Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Migrace z ISPadmina na iny funkcny system

RADIUS, CAPsMAN, The Dude, AirControl, UniFi, Zabbix atd.
DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 13 years ago

Re: Migrace z ISPadmina na iny funkcny system

Příspěvekod DarkLogic » 6 years ago

A který systém pak drží informace o zákaznících a jejich tarifech? - CRMko zajímá rychlost a ne cena, v účetnictví je to naopak. Nebo informace o zákazníkovi - např. adresa přípojky může zajímat CRM, fakturační adresa je zase zajímavá pro účetní SW. Předpokládám, že teda všechny informace drží CRM a pak to předává účetnictví jen na vystavení faktury. A nemůže teda tu fakturu rovnou vystavit sám?
0 x

zubodravec
Příspěvky: 832
Registrován: 13 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod zubodravec » 6 years ago

To je ta duiplicita v CRM mam fakturu sice se stejnym cislem jako v ucetnictvi, ale v CRM mam format HTTP, a vlastni sablonu. Ucetncitvi si vytvori fakturu podle vasltni sablony. A dlouhodbe je jasny ze ucetnictvi bude fungovat z hlediska pozadavku na fakturu a pripadnych legislativnich zmen lepe. Jo pred tim nez se vystavi faktura tak se musi vzdy nacist/aktualizovat z CRM adresar zakazniku do ucto a doplnit pripadne nove zakazniky/zmeny. My to mame tak ze si do naseho CRM prihrajeme k fakture cislo fasktury z ucetniho systemu. Zatim nam rozesila fakrtury CRM, ale preklapime aby rozesilal faktury ucetni system, ten zase lepe funguje na upominky, notifikace, pdf format a dalsi ucetni atrakce.
DarkLogic píše:A který systém pak drží informace o zákaznících a jejich tarifech? - CRMko zajímá rychlost a ne cena, v účetnictví je to naopak. Nebo informace o zákazníkovi - např. adresa přípojky může zajímat CRM, fakturační adresa je zase zajímavá pro účetní SW. Předpokládám, že teda všechny informace drží CRM a pak to předává účetnictví jen na vystavení faktury. A nemůže teda tu fakturu rovnou vystavit sám?
0 x

CrazyApe
Příspěvky: 790
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod CrazyApe » 6 years ago

My mame taky admina a musim rict, ze je to tezke nestesti, System je pomaly jak źelva. S kazdym updatem krom odstaneni starych chyb prijdou nove chyby, ktere je ptreba odstranit v dalsi verzi. To ze platime ten jejich slavny suport, updaty a kdovi co jeste ale vubec neznamena ze kdyz neco nefunguje a my jako platici firma "nemuzeme fungovat" tak ze jako nekdo bude tak ochotny ze nam to opravi driv jak za 14 dnu. A kdyz clovek prestane platit ty jejich "updaty" a podporu a vsechno a za rok chce updatovat kvuli necemu musi stejne doplatit cely ten rok co neplatil, protoze podporu a updaty nechtel coz je dle me vymrd nejvyssiho kalibru. A kdyz uz teda clovek plati a potrebuje neco vyresit tak jen vymluvy, vymluvy vymluvy a vse trva mesic a víc a na konec mi nekdo da stejne najevo ze za to muzeme my, ze jsme idioti. Za me ISPADMIN urcite NE. Ostatne my uz vlastne nad tim zlomili hul. Cekame v podstate na to az bude mit nekdo cas zacit resit migraci na neco jineho. Uplne nejvic me vzdycky zabiji na te "login" obrazovce kde mi to vypise ze ispadmin je nainstalovany v XXXXYYXCX instalacich v 172 zemich. A my resime uplne zakladni problem a na podpore nam reknou "to ale reite jen vy" . Opravdu k placi...
0 x

