Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
ISPadmin 5 - <R>EVOLUCE
Re: ISPadmin 5 - <R>EVOLUCE
ISPadmin opravdu nebrat, to co tu píšete o kvalitě produktu a podpory je bohužel pravda, sám jsem s nimi řešil několik problémů. Nejlepší z nich byl ten že klientovi například přišla faktura od jiného klienta a podobně - po půl roce problém vyřešili po asi miliardě urgencí z naší strany. Nyní ISPadmin obepisuje své klienty, jak se rozhodli o přechodu na ispadmin 5 a začínají malinko slevňovat .
0 x
Mě se třeba vůbec nelíbí, že za toto pololetí vydali jen 2 aktualizace a za naše prachy si vlastně pracují na jiném systému, který nám pak chtějí nabídnout jako nový produkt za další peníze...
V letech 2016 a 2017 bylo vydáno shodně 7 aktualizací každý rok, například v roce 2010 jich bylo 12 a v roce 2009 dokonce 20 aktualizací za rok!
V letech 2016 a 2017 bylo vydáno shodně 7 aktualizací každý rok, například v roce 2010 jich bylo 12 a v roce 2009 dokonce 20 aktualizací za rok!
0 x
Pintero píše:Mě se třeba vůbec nelíbí, že za toto pololetí vydali jen 2 aktualizace a za naše prachy si vlastně pracují na jiném systému, který nám pak chtějí nabídnout jako nový produkt za další peníze...
V letech 2016 a 2017 bylo vydáno shodně 7 aktualizací každý rok, například v roce 2010 jich bylo 12 a v roce 2009 dokonce 20 aktualizací za rok!
Ani tendence updatu ustupuje, sám mohu potvrdit.
0 x
Ferenc Richard
info[at]RFservis[dot]cz
+420 774 164 886
Vystavba telek. reseni LTE, 3G, 2G [HUAWEI,NOKIA..]
Mikrovlny ericsson, huawei, ray, alcoma...
Vytyčování met. a opt. siti o2
Servis a udrzba mob. a fix stanic.
Poskytovani telek. sluzeb Olomoucky kraj.
info[at]RFservis[dot]cz
+420 774 164 886
Vystavba telek. reseni LTE, 3G, 2G [HUAWEI,NOKIA..]
Mikrovlny ericsson, huawei, ray, alcoma...
Vytyčování met. a opt. siti o2
Servis a udrzba mob. a fix stanic.
Poskytovani telek. sluzeb Olomoucky kraj.
No hnus velebnosti
To me nechali zaplatit update a v dalsim emailu mi napsali ze se nic updatovat nebude ze jen opravy. No nevim jak to vidite vy ,ale ja chci své peníze zpět protože tím update postrádá smysl.
Každopádně jim je asi milion korun/měsíčně málo a to je hrubý odhad , pokud mjí 700 prodaných licencí a každý znich si vetšinou platil minimálně update který vychází cca 1000kč- 2000kč měsíčně tak si myslím , že je to peněz víc něž dost, nepočítám ty co si platí nadstandartní podporu
Takže shrnutí já si budu provozovat admina tak jak je , zatím víc nepotřebuji , a budu se nenápadně poohlížet po něčem jiném.
Každopádně si myslím , že je to krátkozraké a hloupé takto vymrštit cenu, nehodlám platit cca 10měsíčně za pár věci. kdyby nastřelili něco normálního tak bych uvažoval ,ale tohle je zhovadilost
To me nechali zaplatit update a v dalsim emailu mi napsali ze se nic updatovat nebude ze jen opravy. No nevim jak to vidite vy ,ale ja chci své peníze zpět protože tím update postrádá smysl.
Každopádně jim je asi milion korun/měsíčně málo a to je hrubý odhad , pokud mjí 700 prodaných licencí a každý znich si vetšinou platil minimálně update který vychází cca 1000kč- 2000kč měsíčně tak si myslím , že je to peněz víc něž dost, nepočítám ty co si platí nadstandartní podporu
Takže shrnutí já si budu provozovat admina tak jak je , zatím víc nepotřebuji , a budu se nenápadně poohlížet po něčem jiném.
Každopádně si myslím , že je to krátkozraké a hloupé takto vymrštit cenu, nehodlám platit cca 10měsíčně za pár věci. kdyby nastřelili něco normálního tak bych uvažoval ,ale tohle je zhovadilost
0 x
Nemám rád INTERNET.................
Admina užívám několik let od pořízení odemě neviděly ani korunu za servis a furt to jede ale jak to přestane asi to taky předělam na něco jinyho mouchy to má ale ja na to nemám takovy naroky
co sem slyšel ja tak se platí za klienta nejaka poměrná část
co sem slyšel ja tak se platí za klienta nejaka poměrná část
0 x
Podle nového emailu buzeranti nebudou prodavat ani licence na rozsireni klientů po 6.2019, takze mi zahodi celou investici a cely produkt znehodnoti.
CO s tim budete delat vy?
CO s tim budete delat vy?
0 x
Nemám rád INTERNET.................
