tak a je tu resume SAF lumina vs AF24.
Přendání AFka sice pomohlo ale ne o moc. Pomohlo to v tom, že už mohly být stejný TXka na jedný strane. Nicméně stále jedna strana SAFu kulhala.
Ten zasranej SAF neukazuje ani BER kdyby to někoho zajímalo. Je tam akorát "LDPC decoder stress" a i po vypnutí AFka tam nějaký čísla stále ukazuje takže asi stále chybuje. Ten SAF ani pořádně neloguje data v managementu. Signál tam je od -20 do -100 v průběhu 12 hodin atd... Jako fakt ne SAF, nikdy. Když sem po majiteli chtěl aby to zkusil přeladit tak SAF odmítal nastavení. Kuva to je kvalita.
No ale zpět k tématu. Nyní tam je Orcave 1S10 který leželo měsíc v garáži co jeho práci zastal první pár AF24 který mimochodem jede stále bez chybičky.
Příští týden přijde Alcoma MP600 a další týden v úterý přijede pan Tůma z alcomy aby dohlížel na montáž spoje. AFko pujde jinam do sítě.
Příště se podíváme jak pojedou dvě AFka souběžně vedle sebe. Na jedný straně umístěný na jedný šachtě, na druhý umístěný cca 50m bokem a 20m vejškově. Už teď je mi jasný že rušení na AFku těžko poznám i když nějak tušim jak to poznám.
Vzdálenost 700m.
