
+ a protože provoz systému by nebyl zadarmo, tak bych každý dotaz (nebo jen každý "úspěšný"), nějak minimalisticky zpoplatnil, třeba 1,- Kč
Pintero píše:heh, a nebylo by lepsi pres nekoho (treba telco klastr) vstoupit primo do Solusu??
dantasik píše:Kdyz jsem tam kdysi volal abych se to vubec dozvedel, tak prvni se podepisuje smlouva o mlcenlivosti + o spolupraci a pak az se neco dozvi. Jinak me rekl at se podivam kdo tam je a ze si to z toho muzu odvodit, takze pocitam ze to budou rakety...
helapc píše:Já jsem taky pro dotaz přes API. Dalo by se to naprogramovat přímo do IS daného ISPka . Při zadání nového uživatele by se to automaticky ověřilo. Něco jako má Stormaware v Pohodě.
svestka píše:jak nasyslene. s dalkovymi dotazy nelze nic syslit.
ad překlepy ... v systémech snad máme lidi zadané bez překlepů, a když vyhledávající neumí psát, nedá se nic dělat.
navíc způsob, kdy je potřeba se dotazovat jednotlivě, a není k dispozici žádná centrální DB, je mnohem bezpečnější, nelze zneužít, je stále, a sám o sobě, aktuální, atd.