FAny1000 píše:Podle nového emailu buzeranti nebudou prodavat ani licence na rozsireni klientů po 6.2019, takze mi zahodi celou investici a cely produkt znehodnoti.
CO s tim budete delat vy?
Dame na ne trestni oznameni ... za to ze sou to zlobivi kluci.
0 x
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: 16 years ago
Zdravim,
som jeden z kopy sena, co sa nechal "nalakat" na "med" v podobe ISPadmina, este panom Sysom osobne. Nemozem hovorit za ostatnych, tak napisem len svoj nazor sam za seba:
To, co mi slubil, sluboval, to doteraz nebolo splnene a to je x-rokou uz. Stale som sa povazoval a povazujem za betatestera jeho software, ktory si este musime aj platit, aby ako tak fungoval. Doteraz som este nemal 100% verziu, ktora by bola v poriadku a to nechcem radsej spocitat, kolko penazi sme do toho museli dat. Problem nastal uz, ked sme si prestali platit VIP podporu, ktora nestala zanic. To bol aj dovod, preco sme ju prestali platit. Potom, ako mi povedali do telefonu, ze ak si platim len update, tak mi nemusia vobec odpisat na moj mail, tak som prestal platit aj update. Od sameho zaciatku, mam s toho pocit, ze som naletel "podvodnikovi" a to riadne, ktory sa ma snazi este aj "vydierat". Podla toho, co tu citam, tak chcu z 10x nasobit svoj zisk, ktory nieje podla mna mali ani teraz. Vecsina z nas, sme si uz zvykli, ze odpovedi sa domoct je narocne a odstranenie chyby casovo zdlhave a chyba, ak sa odstrani, tak vznikne druha, ci dalsie. Mne osobne to pripadalo, ako keby to robili naschval. Za nejednu "opravu" sme si aj zaplatili hodinovu taksu, ze to "mame" problem len mi a neskor to bolo v update pribalene, popisane.
Prechod z V4 na V5 a skoncenie V4, kvoli financnej neudrzatelnosti je podla mna taka kravina, ako keby Microsofoft mal do konca roku krachnut. Maju podla mna dost penazi a skusaju to znasobit. Otazka znie, ci im to prejde alebo nie. Kazdemu jednemu asi prisli, tie spominane pekne "slovicka", co tu spominam od nich. Nebolo by zle a ani odveci, podat "hromadnu" staznost, na obchodnu inspekciu, atd. co sme uz davno chceli spravit uz sami. Teraz mi to ten prechod z V4 na V5 pride, ako "vydieranie", ktore im "nikto", alebo len par ludi zaplati. Soft. ispadmin expanduje do celeho sveta, vid jazykovu vybavu, tam su "nase" update investovane podla mna. Do funkcnosti a stability zrejme moc potom neostavalo. Ak si kazdy jeden z ratame, kolko nas system stal, stoji, tak to niesu nemale peniaze. Pisal som si tuna z viacerymi a vecsinou sme sa zhodli. Bud ich osvieti, alebo sa blizi ich koniec.
som jeden z kopy sena, co sa nechal "nalakat" na "med" v podobe ISPadmina, este panom Sysom osobne. Nemozem hovorit za ostatnych, tak napisem len svoj nazor sam za seba:
To, co mi slubil, sluboval, to doteraz nebolo splnene a to je x-rokou uz. Stale som sa povazoval a povazujem za betatestera jeho software, ktory si este musime aj platit, aby ako tak fungoval. Doteraz som este nemal 100% verziu, ktora by bola v poriadku a to nechcem radsej spocitat, kolko penazi sme do toho museli dat. Problem nastal uz, ked sme si prestali platit VIP podporu, ktora nestala zanic. To bol aj dovod, preco sme ju prestali platit. Potom, ako mi povedali do telefonu, ze ak si platim len update, tak mi nemusia vobec odpisat na moj mail, tak som prestal platit aj update. Od sameho zaciatku, mam s toho pocit, ze som naletel "podvodnikovi" a to riadne, ktory sa ma snazi este aj "vydierat". Podla toho, co tu citam, tak chcu z 10x nasobit svoj zisk, ktory nieje podla mna mali ani teraz. Vecsina z nas, sme si uz zvykli, ze odpovedi sa domoct je narocne a odstranenie chyby casovo zdlhave a chyba, ak sa odstrani, tak vznikne druha, ci dalsie. Mne osobne to pripadalo, ako keby to robili naschval. Za nejednu "opravu" sme si aj zaplatili hodinovu taksu, ze to "mame" problem len mi a neskor to bolo v update pribalene, popisane.
Prechod z V4 na V5 a skoncenie V4, kvoli financnej neudrzatelnosti je podla mna taka kravina, ako keby Microsofoft mal do konca roku krachnut. Maju podla mna dost penazi a skusaju to znasobit. Otazka znie, ci im to prejde alebo nie. Kazdemu jednemu asi prisli, tie spominane pekne "slovicka", co tu spominam od nich. Nebolo by zle a ani odveci, podat "hromadnu" staznost, na obchodnu inspekciu, atd. co sme uz davno chceli spravit uz sami. Teraz mi to ten prechod z V4 na V5 pride, ako "vydieranie", ktore im "nikto", alebo len par ludi zaplati. Soft. ispadmin expanduje do celeho sveta, vid jazykovu vybavu, tam su "nase" update investovane podla mna. Do funkcnosti a stability zrejme moc potom neostavalo. Ak si kazdy jeden z ratame, kolko nas system stal, stoji, tak to niesu nemale peniaze. Pisal som si tuna z viacerymi a vecsinou sme sa zhodli. Bud ich osvieti, alebo sa blizi ich koniec.
