Ahoj vespolek,
navazuju na debaty z konce roku o zvýšení DPH atd. Zajímá mě jestli jste se odvážili zdražit a jaké jsou případné reakce klientů a jak se na danou problematiku vůbec díváte teď vzhledem k vývoji celé české ekonomiky. Dík.
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Cena služeb
- stepan.benes
- Příspěvky: 818
- Registrován: 14 years ago
- Kontaktovat uživatele:
Cena služeb
0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!
Zdraženo o 1%. Odezva klientů nulová. Ale to bude spíš tím, že fakturace se zvýšeným DPH ještě neproběhla. Nepředpokládám, že bude se zdražením problém. On se dycky najde nějakej vocas, kterej bude kvůli třem kačkám vopruzovat. A takový já posílám do pryč. Na množství nových klientů zdražení vliv nemělo.
0 x
Cena bývala 100,- bez DPH, tedy 120,- včetně. Zvýšení DPH = 121,- Kč. Opravdu je to procento zdražení? 

Repkins píše:Zdraženo o 1%. Odezva klientů nulová. Ale to bude spíš tím, že fakturace se zvýšeným DPH ještě neproběhla. Nepředpokládám, že bude se zdražením problém. On se dycky najde nějakej vocas, kterej bude kvůli třem kačkám vopruzovat. A takový já posílám do pryč. Na množství nových klientů zdražení vliv nemělo.
0 x
Jelikož je zde zakázáno se negativně vyjadřovat k provozním záležitostem, tak se holt musím vyjádřit takto: nové fórum tak jak je připravováno považuji za cestu do pekel. Nepřehledný maglajz z toho bude. Do podpisu se mi pozitiva již nevejdou.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 16 years ago
Ceny zvýšeny v průměru o 5 Kč (+-1%), zatím bez reakcí, každému klientovi šel poštou dopis s tím, že je to kvůli vyšší DPH a že jsme mu za poslední roky několikrát navýšili rychlost, takže vlastně dostává stále více. Nicméně dopisy mají lidi pár dní, takže na hodnocení je ještě čas - až to řádně proberou v hospodě 

0 x
No spíše jestli se vůbec vyplatí navýšení řešit kvůli pár kačkám - už jen třeba ta administrativa kolem zmíněných zasíláných dopisů. A hlavně - předpokládám, že i u vás má většina uživatelů trvalé příkazy. Asi bychom je nepotěšili, kdyby museli příkazy měnit kvůli cca. 3 Kč. No a nemluvě o těch, co dopisy/maily nečtou a posílali by dál původní částku. To je budu potom uhánět kvůli 3 Kč, když jinak platí řádně a nejsou s nima problémy? Když jsem si tohle vyhodnotil, vyšlo mi, že zdražovat nemá smysl.
0 x
souhlas s DarkLogic , vidím to stejně,
jenom mám obavy, až jednou sjednotí na 17,5% obě sazby tak to se všichni zákoši pak přetrhnou že budou chtít zlevnit.
a pro nás to bude najednou 3,5% dolu
jenom mám obavy, až jednou sjednotí na 17,5% obě sazby tak to se všichni zákoši pak přetrhnou že budou chtít zlevnit.
a pro nás to bude najednou 3,5% dolu
0 x
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 17 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
DarkLogic: Kdyz to vezmu jednoduse. Pokud mas aspon 1000 klientu x 3kc je 36000/rok o ktery jsi prisel.
0 x
Bývalý ISP...
Udělali jsme to jinak, pro řádně platící zákazníky beze změny, tam mne 1 procento nevytrhne. Pro zákazníky se špatnou platební morálkou zdražení o 10% zavedením poplatku za pozdní platbu a poplatku 100Kč reaktivaci připojení.
Souběžně důsledné vybírání zřizovacích poplatků u nových zákazníků.
Fascinují mne ISP kteří dávají zřízení zdarma, to už opustilo i O2 a to jsou nějací honiči čárek. Prostě BC v době saturace trhu už na to nevychází, jednoduché počty.
Když jsem si to spočítal, tak bych musel zdražit o 40-60Kč měsíčně na 24 měsíců, aby mi to kompenzovalo to že budu dávat zřízení zadarmo. A ano, nepřipojím sice všechny které bych mohl, ale upřímně, zákazník který nedokáže při zřízení vytáhnout alespoň 1000Kč cash, tak u něj mám pochyby že mi vůbec vydrží platit nějakou rozumnou dobu a ten ať radostně kráčí ke konkurenci
Souběžně důsledné vybírání zřizovacích poplatků u nových zákazníků.
Fascinují mne ISP kteří dávají zřízení zdarma, to už opustilo i O2 a to jsou nějací honiči čárek. Prostě BC v době saturace trhu už na to nevychází, jednoduché počty.
Když jsem si to spočítal, tak bych musel zdražit o 40-60Kč měsíčně na 24 měsíců, aby mi to kompenzovalo to že budu dávat zřízení zadarmo. A ano, nepřipojím sice všechny které bych mohl, ale upřímně, zákazník který nedokáže při zřízení vytáhnout alespoň 1000Kč cash, tak u něj mám pochyby že mi vůbec vydrží platit nějakou rozumnou dobu a ten ať radostně kráčí ke konkurenci

