Stránka 1 z 1
Trouble Ticket System
Napsal: 18 Sep 2019 21:36
od sub_zero
Ahoj,
nemá někdo tip na nějaký jednoduchej TT systém pro evidenci servisních požadavků? Na webu je toho spousty cloudově, ale požadavek zákazníka je, aby to bylo hostováno u něj (kvůli GDPR bla bla..).
Požadavky:
cca 30 uživatelů
cca 15 lokalit
možnost zvolení několika priorit servisního případu
možnost přiřazení konkrétnímu uživateli
emailové notifikace o změně/vytvoření/přiřazení ticketů
možnost vložit přílohu (.jpeg, .png apod.)
https přístup
!!čeština!!
Díky.
J.
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 18 Sep 2019 21:47
od okoun
LMS? nebo si to napsat sám....
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 18 Sep 2019 21:50
od sub_zero
okoun píše:LMS? nebo si to napsat sám....
¨
jde mi primárně o zkušenosti. Na Googlu sem toho našel mraky od free po stovky tisíc..
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 18 Sep 2019 22:01
od atomic1977
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 18 Sep 2019 22:03
od sub_zero
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 18 Sep 2019 22:18
od okoun
sub_zero píše:okoun píše:LMS? nebo si to napsat sám....
¨
jde mi primárně o zkušenosti. Na Googlu sem toho našel mraky od free po stovky tisíc..
zkušenost je taková že každá firma má jiné procesy (zvyklosti) a potom ve výsledku stejně dojdou na to že si software udělají na míru protože se nechtějí přizpůsobit
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 18 Sep 2019 22:22
od sub_zero
okoun píše:sub_zero píše:okoun píše:LMS? nebo si to napsat sám....
¨
jde mi primárně o zkušenosti. Na Googlu sem toho našel mraky od free po stovky tisíc..
zkušenost je taková že každá firma má jiné procesy (zvyklosti) a potom ve výsledku stejně dojdou na to že si software udělají na míru protože se nechtějí přizpůsobit
jasný, tady primárně nejde o proces uvnitř firmy, takže fakt něco jednoduchýho. Teď to máme na starým APEXu, ale už to nevyhovuje, viz:
- tt.jpg (92.66 KiB) Zobrazeno 3083 x
prostě fakt jednoduchost
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 19 Sep 2019 07:14
od atomic1977
Ano samozřejmě. Taky to má spostu pluginu apod.
sub_zero píše:má to češtinu?
Re: Trouble Ticket System
Napsal: 19 Sep 2019 11:42
od jaroslav.safranek
GLPI jsme roky používali na podporu zákazníků, má svoje mouchy a je poměrně komplikovaný na pochopení, když je více ENTIT (zákazníků).
Nyní jsme přešli na itop
https://www.combodo.com/?lang=enOsobně mi to přijde efektivnější dá se to použít i jako evidence zařízení, IP, VLAN, řízení práce atd.
GLPI i ITOP češtinu mají.