirit o dalsi 3-5 lidi, budeme resit truble ticket system sdileny se zakazniky a aktualne pracujeme na roadmape pro rok 2016, nebude to nic svetaborneho ale o to vice realneho. Dale planujeme pravidelne zasilani newsletteru, ne spam ale informace z vyvoje a celeho zazemi. A chystame jednu vetsi akci, zda to dopadne uvidime do pulky ledna a budeme vcas informovat...Jen aby me nekdo nepochopil spatne vyse jsem nerozporoval zasilane pripominky ale zpusob eskalace.... Vydrzte prosim vime o tom a pracujeme na tom...a dekuji vsem za otevrenost je to pro me dulezite. Kdo se mnou nekdy mluvil moc dobre vi ze jsem na tom stejne.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

iTomB
Příspěvky: 875
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod iTomB » 9 years ago

Zdravim Davide.

No nejak si odporujete. Vyse jste psal, ze primarne se soustredite na HTML verzi a nedelate zmeny ve stavajici verzi. No "Sledovat stanici" je cca mesic a blbost "automaticke vypnuti 3h, 6h, 9h" jsem zaregistroval pred cca 5 dny, kdy se mi zasekl settopbox a musel jsem jej vypnout.

Ohledne TT, moznost hlasovat co a jak udelat, prehled planu verzi atd. o tom jsem jiz tez psal v emailech.

Ja tyhle 2 veci, beru ne jako posun vpred, ale posun vzad!

Ad. DarkLogic:
Ohledne nahrani poradu primo z EPG ... To jiz nejak opravili, ale predstav si, ze to nefunguje. Zvolis si program, kliknes na ok a ok a ejhle. Ona prvni volba byla sledovat stanici. Tak jeste jednou a pak si to muzu ulozit ... No tohle se mi stalo 3x u pokusu ulozeni 4 poradu. To pak cloveka celkem nastve, ze listuje pres nekolik dnu a hodin znovu ...

Co bych tez uvital. Branding pro settopboxy obecne. Ne jen na multicastu. Nemel by to byt velky problem ...


Tom
0 x

Defender
Příspěvky: 170
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Defender » 9 years ago

Me by se zase libila podpora smart TV co uz je nejaky rok v planech.
Budu verit ze se to nebude dal posouvat
0 x