0 x
Nízký tarify připalujeme 1% + cca 3-4 Kč, aby to bylo pěkně Kalouskovsky kulatý, vyšší tarify necháváme pouze o to procento.. A to že si lidi budou muset změnit trvaláky? Že je to bude koštovat cca +30 Kč? Aspoň zváží změnu banky.. Těch 30 kachlí ušetří první měsíc 10x.
Přesně jak zaznělo, u nás to udělá cca +40 kolíků za rok a to je dost na to, abych nad tím mávnul rukou .. Je to třeba spotřeba našich core serverů.
Argument 17,5, že to bude o 3,5 míň? No jistě, v pořádku, ale DPH není to s čím můžete kdokoliv kalkulovat. Je to průběžka, kterou akorát vybíráte pro stát. To že někdo potom ceny nechá bude už na každém individuálně. Jenom konstatuji, že náklady na vše rostou, ale ceny v našem oboru ani nekopírují inflační křivku, takže se každý rok, pokud nevalorizujete ceny okrádáte o dalších 5 procent a pochopili to už skoro všichni velcí operátoři. UPC dostává po zádech od akcionářů, Španělská telefonica taky žebrá o každé Euro..
UPC jako náš hlavní konkurent jde automaticky 1 + 3,5 procenta. Rozumnej člověk to pochopí, pár lidí, co nemaj pomalu ani na chleba to tzv. vzdaj, že se nechaj uvázat k židli u nějakýho konkurenta, který to dá třeba o 20Kč níž, ale s úvazkem.
Přesně jak zaznělo, u nás to udělá cca +40 kolíků za rok a to je dost na to, abych nad tím mávnul rukou .. Je to třeba spotřeba našich core serverů.
Argument 17,5, že to bude o 3,5 míň? No jistě, v pořádku, ale DPH není to s čím můžete kdokoliv kalkulovat. Je to průběžka, kterou akorát vybíráte pro stát. To že někdo potom ceny nechá bude už na každém individuálně. Jenom konstatuji, že náklady na vše rostou, ale ceny v našem oboru ani nekopírují inflační křivku, takže se každý rok, pokud nevalorizujete ceny okrádáte o dalších 5 procent a pochopili to už skoro všichni velcí operátoři. UPC dostává po zádech od akcionářů, Španělská telefonica taky žebrá o každé Euro..
UPC jako náš hlavní konkurent jde automaticky 1 + 3,5 procenta. Rozumnej člověk to pochopí, pár lidí, co nemaj pomalu ani na chleba to tzv. vzdaj, že se nechaj uvázat k židli u nějakýho konkurenta, který to dá třeba o 20Kč níž, ale s úvazkem.
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
Insider píše:A to že si lidi budou muset změnit trvaláky? Že je to bude koštovat cca +30 Kč? Aspoň zváží změnu banky..
Cenu za změnu trvaláku jsem neřešil. Bylo to myšleno tak, že je těžké některé donutit k takové změně kvůli ignoraci z jejich strany. A co pak s takovýma? Budeš je kvůli tomu malému rozdílu uhánět nebo to necháš tak a bude ti to lítat v účetnictví? Nebo se snad kvůli tomu s nima rozloučíš?
A ať už ten celkový rozdíl při součtu od všech zákazníků je klidně 40 tis., stále je to jedno procento z příjmu, které se dá ušetřit i jinde a jednodušeji, než přinutit 1000+ zákazníků, aby si změnili o pár korun trvalou platbu.
0 x
Nám se konečně podařilo dosáhnout odchozích a příchozích zdarma v bance za rozumný paušál, takže cena připojení nám zůstává stejná, rozdíl dph lehce pokryjeme z úspory na poplatcích v bance a ještě nám zůstane peněz habakůk na třinácté platy 
Co se zdražilo, je cena za hodinu práce, doprava a příplatek za expresní servis.

