kdavid píše:ianek píše:kdavid píše:
Konci znamena konec aktualizaci a technicke podpory/servisu/rozsireni licenci a pod. Proste mrtvy produkt.
Takže žádná změna. Technická podpora typu všecko je v pořádku, špatně to používáte nově za 10tis/měs , to si můžou nechat.
Docela bych chtěl vidět toho zoufalce co jim to dá.
Takze jak to pises, delaji to aj jinemu ne jen nam
Vsechno je OK, proste to pouzivate jak by se nemnelo
Jasný, ta podpora v podstatě fungovala jen do té doby než jsme to koupili. To odpovídal snad do hodiny, pomáhal s instalací , všechno.
Potom to třeba některým zákazníkům začalo posílat roční faktury každý měsíc apod. Po nahlášení cca po měsíci odpověď vše je v pořádku. Těch událostí bylo víc a nikdy žádná chyba nebyla přiznaná a pak jsem jim přestal psát, protože smysl nikde, čekám měsíc , případně když tam zavolám tak mi řeknou že se to řeší a zase čekám ten měsíc.
Naposledy jsem teď upgradoval na 4.32 b 3 kde má být vylepšená hromadná fakturace , a to dopadlo tak , že při odesílání mailů to odeslalo 2 maily, vytížilo to na 30 minut server na 100% . Tak jsem tam volal jestli to můžu downgradovat a prý jo a proč nanapíšu na podporu
. No tak napíšu a měsíc budu bez odeslaných faktur, to mě nějak nazajímá.