Stránka 1 z 1
Outsourcing infolinky
Napsal: 17 Dec 2015 22:23
od rouchi
Ahoj,
řešil jste už někdy někdo nějaký Outsourcing infolinky ?
někdy nás už docela štve, když řešíme nějaký problém a lidi neustále volají a tím nás zdržují od prácě, kterou by jsme potom rychleji vyřešili.
(jde mi o to, aby volali na infolinku ideálně se vším - dejme tomu i s přípojkami, atd a firma by mě vždy předala vše potřebné buď např. emailem, nebo v dohodnutý čas, kdy bych jim volal já, nebo oni mě... nevím mám prostě jenom částečnou představu jak by to mohlo fungovat ale jestli máte někdo zkušenosti s něčím přesným..
Napadá vás nějaká firma, která by se za rozumné peníza zabývala podobnou službou ? Případně se můžete nabídnout i vy..

Díky
J.H.
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 07:47
od helapc
Dělá to TlapNet
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 08:33
od Dalibor Toman
DD,
nekdo fakt premejsli o tom, ze poskytne seznam svych uzivatelu konkurencnimu ISP? To zni jako: "chci se zbavit vsech zakazniku a jeste za to jsem ochoten zaplatit"

Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 09:52
od Tomáš Nesrsta
Já to zkusím popsat trochu jinak. Za celým projektem sice stojí někde v pozadí tlapnet ale pro callcentrum je založená nová společnost PRO-ISP s.r.o.
První co se samozřejmě podepisuje je NGA o tom že se informace o Vašich klientech nikam nedostanou a právě to je podle mě i jeden z důvodů proč to neřeší přímo Tlapnet.
Vše funguje pěkně, klient se dovolá na Vaší infolinku, zvedne to operatorka, nahlásí se jménem Vaší společnosti a řeší požadavek klienta. Pokud například klient hlásí nefunkční internet tak položí i klasícké dotazy o vypnutí a zapnutí

Operátorky jsou proškolené na Vaší produktovou řadu takže jsou v obraze a linka může sloužit i pro zjískávání nových zákazníků. Každej hovor je zaznamenán, takže víte co kdo jak a přesně řekl.
Měl jsem možnost pár záznamů slyšet a s kvalitou linky jsem spokojen. Je to o hodně kvalitnější než když to řeší přímo technici.
Pro více info asi bude dobré kontaktovat PRO-ISP:
info@proisp.cz
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 09:56
od whiteagle
No jestli prvni, co se podepisuje je "NGA"

To bych si klidne podepsal!
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 09:58
od Tomáš Nesrsta
Tady je vidět na co myslim, jedno písmenko a jsme hned někde jinde. NDA je správně

Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 14:49
od rouchi
Tyjo tak ta aluzba by byla pekna, ale vzhledem k to.u ze v tom ma jakekoli prsty p. Tlapak a vzhledem k tomu ze vim jak umi s kazdym vyjebat vc. Nasi konkurence zeron, digiservice a dalsi tak jak psal dalibor povazoval bych to za pomerne nebezpecne :-/
Na jednu stranu s tlapnetem si primo konkurujeme jenom v hlinsku, trhovce a srni, jestli se to tak da nazvat, vzhledem k nasi tamni infrasteukture v porovnani s jejich, ale je to proste takove naprd... a to ze se nahravaji hovory, ktere budou volat nasi zakaznici je sice pekne, ale to jak bude nekdo cist nasi databazi a obvolavat klientu z tlapnetu se uz ke me nedostane...

Nikdo dalsi to nedela?
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 17:27
od frito
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 19:20
od helapc
To: rouchi
Když ti někdo začne obvolávat klienty se dozvíš poměrně rychle, minimálně těžko vědí kdo z klientů tě zná osobně. Nedovedu si představit, že by riskovali. Operátorky které to řeší jsou stažený z bývalého call centra Vodafone a určitě budou příjemnější než technik na střeše.
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 18 Dec 2015 22:22
od aliney
jo, neni nic prijemnejsiho nez operatorka, ktera houby rozumi tomu co chci a cte nekde z manualu co mi ma rict... pro vetsinu klientu asi fajn, protoze telefonaty jsou fakt z 90% opakujici se nesmysly resitelne restartem zarizeni, ale jak jednou zjistim ze dana firma ma callcentrum, tak se rovnou nechavam prepojovat na technicke oddeleni. Pokud nechce, tak zacnu mluvit o necem, cemu nerozumi (velice snadne) a stejne me tam prepoji, nebo aspon daji kontakt, protoze to nespada mezi jejich 5 naucenych zakladnich problemu uzivatele.
V zebricku profezyjonalnych operatorek vede borka co mi na nefunkcni net (kabel ze zdi nepridelil IP) radila jak otevrit IE, co je adresni radek a jakou tam napsat adresu, jak se zalogovat do routeru a jak proklikat quick-config, ackoli sem se ji snazil nekolikrat zarazit, ze takovou kravinu mi radit nemusi, protoze router je nastaveny dobre
Sdelila mi, ze musime projit zakladni kroky, az pokud to nepomuze tak me preda technikovi, otevrel jsem manual k routeru a ona fakt cetla radek od radku co tam bylo napsane "jak se pripojit"
Ale je to tak 5 let zpet, treba uz to funguje lepeO nejake ochrane dat si iluze fakt nedelejte, znama co dela v prazskem callcentru vyklada jak to tam chodi a kdybych ji dal par tisic, tak mi vytahne treba klientelu O2 (pro ktere vola nejcasteji), protoze proste muze a nejak extra se to nehlida. Za par kacek navic mi je jeste protridi podle lokality a jen ty nespokojene. Nemusi to byt kompletni databaze, staci treba 1000 kontaktu a uz muzu rozjet vlastni letakovou kampan "zbavte se dratu, pojdte na wifi" at neni podezrele, ze mam jejich telefon a nikdo nikdy nic nezjisti.
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 19 Dec 2015 09:09
od helapc
Vcelku souhlasím, taky nesnáším infolinky. Osobně to mám vyřešený uvnitř firmy. Co ale nedáme vlastními silami je 24/7 a velké množství telefonu když se něco pos.... Osobně se mi líbí i možnost dohledu, když ty nejduležitější adresy budou hlídaný přes noc, může to někdy pomoc. Téma je nastaveno jsme technici a nebaví nás brát telefony.
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 19 Dec 2015 09:27
od Dalibor Toman
DD,
jen pro zajimavost - ma nekdo predstavu jak se pohybuji ceny za takovou infolinku?
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 19 Dec 2015 11:01
od helapc
Je to podle poctu truble ticketu pripadne poctu zakazniku a pak podle sluzeb. Nedam z hlavy presny cenik, ale to co by vyhovovalo me je okolo 5tis.
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 21 Dec 2015 14:19
od rouchi
Mate s tim tedy nekdo zkusenosti? Napriklad s tim cibsem... ?
Re: Outsourcing infolinky
Napsal: 22 Dec 2015 11:32
od pelag
Co se domluvit s firmou co ve vašem regionu dělá PCO ? Minimálně ty noční hodiny Vám pobere telefony a dokáže v případě výpadku zavolat aby se technik zvedl a jel to řešit.
Na PCO seděj 24/7/365.