Co se zdražilo, je cena za hodinu práce, doprava a příplatek za expresní servis.
0 x
T-T
DarkLogic píše:Insider píše:A to že si lidi budou muset změnit trvaláky? Že je to bude koštovat cca +30 Kč? Aspoň zváží změnu banky..
Cenu za změnu trvaláku jsem neřešil. Bylo to myšleno tak, že je těžké některé donutit k takové změně kvůli ignoraci z jejich strany. A co pak s takovýma? Budeš je kvůli tomu malému rozdílu uhánět nebo to necháš tak a bude ti to lítat v účetnictví? Nebo se snad kvůli tomu s nima rozloučíš?
A ať už ten celkový rozdíl při součtu od všech zákazníků je klidně 40 tis., stále je to jedno procento z příjmu, které se dá ušetřit i jinde a jednodušeji, než přinutit 1000+ zákazníků, aby si změnili o pár korun trvalou platbu.
Když máš automatizovaný systém, který jakž takž funguje, tak je ti to fuka, že chodí 5 korun míň. Každý měsíc zákazník dostane informaci, že jeho nedoplatek je tolik a tolik a že navrhujeme, ať buď příkaz navýší, nebo ať pošle jednorázovou dorovnávací platbu třeba do konce roku, aby to na přelomu bylo v nulách. Máme system scoringu, takže klienti jsou zainteresovaní být v kladných číslech. Jednoznačně nehodlám podporovat chemika v akci ze svého.
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 17 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
DarkLogic píše:Insider píše:A to že si lidi budou muset změnit trvaláky? Že je to bude koštovat cca +30 Kč? Aspoň zváží změnu banky..
Cenu za změnu trvaláku jsem neřešil. Bylo to myšleno tak, že je těžké některé donutit k takové změně kvůli ignoraci z jejich strany. A co pak s takovýma? Budeš je kvůli tomu malému rozdílu uhánět nebo to necháš tak a bude ti to lítat v účetnictví? Nebo se snad kvůli tomu s nima rozloučíš?
A ať už ten celkový rozdíl při součtu od všech zákazníků je klidně 40 tis., stále je to jedno procento z příjmu, které se dá ušetřit i jinde a jednodušeji, než přinutit 1000+ zákazníků, aby si změnili o pár korun trvalou platbu.
tom-tom píše:Nám se konečně podařilo dosáhnout odchozích a příchozích zdarma v bance za rozumný paušál, takže cena připojení nám zůstává stejná, rozdíl dph lehce pokryjeme z úspory na poplatcích v bance a ještě nám zůstane peněz habakůk na třinácté platy
Co se zdražilo, je cena za hodinu práce, doprava a příplatek za expresní servis.
Super nazor, jen mi trochu prepomina treba pekare kterymu zdrazi mouku tak odhlasi treba telefon jen aby usetril a mohl ten rohlik prodavat za stejny penize.
Problem v nasem oboru je ze nikdo neumi bojovat nicim jinym nez cenou.
0 x
Bývalý ISP...
Tomáš Nesrsta píše:
Super nazor, jen mi trochu prepomina treba pekare kterymu zdrazi mouku tak odhlasi treba telefon jen aby usetril a mohl ten rohlik prodavat za stejny penize.
Problem v nasem oboru je ze nikdo neumi bojovat nicim jinym nez cenou.
Ovšem to Ti může být putna jak si kdo staví bussiness


0 x