Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Jak se zbavit ISPadminu

RADIUS, CAPsMAN, The Dude, AirControl, UniFi, Zabbix atd.
kdavid
Příspěvky: 342
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Dobřany

Jak se zbavit ISPadminu

Příspěvekod kdavid » 12 years ago

Zdravim panove,

resil nekdo prechod z tohto .... systemu na jiny? Mam malou sit, ale neustale problemy tohto systemu mi klienty jen redukuje. Kazda aktualizace neco posere, nefunguje uz poradne nic. Ma to sice mnoho funkci ale z toho 3/4 nefunguji. Kazdy den resim po pulnoci preplneni pravidel v routrech, nekdy i 10x nahra stejne pravidlo. Raz za tyden mi dokonce pomichalo pravidla ve FW a drop all bilo jako prvni pravidlo.

Support ispadminu ani radeji nebudu rozoberat.Je to jako hazet chrach na stenu. KATASTROFA.
Resil nekdo uplatneni skod spusobene timto system pravni cestou? Kamarad pravnik mne do toho tlaci aj ked si myslim, ze to nikde nevede.
Nekde sem musel ISP admin odstavit uplne a pravidla si nahazuju sam, je to pracne ale je to na 100 procent.
Jaky je vas nazor na placeny support. Aj kdyz si myslim, ze to co chci, by mnelo funguvat bez ohladu na support!
Fakt zacinam litovat, ze sem se na tento system dal.

Mimochodem co rikate na CIBS?

br
0 x
David Kratochvil

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 12 years ago

jestli máš přístup do databáze isp admina, nebejvá problem vytahnout data a vložit je do jinýho systemu. Je to občas dost pracný ale ne tak moc jako přepisovat to ručně.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Bohus
Příspěvky: 166
Registrován: 17 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Bohus » 12 years ago

CIBS? tak to si moc nepomuzes. CIBS pracuje tak, ze je to hostovany nekde v jiznich cechach tzn ze faktury ani osobni data uzivatelu nemas u sebe a co jsem slysel, tak jsou taky dost problemy ze treba cely dopoledne system nejede atd. Cena je taky pekne draha. Instalace kolem 7 litru a mesicne kolem 5 litru za spravu, aktualizace a support. Secteno podtrzeno za cely rok to je celkem ranec. Kdyz jsem si nechaval cenovku udelat na nasi firmu, tak to vychazelo rocne na 80 tacu... nejsem blbej. Kdyz budes chtet dobrej system plateb ktery spolupracuje s mikrotikem tak mi napis a ja ti dam kontakt na jednoho clovicka. Uz to od nej mame vic jak rok a zadny problem.
0 x

kdavid
Příspěvky: 342
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 12 years ago

Fantazie, ten blbej ISPadmin mi zas sundal 2 routry. ASi to hodim von oknem!
0 x
David Kratochvil

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 12 years ago

Naposledy upravil(a) hapi dne 06 Nov 2011 18:45, celkem upraveno 1 x.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Repkins
Příspěvky: 719
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Brno

Příspěvekod Repkins » 12 years ago

A co máš za verzi Admina a na čem ti jede síť? Ne že bych se Admina chtěl zastávat, nervy mě z něj tečou každou chvíli, ale co se týče routerů, tak tam to zatím jede relativně bez problémů... Jinak převod databáze do něčeho jiného by neměl být problém, na to stačí relativně jednoduchej skript např v PHP.
0 x

kdavid
Příspěvky: 342
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 12 years ago

Repkins píše:A co máš za verzi Admina a na čem ti jede síť? Ne že bych se Admina chtěl zastávat, nervy mě z něj tečou každou chvíli, ale co se týče routerů, tak tam to zatím jede relativně bez problémů... Jinak převod databáze do něčeho jiného by neměl být problém, na to stačí relativně jednoduchej skript např v PHP.



Mam verzi 3.58 a na routerboardech 4.17. Upgrade se resi pres api. Donedavna ani ja jsem nemnel problem. Ale od 3,57 je to katastrofa. Totez s fakturacnim modulem.Dobropisy, obnoveny stornovanych faktur. Mam chut je osobne navstivit. Mezi tim mi nahralo do dalsiho routru pravidlo drop / sit jako prvni. Pomaly any na to bil dalsi clovek co sleduje co vubec system dela.

Bezi nam to na HPcku Xeon quad core, 6 GB ram. CPU jede asi na 250 %
0 x
David Kratochvil

Flegmosmoke
Příspěvky: 51
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod Flegmosmoke » 12 years ago

Já jsem s tím spokojený, 1700 zákazníků, 200 routerů.. Samozřejmě neaktualizuji hned jak je to možné na poslední verzi, pač se pak děje to co píšeš.
0 x

kdavid
Příspěvky: 342
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 12 years ago

Flegmosmoke píše:Já jsem s tím spokojený, 1700 zákazníků, 200 routerů.. Samozřejmě neaktualizuji hned jak je to možné na poslední verzi, pač se pak děje to co píšeš.

