Právě záleží, co tím přepínáš. Pokud to máš jako bypass pro offline nebo line interactive UPS, tak není problém. I ty obrázky v tom listu je přepnutí, kdy je to napájeno z jedné společné fáze oboje. Navíc výpadek je vtipně volen v okamžiku průchodu nulou, kdy je to nejcitlivější.
Pokud ale na jedné větvi bude online UPS nebo ten motorgenerátor, tak můžeš mít ty průběhy v protifázi. A pokud ti to přepne poblíž špičky (jak to dle toho obrázku asi dělá, až se nabudí cívka) a ne v nule, tak co je za tím už se může poroučet (spínanému zdroji by to mělo být jedno, pokud je dobře udělán). Pokud máš online UPS nebo diesel se synchroshiftem, který se umí držet synchronně proti referenční fázi, pak to přepínání by bylo v pohodě (ale k přepnutí by muselo dojít až po dotažení frekvence).
Kdo je paranoidní a chce opravdu přpínat střídavě tutově v libovolném bodě, doporučuji třeba tohle:
http://www.beckwithelectric.com/products/mbt.htmlTomu věří i ČEZ (a SÚJB) pro přepínání za běhu napájení havarijních čerpadel v Temelíně.

Pravda, auto střední třídy je levnější.
Jinak ais záleží co chci naájet. Pokud si za to chcí dát tlupu baterke a živit hromadu RBéček a spol, tak je varianta mít dva zdroje a přepínat až na DC větvi. K tomu účelu dělá krabičku BJ a i k oblíbeným AD155 zdrojům jsou přímo od výrobce. A pokud jsem paranoidní, tak u řady krabiček jde využít přímo duální napájecí vstupy a mám zdroje dva, dvě sady baterek, ty vedou třeba do RB260GSP/RB750UP (jedna sada do jacku a druhá do ether1) a na ETH2-ETH5 píchám SXT a podobný šrot, který má jen jeden PoE vstup...