Zdravím,
mám občas tento problém: klient nahlásí poruchu, teď třeba že mu nejdou přidat přílohy k emailu. Nahlásí to jako poruchu, pro jistotu hned běžel na Obchodní inspekci, aby se tam dozvěděl, že na odstranění vady máme 30 dnů. Poslal jsem technika, byl však odmítnut manželkou, že si pan klient nepřeje, aby mu cizí lidi chodili po baráku bez jeho přítomnosti a nepustila ho ani dovnitř. Náhradní adaptér odmítl klient převzít (domluva po telefonu), a tím, že nebude nic sám vyměňovat. Máme přijet až bude doma, o víkendu nebo po 18.00 večer.
Máte někdo praktickou zkušenost s takým jednáním a jsou nějak někde upraveny povinosti providera, či jiného poskytovatele služeb vyhovět požadavkům klienta, pokud vybočují hodně z běžné pracovní doby uvedené v našich VP?
Děkuji za vaše zkušenosti.
mpcz, 14/01/2014
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Odstranění poruchy u klienta
rozhovory nahrat, ulozit korespondenci a poslat vypoved - s takovym klientem bych (ja osobne) nechtel nic mit.
normalni clovek takhle nejedna
normalni clovek takhle nejedna
0 x
Jan Ptáček
Radím to samé - zbavit se ho zavčas. I tví technici tě pak budou mít rádi 

0 x
no takove kokosy jsem uz zazil, dokonce po me chteli prukazku ze sem to jako ja, ze jdu delat net a ne jim vykrast dum
rikam, ze prukaz nemam, max obcanku a jestli nechtej net tak pujdu...

0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))