Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Jak se zbavit ISPadminu

RADIUS, CAPsMAN, The Dude, AirControl, UniFi, Zabbix atd.
Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Re: Jak se zbavit ISPadminu

Příspěvekod hapi » 12 years ago

vzhledem k tomu že na svejch stránách mají 392 instalací...
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

roman.wifi@post.sk
Příspěvky: 151
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod roman.wifi@post.sk » 12 years ago

kdavid píše:Tak sem dostam na muj mail odpoved, kde se pise, ze jsem jedej nespokojnej zakaznik z 500 instalaci :D
Ja sem jen zvedavej kolik lidi dostalo podobnou zpravu :D


oni neklamu :wink: . V jednom maile je len jeden nespokojny zakaznik,..v tom maju pravdu. Zaplatil som podporu L1 a postupujem podla ich pokynov. Dal som najnovsiu verziu, co by malo vecsinou mojich problemov vyriest,.takze to skusam, testujem a dam vam vediet...ako som dopadol. Ja som im napisal, taktiez mail, v ktorom som si nedal servitok pred usta...takze uvidime,.. ci to k niecomu bolo..
0 x

venna
Příspěvky: 9
Registrován: 17 years ago
Bydliště: Žalany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod venna » 12 years ago

ISPadmin používáme od 02_2008 a vše nám od začátku funguje bez problémů. Dnes už si ani neumím představit provoz sítě bez něj. Komunikace se Šumperkem také v pohodě.
0 x

raven-il
Příspěvky: 1097
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod raven-il » 12 years ago

Ahoj Vsem, ted jsme zorvna migrovali sit z ISPadminu na loginportal. Pokud by byl zajem, rad pomuzu.
0 x
Josef Smola
k mikrotiku jsem se vratil po 4 letech a mam pocit, ze kdyby zakazali vsechny zabugovany feature, zustane jen ten barevnej terminal....

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 12 years ago

Ja nevim co sici placete , sak se snazej vyvijet ... pravda muj admin co mi spravuje ispadmina taky nadava kvuli databazim atd , ale ja jako uzivatel softu si nemuzu stezovat , pokdu se drzim isntrukci a necpu verze ktery nepodporujou tak mi to s zadnym routerem nikdy problem neudelalo , pridavaj plno uzitecnejch veci ...osobne me nejvic za psoldni rok potesil sklad ...
0 x

p79wifi
Příspěvky: 45
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod p79wifi » 12 years ago

přesně tak..jako mi jsme max spokojeni, a bez něj si to nedokážu představit...vzhledem k tomu že i prodáváme a stavíme PC a nabízíme jiné služby a vše přesto jedem, tak je to SW skvělej..
0 x

aginet
Příspěvky: 2
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod aginet » 12 years ago

Když to tu tak pročítám, tak jsem zaregistroval cca 3 "spokojené" klienty.
Nebo znáte vic ISPků s více jak 800lidma co mají odvahu ISP admina používat třeba i pro řízení sítě?

Nám to také dělá dokolečka stále jen problémy a spíš máme snahu se spojit s kýmkoliv jiným a dopsat si svůj vlastní systém.
Z ISP admina používáme jen fakturace a i s tím jsou často problémy.

Se Sýsem ani se Zemánkem se dohodnout nedá.
Tito lidé z vás opravdu dělají dokolečka jen "debily" nutí vám jen Update co vám stejně jednu věc opraví, ale vytvoří vždy nenápadně další problémy.
No a samozřejmně jsme také jediní nespokojení zákazníci z tisíce instalací.