KoZLiCeK
Příspěvky: 1201
Registrován: 16 years ago
Bydliště: CZ

Příspěvekod KoZLiCeK » 6 years ago

CrazyApe píše:My mame taky admina a musim rict, ze je to tezke nestesti, System je pomaly jak źelva. S kazdym updatem krom odstaneni starych chyb prijdou nove chyby, ktere je ptreba odstranit v dalsi verzi. To ze platime ten jejich slavny suport, updaty a kdovi co jeste ale vubec neznamena ze kdyz neco nefunguje a my jako platici firma "nemuzeme fungovat" tak ze jako nekdo bude tak ochotny ze nam to opravi driv jak za 14 dnu. A kdyz clovek prestane platit ty jejich "updaty" a podporu a vsechno a za rok chce updatovat kvuli necemu musi stejne doplatit cely ten rok co neplatil, protoze podporu a updaty nechtel coz je dle me vymrd nejvyssiho kalibru. A kdyz uz teda clovek plati a potrebuje neco vyresit tak jen vymluvy, vymluvy vymluvy a vse trva mesic a víc a na konec mi nekdo da stejne najevo ze za to muzeme my, ze jsme idioti. Za me ISPADMIN urcite NE. Ostatne my uz vlastne nad tim zlomili hul. Cekame v podstate na to az bude mit nekdo cas zacit resit migraci na neco jineho. Uplne nejvic me vzdycky zabiji na te "login" obrazovce kde mi to vypise ze ispadmin je nainstalovany v XXXXYYXCX instalacich v 172 zemich. A my resime uplne zakladni problem a na podpore nam reknou "to ale reite jen vy" . Opravdu k placi...

A jaky zakladní problém?
0 x

CrazyApe
Příspěvky: 790
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod CrazyApe » 6 years ago

Napr. export vystavenych faktur do ucetniho systemu ktery nefungoval korektne a ktery by mel fungovat (nas ucetni system byl mezi podporovanyma) a za opravu po nas chteli puvodne dalsi penize.
0 x

philirom
Příspěvky: 73
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod philirom » 6 years ago

CrazyApe píše:Napr. export vystavenych faktur do ucetniho systemu ktery nefungoval korektne a ktery by mel fungovat (nas ucetni system byl mezi podporovanyma) a za opravu po nas chteli puvodne dalsi penize.


To je dobré vědět, přemýšlel jsem o ispadminovi před Vánocemi ale celkem je dost negativ...co jiného krom toho doporučujete?
0 x

Uživatelský avatar
stepan.benes
Příspěvky: 818
Registrován: 13 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod stepan.benes » 6 years ago

Tohle je věc spíš názvosloví a taky přístupu. Většina účetnictví a různých ERP systémů má nějakou podporu pro vlastní fakturaci (periodickou) služeb, které lze využít, jen CRM musí ERP dodat správna data.
Např. v Adminusu máme vlastní billing modul a nevyžíváme účetnictví pro uchování podkladů pro fakturaci. Učetnictví necháme v podstatě jen účtovat (tzn vést vlastní učetnictví, analytiky, párování dokladů a plateb, atd). Adminus CRM na základě svých dat (a v případě potřeby dalších např. z Network management modulu) připraví jednorázovou i periodickou fakturaci a faktury (či výzvyu k platbě, nebo jiné doklady) vystaví skrz API přímo do účetnictví. Pokud faktury rozesílá, pak si je načítá opět přímo z učetnictví. Jediné co je k tomu potřeba je synchronizace subjektů mezi těmito aplikacemi, což je jediná duplicita, které se nedá rozumně vyhnout. Ale ta se dá poměrně spolehlivě procesně vyřešit.

zubodravec píše:To je ta duiplicita v CRM mam fakturu sice se stejnym cislem jako v ucetnictvi, ale v CRM mam format HTTP, a vlastni sablonu. Ucetncitvi si vytvori fakturu podle vasltni sablony. A dlouhodbe je jasny ze ucetnictvi bude fungovat z hlediska pozadavku na fakturu a pripadnych legislativnich zmen lepe. Jo pred tim nez se vystavi faktura tak se musi vzdy nacist/aktualizovat z CRM adresar zakazniku do ucto a doplnit pripadne nove zakazniky/zmeny. My to mame tak ze si do naseho CRM prihrajeme k fakture cislo fasktury z ucetniho systemu. Zatim nam rozesila fakrtury CRM, ale preklapime aby rozesilal faktury ucetni system, ten zase lepe funguje na upominky, notifikace, pdf format a dalsi ucetni atrakce.
DarkLogic píše:A který systém pak drží informace o zákaznících a jejich tarifech? - CRMko zajímá rychlost a ne cena, v účetnictví je to naopak. Nebo informace o zákazníkovi - např. adresa přípojky může zajímat CRM, fakturační adresa je zase zajímavá pro účetní SW. Předpokládám, že teda všechny informace drží CRM a pak to předává účetnictví jen na vystavení faktury. A nemůže teda tu fakturu rovnou vystavit sám?
0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!