Na cem ti to bezi? Mne se to sere uz asi 5 mesicu tak vic.
0 x
David Kratochvil

mato1
Příspěvky: 947
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod mato1 » 12 years ago

mozno budes mat podobny problem ako ja...
pomoze len uplne nova instalacia. update je casto k nicomu a len to domiesa perl moduly a pod.

takze skus format, instal a potom daj vediet
0 x

knedlik
Příspěvky: 200
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod knedlik » 12 years ago

Flegmosmoke píše:Já jsem s tím spokojený, 1700 zákazníků, 200 routerů.. Samozřejmě neaktualizuji hned jak je to možné na poslední verzi, pač se pak děje to co píšeš.

Též jsem spokojen, momentální uptime 116 dnů... Už jsem si říkal, že to po té době preventivně restartnu, ale zatím vše v poho, tak to asi nechám jet dále.
0 x

Flegmosmoke
Příspěvky: 51
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod Flegmosmoke » 12 years ago

Nějaký starý Supermicro, byli jsme mezi prvními instalacemi, před rokem upgrade na 64bit verzi. Dual-Core AMD Opteron(tm) Processor 2212 HE. Nyní to budeme dávat do VMware.
0 x

roman.wifi@post.sk
Příspěvky: 151
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod roman.wifi@post.sk » 12 years ago

Ahoj, ja akurat pisu tento tyzden mail,.este ho nemam dokonceny panum do Sumperka. Vkratkosti zhrniem obsah,.. : po dobu uzivania vysse dvoch rokov si stale pripadam ako ich betatester systemu, za ktory im platim a som vyhodil nemali peniaz, ked si to spocitam, vsetky tych ich nadstavby,rozsirovanie klientov a nehovoriac o nejakych aktualizaciach, ktore nestoja za nic. Mam verziu 3.56 a je zbytocne cakat, ze system bude stabilnejsi, ci lepsi. Stale sa objavuju takzvane "zahady", ktore velky operator ani nepostrehne :lol: , ako som to postrehol teraz ja. Jedneho klienta som prehodil na iny vysielac a zmenil mu IP,.na vysielaci vsetko v poriadku, ale na hlavnom servery, nic,.Zostala mu stara IP a klient si namiesto 1M frcal 10M...atd. a problemov mam viac. Len na ne natrafujem nahodne. Taktiez support nestoji za nic, v tom dam za pravdu. Vzdy mi niekto poradi tu,..az o 2-5x dni mi dojde sprava od nich :cry: , smutne. Taktiez premyslam sa ispadmina zbavit, pripadne predat ho,.

Ked dostanem odpoved, rad ju tu zhrniem,.. Aktualizacie si uz neplatim od 1.9.2011, zbytocne, drahe a ziaden krok v pred. Hlavne, kolko bolo slov okolo tohoto perfektneho systemu, ked som sa nan informoval. Pani reaguju hned len na peniaze, ked si clovek chce dokupit rozsirenie, ci nejake moduly,.to je odpoved aj z cenou do hodinky,.. Keby takto fungoval support, klobuk dolu.
0 x

kdavid
Příspěvky: 342
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 12 years ago

Konecne mne nekdo chape! skoda casu za ten tvuj mail. Nereaguji na to, uz aj ja sem im neco takoveho zaslal!


roman.wifi@post.sk píše:Ahoj, ja akurat pisu tento tyzden mail,.este ho nemam dokonceny panum do Sumperka. Vkratkosti zhrniem obsah,.. : po dobu uzivania vysse dvoch rokov si stale pripadam ako ich betatester systemu, za ktory im platim a som vyhodil nemali peniaz, ked si to spocitam, vsetky tych ich nadstavby,rozsirovanie klientov a nehovoriac o nejakych aktualizaciach, ktore nestoja za nic. Mam verziu 3.56 a je zbytocne cakat, ze system bude stabilnejsi, ci lepsi. Stale sa objavuju takzvane "zahady", ktore velky operator ani nepostrehne :lol: , ako som to postrehol teraz ja. Jedneho klienta som prehodil na iny vysielac a zmenil mu IP,.na vysielaci vsetko v poriadku, ale na hlavnom servery, nic,.Zostala mu stara IP a klient si namiesto 1M frcal 10M...atd. a problemov mam viac. Len na ne natrafujem nahodne. Taktiez support nestoji za nic, v tom dam za pravdu. Vzdy mi niekto poradi tu,..az o 2-5x dni mi dojde sprava od nich :cry: , smutne. Taktiez premyslam sa ispadmina zbavit, pripadne predat ho,.

Ked dostanem odpoved, rad ju tu zhrniem,.. Aktualizacie si uz neplatim od 1.9.2011, zbytocne, drahe a ziaden krok v pred. Hlavne, kolko bolo slov okolo tohoto perfektneho systemu, ked som sa nan informoval. Pani reaguju hned len na peniaze, ked si clovek chce dokupit rozsirenie, ci nejake moduly,.to je odpoved aj z cenou do hodinky,.. Keby takto fungoval support, klobuk dolu.
0 x
David Kratochvil

Uživatelský avatar
DRAKK
Příspěvky: 371
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod DRAKK » 12 years ago

Ideální se s kluky ze Šumperka osobně sejít a probrat s nimi dané problémy. Dělám to takhle na konferencích, kde je většinou najdete. Mě to běží na desce Gigabyte -GA-D525TUD (integrované CPU) se 4GB RAMky a zatím bez problému. Více jak 600klientů. Verze 3.58. Velikost zálohy 6,5GB.
0 x
******WWW.DRAKKNET.CZ******