
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Jednaní s klienty.
Robotvor píše:Ještě lepší jsou ti co posilaji smsky a nepodepišou se
Kdyz je to z mobilu tak to jeste dohledam podle databaze ale kdyz to poslou z netu trebas hlasku nejak mi zlobi net a nepodepisou se to je pak smudlo hledej

0 x
Ty woe, mě překvapuje, jak je většina z vás paf z toho, jak moc jsou vaši zákoši BFU. Jste v branži teprve týden? 

0 x
T-T
tom-tom píše:Ty woe, mě překvapuje, jak je většina z vás paf z toho, jak moc jsou vaši zákoši BFU. Jste v branži teprve týden?
Nejsme. Ale lidská hloupost pobaví vždy.
0 x
Taky mam jednu: Vola klient, ze mu nejde internet, ze je neco se signalem, ze mu to na monitoru pise "no signal", rikam to je divne jste pripojeny kabelem, zadny signal vam to ani vypisovat nemuze, tak se ptam, vidite tam nejake ikonky? umite pustit word? on: Ne vsak vam rikam ze mi monitor po zapnuti positece pise "no signal" ,samozrejme pc v hajzli a monitor cekal na signal z karty. no a i takovi jedinci maj volebni pravo
0 x
-
- Příspěvky: 521
- Registrován: 13 years ago
Síla je taky to, když je zákazník pod parou (obvykle po celodenní "poradě" s nějakým místním odborníkem-štamgastem v hospodě) a začne po telefonu nadávat do kurev a posílat do prdele a obdobných otvorů. V takovém případě už odesílám písemnou výpověď a může si jít zkoušet tyto praktiky ke konkurenci 

0 x
Rozmazlený a hloupý jsi, tak je to 
Takový klient se má nechat týden vychladnout a pak buďto vypoví sám, nebo zavolá, požádá o pomoc a pak dá ještě tučné dýško

Takový klient se má nechat týden vychladnout a pak buďto vypoví sám, nebo zavolá, požádá o pomoc a pak dá ještě tučné dýško

0 x
T-T
Taky bych s ním vyrazil "dveře". Nejsem tu od toho, abych si nechal kálet na hlavu. Nevím jak dlouho podnikáte vy ostatní ale já už mám zákazníků za těch 21 let plný kecky. Jsou čím dál víc voprsklejší, platit se jim nechce zato arogance mají na rozdávání. Takže pokud si na mě někdo chce ukájet svoje nízký pudy, tvrdě narazí. A pokud někdo dá výpověď, tak o nic nejde, další den místo něj připojím někoho jinýho a život jde dál. Slušným lidem se snažím vyjít vstříc, burany odpálkovávám.
0 x
-
- Příspěvky: 521
- Registrován: 13 years ago
tom-tom píše:Rozmazlený a hloupý jsi, tak je to
Takový klient se má nechat týden vychladnout a pak buďto vypoví sám, nebo zavolá, požádá o pomoc a pak dá ještě tučné dýško
Takto sem to obvykle dělal, ale čím víc seš ústupnější a ochotnější, tím víc si lidi dovolují. Takže poslední dobou to spíš směřuju k postupu, který uplatňují velcí poskytovatelé. A začal jsem s tím, že ve dnech pracovního volna, klidu a o svátcích se dovolají otravové akorát do schránky nebo si můžou poslat mail (to je totiž takový český národní zvyk některých klientů, že mají potřebu řešit všechny problémy nejlépe v neděli kolem oběda). Samozřejmostí už taky bude nahrávání veškeré telefonické konverzace.
0 x
Jo tak ten nedelni obed to sedi
... jak se zpiva v jedne pisni ... nedelni odpoledne stane se pro mnohe chvili nudy ........

0 x
Mno, to mě taky něco připomíná . . . U nás je zavedená tzv. "Hotline" a to znamená, že dělám od 10 hod. dopoledne do 6ti hodin večer a po týhle hodině se přesměruhou všechny firemní telefony pro lidi na jeden mobil co mám já a držim jakousi technickou podporu pro lidi, případně když by padl nějakej páteřní vysílač, tak to jedu řešit. Tuhle pohotovost držim od těch 18ti hod. do 22ti hod. A velice často se stává že celej tejden skoro nikdo nezavolá a občas si takhle večer vyrazíme někam na večeři, nebo v létě posedět na terásku, takže si beru mobil, notebook a usb modem sebou. Mno a to jak kdyby to ty lidi tušili že nejsem doma a volaj jak o závod. Asi před rokem se mě nepodařilo sníst večeři dokud byla teplá
Stejně tak nechápu lidi co se pokoušej volat v 23 hod., nebo ještě dýl . . . 


0 x
Naštěstí už vymysleli záznamník.
Hotline je od 9 do 17, dál záznamník a jestli to někdo mimo těch 9 - 17 zvedne je fuk. Ty arogantní nadávače rychle omrzí povídat si se záznamníkem, čísla periodických nadávačů dostávají rovnou "Obsazeno" a padají do záznamu.

0 x
Si vis pacem, para bellum.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.


0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček
Jakub Havlíček
Viktor Novotný píše:na tyhle funguje jen a pouze nazorna ukazka technikem na miste na technikove notebooku
A pak prijde moment slavy: "No jo milá paní.. Tak to bude za pědsed.."
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
A nebo taky zakaznik ma vzdy pravdu nez mu na miste za pet set ukazu ze ji nema 

0 x