Neumí někdo v tomdle foru udělat anketu o spokojenosti s toudle bandou ze Šumperka?
0 x

Repkins
Příspěvky: 719
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Brno

Příspěvekod Repkins » 12 years ago

Anketa zbytečná.. Sám jsi tady napsal odhadovanej výsledek... :)

Nedávno jsem se rozesmál, když jsem četl changelog k jedné z nejnovějších verzí. Bylo tam uvedeno jako nová funkce to, že při překročení limitu přenesených dat bude zaslán email a pak ještě že při jiném důvodu pozastavení se klientovi zobrazí patřičná předvolená stránka... přitom tyhle funkce tam už jsou víc než rok... ale prostě doteďka nefungovaly... Takže zprovoznění je považováno jako nová funkce??
0 x

Vladimír Kovář
Příspěvky: 1
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod Vladimír Kovář » 12 years ago

Pozn. moderátora: Odstraněny informace komerčního charakteru

Bohus píše:CIBS? tak to si moc nepomuzes. CIBS pracuje tak, ze je to hostovany nekde v jiznich cechach tzn ze faktury ani osobni data uzivatelu nemas u sebe a co jsem slysel, tak jsou taky dost problemy ze treba cely dopoledne system nejede atd. Cena je taky pekne draha. Instalace kolem 7 litru a mesicne kolem 5 litru za spravu, aktualizace a support. Secteno podtrzeno za cely rok to je celkem ranec. Kdyz jsem si nechaval cenovku udelat na nasi firmu, tak to vychazelo rocne na 80 tacu... nejsem blbej. Kdyz budes chtet dobrej system plateb ktery spolupracuje s mikrotikem tak mi napis a ja ti dam kontakt na jednoho clovicka. Uz to od nej mame vic jak rok a zadny problem.


Dobrý den,
uživatel "Bohus" má velmi nepřesné informace z druhé či třetí ruky. Pokud se chce kdokoli zeptat na jakékoli informace ohledně CIBS tak to zkuste přímo u zdroje. Pracuji u společnosti Resal, která řešení vyvíjí a provozuje od roku 2008 a rád odpovím. Je mi samozřejmě jasné, že mé informace budou brány s rezervou. Říká se, že neexistuje výrobce, který ba haněl svůj produkt :-). V každém případě mohu pomoci zjistit zda pro Vás může být CIBS užitečný, nebo by se jeho nasazení dalo přirovnat k braní kanónu na vrabce :-)

Přeji všem úspěšný den
Vladimír Kovář
0 x

10kabel
Příspěvky: 63
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod 10kabel » 12 years ago

Dobrý den,
co začít třeba cenou uživatel "Bohuš" má sice nepřesné informace. Zřejmě vychází z ceny nějakého klienta který systém používá. Jenže na Vašich stránkách nejsou žádné informace tudíž se nevyhnete JPP. Systém poptávka nabídka podle toho co klient potřebuje je pak spíše o CPO či CPK. Váš systém je modulární stejně jako ty jiné a cenu lze stanovit přesně.
Pak to tak trochu připomíná toto: Rychlost: až 20 Mbps Cena: od 300,-Kč včetně DPH, kdy jiný údaj o ceně a rychlosti není takže lze dělat kdekoliv cokoliv a jakkoliv rychle což je celkem fajn v konkurenci mezi námi ISPíky kteří se snaží nabídnout konkrétní službu za konkrétní peníze.
0 x

helapc
Příspěvky: 1012
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod helapc » 12 years ago

Mám systém na míru a kontakt minimálně na dva maníky co jsou schopný to dělat na plnej úvazek. Tak pokud chce někdo jít touto cestou, nebo nahlédnout jak to funguje ať se ozve.
0 x

Animals
Příspěvky: 1
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod Animals » 11 years ago

Koukám že je nás více, Byly jsme nuceni ukončit spoluprácí. I když máme ještě zaplacenu podporu.Isp nám zhodil 1200 zákazníků a tři dny se to dávalo do pořádku a call linka praskala přetížením. Mít po ruce někoho z garáže ze Šumperka tak odešel jako malované vajíčko.

kdavid píše:Konecne mne nekdo chape! skoda casu za ten tvuj mail. Nereaguji na to, uz aj ja sem im neco takoveho zaslal!


