a hlavně nedovedu si předtsavit že by někdo volal tísnovou liknku skrze pevnou linku, protože to co je dřív poruce vždy je snad mobil ne? no pravda pokud někdo nemá pernamentně signál tak mu opravdu zbude jen popadnout ten telefon VOIP, ale výpadek, který nastal přeci nebyl zaviněn na straně provozovatele sítě, ne? zdravý rozum nefunguje v EU? u soudu možná ano.
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
CEZ a vypadky el.
Re: CEZ a vypadky el.
pokuta by měla být úměrná obratu firmy, tedy jestli telefonica dstala 1,8 mil korun, tak IPSpík by mohl dostat něco kolem 8000 Kč 
a hlavně nedovedu si předtsavit že by někdo volal tísnovou liknku skrze pevnou linku, protože to co je dřív poruce vždy je snad mobil ne? no pravda pokud někdo nemá pernamentně signál tak mu opravdu zbude jen popadnout ten telefon VOIP, ale výpadek, který nastal přeci nebyl zaviněn na straně provozovatele sítě, ne? zdravý rozum nefunguje v EU? u soudu možná ano.
a hlavně nedovedu si předtsavit že by někdo volal tísnovou liknku skrze pevnou linku, protože to co je dřív poruce vždy je snad mobil ne? no pravda pokud někdo nemá pernamentně signál tak mu opravdu zbude jen popadnout ten telefon VOIP, ale výpadek, který nastal přeci nebyl zaviněn na straně provozovatele sítě, ne? zdravý rozum nefunguje v EU? u soudu možná ano.
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
aliney píše:tak celkem jsi se trefil... zase mi odstrihli cast site, samozrejme bez varovani o planovanem vypadku, nejaka krava mi na infolince arogantne odfrkla, ze nemaji povinnost me o nicem informovat, a na otazku jak dlouho to asi muze trvat "no a jak to mam vedet?" ... tak jsem si na ni alespon ulevil a poslal ji do vsech moznych prdeli, co me zrovna napadly.
Ale jinak to snad bude pekny vikend
Varovani se da ziskat i zadarmo , pokud se neco nezmenilo,
bud jednou za tyden zavolat tu jejich placenou linku 840850860 , coz je ovsem za $$ , nebo jim proste poslat , ja to delal kazdou nedeli na nejakou tu jejich emailovou linku dotaz, zdali v nasledujicim tydnu planuji vypadek. Odpovi, ze ne (nebo jo a termin). Ma to teda bohuzel jeden vedlejsi efekt, ze nastves nejakyho technika, protoze jsem si takhle pul roku chrochtal, jak to jde az mi jednou zavolal technik CEZ , ze po KAZDYM mym mailu, kterejch bylo jako AP , ktery obsahovat dotaz , zdali na adrese XY neni planovany vypadek musel osobne dojet jejich technk na misto a zkontrolovat, jestli neni aktualne vypadek. Takze s timhle konkretnim clovekem jsem se domluvil a kdyz byl problem, zavolal. Ovsem od doby, co mam lepsi UPS uz to nejak neni potreba.
Honza
0 x
0 x
Super, díky za odkaz. Tohle jsem přesně potřeboval
0 x
Na všech lokalitách používáme hned u přívodu CRM-91H od ELKOEP a za to jen hodit zásuvku na DIN lištu. Prostě po přivedení napájení čeká nastavený čas (u nás typicky 2 min) a pak sepne. http://eshop.elkoep.cz/crm-91h--230v---detail-IG00000101.aspx
0 x
Zdeněk Kudrnáč - KudrnacNET - http://www.kudrnac.net
ByZaK píše:Na všech lokalitách používáme hned u přívodu CRM-91H od ELKOEP a za to jen hodit zásuvku na DIN lištu. Prostě po přivedení napájení čeká nastavený čas (u nás typicky 2 min) a pak sepne. http://eshop.elkoep.cz/crm-91h--230v---detail-IG00000101.aspx
jj tchán na časové relé nedá dopustit, už to zachránilo dost přístrojů(i čerpadla -může se to nastavit i opačně aby to běželo nějaký max čas, apod...)
0 x
Bc. Martin Doubrava
http://www.doubrava.net - Internet Olomouc, Litovel, Uničov, Šternberk a široká okolí
http://www.doubrava.net - Internet Olomouc, Litovel, Uničov, Šternberk a široká okolí
Existuje ještě služba www.planovaneodstavky.cz leč jejich úspěšnost nahlašování je (i přes placenou službu) cca 70% a jejich technická a telefonická podpora je tak na 10%.. určitě nedoporučuji.. Spíš by mě zajímalo, jak to z těch stránek ČEZu nějak parsovat.. Je to celý v Javascriptu a klasickým postem mi to nic nevrací..
0 x
JM-Net z.s. - http://www.jmnet.cz - 211 222 000 - info@jmnet.cz
to má i sama www.cezdistribuce.cz, zadarmo a nejspíš s větší úspěšností. Ale aby tam člověk chodil denně, protože se to samozřejmě občas mění ... a to i zpětně.
0 x
Jelikož je zde zakázáno se negativně vyjadřovat k provozním záležitostem, tak se holt musím vyjádřit takto: nové fórum tak jak je připravováno považuji za cestu do pekel. Nepřehledný maglajz z toho bude. Do podpisu se mi pozitiva již nevejdou.
No dyť:
http://www.cezdistribuce.cz/cs/technick ... tavky.html
Ale zkus si tohle nějak parsovat.. Není problém ohodit tuhle stránku X stokrát denně pokaždé s adresou AP a naparsovat výsledek..
http://www.cezdistribuce.cz/cs/technick ... tavky.html
Ale zkus si tohle nějak parsovat.. Není problém ohodit tuhle stránku X stokrát denně pokaždé s adresou AP a naparsovat výsledek..
0 x
JM-Net z.s. - http://www.jmnet.cz - 211 222 000 - info@jmnet.cz
Jinak zkoušel jsem to i přímo s ČEZem, po výměně asi 10 mailů s jejich mailovou podporou na mě vyrukoval nějakej právník, že podle toho a toho zákona nemusí dělat ČEZ vůbec nic a ať neotravuju, že informace o výpadích dávají jen majiteli přípojky nějakým jejich SMS servisem..
0 x
JM-Net z.s. - http://www.jmnet.cz - 211 222 000 - info@jmnet.cz