0 x
Nevěř tomu, že se blíží jejich konec. I v ČR se najde nemalá část ISP, kteří jim zaplatí. Na dalších trzích jsou často o dost vyšší ceny za prodanou službu a tak i vyšší cena billingu tolik nevadí.
V jedné síti, o kterou se starám, se platí ta VIP podpora a po pravdě řečeno si nemůžu nějak zásadně stěžovat na komunikaci nebo řešení potíží. Používáme ISPADMIN ovšem jen jako fakturovadlo a evidenci a můstky, kterými "se to projevuje na síti" jsme si dopsali sami.
Např. shaper a odpojovač jsme měli původně jednoduchou vlastní webovou appku, tu jsme si nechali, skript kontroluje zda nejsou mezi ní a adminem rozdíly a posílá report (změn tarifů není mnoho, umožňuje nám to i trošku jinou strukturu než má ispadmin), odpojené tam přenášíme automaticky. V případě potíží to ale umíme na 2 kliky vypnout => ispadmin síť nesundá.
Umíme tam skriptem vygenerovat fakturu, takže tam např. automaticky propisujeme faktury za VoIP hovorné. Potřebovali jsme taky nějakou službu fakturovat jinak než admin umí, takže ji u klientů zadáváme jako "obecnou službu" bez fakturace, náš skript čte tyto obecné služby z DB a generuje faktury).
Evudujeme tam IPTV STB, potřebujeme je propisovat do DHCP serveru. Tento můstek jsme si napsali taky sami - do DB jsem přidal trigger na změnyn a tabulce se STB (trigger jen napíše jedničku do nějaké jiné tabulky) a co 20sec to kontrolujeme (v CRONu + o 20 a 40sec opožděné). Z obsahu DB se pak generuje config pro DHCP server...
Věci jako evidenci routerů, routovaných sítí, AP... nepoužíváme, přišlo mi to od počátku šíleně zmatené, z původních excelů se to nedalo rozumně naimportovat a ručně by to bylo extra pracné...
V jedné síti, o kterou se starám, se platí ta VIP podpora a po pravdě řečeno si nemůžu nějak zásadně stěžovat na komunikaci nebo řešení potíží. Používáme ISPADMIN ovšem jen jako fakturovadlo a evidenci a můstky, kterými "se to projevuje na síti" jsme si dopsali sami.
Např. shaper a odpojovač jsme měli původně jednoduchou vlastní webovou appku, tu jsme si nechali, skript kontroluje zda nejsou mezi ní a adminem rozdíly a posílá report (změn tarifů není mnoho, umožňuje nám to i trošku jinou strukturu než má ispadmin), odpojené tam přenášíme automaticky. V případě potíží to ale umíme na 2 kliky vypnout => ispadmin síť nesundá.
Umíme tam skriptem vygenerovat fakturu, takže tam např. automaticky propisujeme faktury za VoIP hovorné. Potřebovali jsme taky nějakou službu fakturovat jinak než admin umí, takže ji u klientů zadáváme jako "obecnou službu" bez fakturace, náš skript čte tyto obecné služby z DB a generuje faktury).
Evudujeme tam IPTV STB, potřebujeme je propisovat do DHCP serveru. Tento můstek jsme si napsali taky sami - do DB jsem přidal trigger na změnyn a tabulce se STB (trigger jen napíše jedničku do nějaké jiné tabulky) a co 20sec to kontrolujeme (v CRONu + o 20 a 40sec opožděné). Z obsahu DB se pak generuje config pro DHCP server...
Věci jako evidenci routerů, routovaných sítí, AP... nepoužíváme, přišlo mi to od počátku šíleně zmatené, z původních excelů se to nedalo rozumně naimportovat a ručně by to bylo extra pracné...
1 x
Zásada ISPadmina č.1 : Obratem, nebo do 1 dne se odepisuje jen na cenovou nabídku, nebo hejlovi co má zájem o nákup.
3 x
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: 16 years ago
ianek píše:Zásada ISPadmina č.1 : Obratem, nebo do 1 dne se odepisuje jen na cenovou nabídku, nebo hejlovi co má zájem o nákup.
Asi tak. Take mam tyto skusenosti.
Ak by takto rychlo reagovali aj na supporte, bola by to o inom.
0 x
At nezakladam zbytecne nove tema, kde prosim sakra v ispadminu najdu Hardware koncového zařízení klienta? Dle wiki Hardware -> nastaveni, ale to tu vubec neni...
0 x
Je to tam: Hardware/Nastavení/Konc.zařízení
Možná to nemáš povolený v admin. právech...
Možná to nemáš povolený v admin. právech...
1 x