roman.wifi@post.sk píše:Ahoj, ja akurat pisu tento tyzden mail,.este ho nemam dokonceny panum do Sumperka. Vkratkosti zhrniem obsah,.. : po dobu uzivania vysse dvoch rokov si stale pripadam ako ich betatester systemu, za ktory im platim a som vyhodil nemali peniaz, ked si to spocitam, vsetky tych ich nadstavby,rozsirovanie klientov a nehovoriac o nejakych aktualizaciach, ktore nestoja za nic. Mam verziu 3.56 a je zbytocne cakat, ze system bude stabilnejsi, ci lepsi. Stale sa objavuju takzvane "zahady", ktore velky operator ani nepostrehne :lol: , ako som to postrehol teraz ja. Jedneho klienta som prehodil na iny vysielac a zmenil mu IP,.na vysielaci vsetko v poriadku, ale na hlavnom servery, nic,.Zostala mu stara IP a klient si namiesto 1M frcal 10M...atd. a problemov mam viac. Len na ne natrafujem nahodne. Taktiez support nestoji za nic, v tom dam za pravdu. Vzdy mi niekto poradi tu,..az o 2-5x dni mi dojde sprava od nich :cry: , smutne. Taktiez premyslam sa ispadmina zbavit, pripadne predat ho,.

Ked dostanem odpoved, rad ju tu zhrniem,.. Aktualizacie si uz neplatim od 1.9.2011, zbytocne, drahe a ziaden krok v pred. Hlavne, kolko bolo slov okolo tohoto perfektneho systemu, ked som sa nan informoval. Pani reaguju hned len na peniaze, ked si clovek chce dokupit rozsirenie, ci nejake moduly,.to je odpoved aj z cenou do hodinky,.. Keby takto fungoval support, klobuk dolu.
0 x

pixall
Příspěvky: 124
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod pixall » 11 years ago

Animals píše:Koukám že je nás více, Byly jsme nuceni ukončit spoluprácí. I když máme ještě zaplacenu podporu.Isp nám zhodil 1200 zákazníků a tři dny se to dávalo do pořádku a call linka praskala přetížením. Mít po ruce někoho z garáže ze Šumperka tak odešel jako malované vajíčko.


cesku legislativu nesledujem, ale na slovensku podla zakona 351/2011 z.z. o elektronickych komunikaciach, podla § 68 ods. 1, plati ze:

Každý je povinný počínať si tak, aby svojou činnosťou nepoškodzoval vedenia a nerušil prevádzku sietí alebo služieb a neoprávnene nezasahoval do siete a do poskytovania služieb, inak zodpovedá za škodu, ktorú tým podniku spôsobil.

zaroven som si absolutne isty ze ak by k preruseniu prevadzky telekomunikacnych sluzieb doslo z dovodu na strane ISPadmina, tak by sa jeho dodavatel zo zodpovednosti za skodu nevykrutil, a to ani keby to mal nejak osetrene vo svojej zmluve ci licencnych podmienkach.

ak by sa takyto pripad stal slovenskemu ISP, clenovi ALPI (Asociacie loklanych poskytovatelov internetu), ALPI a jej pravny zastupca by mohol takehoto operator zastupovat v spore s dodavatelom o nahradu skody.

mozno by potom garazovi dodavatelia zacali brat svoju pracu trochu serioznejsie, alebo by isli kafrat do niecoho ineho nez telekomunikacii..
0 x

keksik
Příspěvky: 646
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod keksik » 11 years ago

Ono je to tak, ze ked je zle tak sa velmi krici, ked je dobre tak sa cusi. Mame ISPA 5 rokov, presli sme si vselijakymi muchami, ale nic katastroficke. Takze sa hlasim k spokojnym a zavyslym zakaznikom. :wink:
0 x

Centr
Příspěvky: 61
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod Centr » 11 years ago

Dobrý večer, také jsme v naší síti používali ISPAdmin a vše bylo přesně jak popisujete = pořad nějaký problém. Po dlouhém rozhodování jsme se rozhodli pro změnu a zvolili jsme systém Cf Control. Tento systém používáme cca 1 měsíc a zatím vše funguje přesně jak má, to samé platí o jejich tech. podporě.

Za sebe systém Cf Control doporučuji.
0 x