Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Outsourcing infolinky

RADIUS, CAPsMAN, The Dude, AirControl, UniFi, Zabbix atd.
rouchi
Příspěvky: 508
Registrován: 16 years ago
Kontaktovat uživatele:

Outsourcing infolinky

Příspěvekod rouchi » 8 years ago

Ahoj,
řešil jste už někdy někdo nějaký Outsourcing infolinky ?
někdy nás už docela štve, když řešíme nějaký problém a lidi neustále volají a tím nás zdržují od prácě, kterou by jsme potom rychleji vyřešili.
(jde mi o to, aby volali na infolinku ideálně se vším - dejme tomu i s přípojkami, atd a firma by mě vždy předala vše potřebné buď např. emailem, nebo v dohodnutý čas, kdy bych jim volal já, nebo oni mě... nevím mám prostě jenom částečnou představu jak by to mohlo fungovat ale jestli máte někdo zkušenosti s něčím přesným..
Napadá vás nějaká firma, která by se za rozumné peníza zabývala podobnou službou ? Případně se můžete nabídnout i vy.. :-)
Díky
J.H.
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček

helapc
Příspěvky: 1012
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod helapc » 8 years ago

Dělá to TlapNet
0 x

Dalibor Toman
Příspěvky: 1246
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod Dalibor Toman » 8 years ago

DD,

nekdo fakt premejsli o tom, ze poskytne seznam svych uzivatelu konkurencnimu ISP? To zni jako: "chci se zbavit vsech zakazniku a jeste za to jsem ochoten zaplatit" :-)
0 x

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 8 years ago

Já to zkusím popsat trochu jinak. Za celým projektem sice stojí někde v pozadí tlapnet ale pro callcentrum je založená nová společnost PRO-ISP s.r.o.
První co se samozřejmě podepisuje je NGA o tom že se informace o Vašich klientech nikam nedostanou a právě to je podle mě i jeden z důvodů proč to neřeší přímo Tlapnet.

Vše funguje pěkně, klient se dovolá na Vaší infolinku, zvedne to operatorka, nahlásí se jménem Vaší společnosti a řeší požadavek klienta. Pokud například klient hlásí nefunkční internet tak položí i klasícké dotazy o vypnutí a zapnutí :) Operátorky jsou proškolené na Vaší produktovou řadu takže jsou v obraze a linka může sloužit i pro zjískávání nových zákazníků. Každej hovor je zaznamenán, takže víte co kdo jak a přesně řekl.
Měl jsem možnost pár záznamů slyšet a s kvalitou linky jsem spokojen. Je to o hodně kvalitnější než když to řeší přímo technici.




Pro více info asi bude dobré kontaktovat PRO-ISP: info@proisp.cz
0 x
Bývalý ISP...

whiteagle
Příspěvky: 99
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod whiteagle » 8 years ago

No jestli prvni, co se podepisuje je "NGA" :D To bych si klidne podepsal!
0 x

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 8 years ago

Tady je vidět na co myslim, jedno písmenko a jsme hned někde jinde. NDA je správně :D
0 x
Bývalý ISP...

rouchi
Příspěvky: 508
Registrován: 16 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod rouchi » 8 years ago

Tyjo tak ta aluzba by byla pekna, ale vzhledem k to.u ze v tom ma jakekoli prsty p. Tlapak a vzhledem k tomu ze vim jak umi s kazdym vyjebat vc. Nasi konkurence zeron, digiservice a dalsi tak jak psal dalibor povazoval bych to za pomerne nebezpecne :-/
Na jednu stranu s tlapnetem si primo konkurujeme jenom v hlinsku, trhovce a srni, jestli se to tak da nazvat, vzhledem k nasi tamni infrasteukture v porovnani s jejich, ale je to proste takove naprd... a to ze se nahravaji hovory, ktere budou volat nasi zakaznici je sice pekne, ale to jak bude nekdo cist nasi databazi a obvolavat klientu z tlapnetu se uz ke me nedostane... :-D

Nikdo dalsi to nedela?
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček

Uživatelský avatar
frito
Příspěvky: 338
Registrován: 15 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod frito » 8 years ago

0 x
Jsme malý ISP, ale snažíme se svou práci dělat co nejlépe to jde ;-)
http://www.lajsiNET.cz/ - Horní Slavkov
Jan Leisner e-mail: leisner@LajsiNET.cz

helapc
Příspěvky: 1012
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod helapc » 8 years ago

To: rouchi
Když ti někdo začne obvolávat klienty se dozvíš poměrně rychle, minimálně těžko vědí kdo z klientů tě zná osobně. Nedovedu si představit, že by riskovali. Operátorky které to řeší jsou stažený z bývalého call centra Vodafone a určitě budou příjemnější než technik na střeše.
0 x

Uživatelský avatar
aliney
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod aliney » 8 years ago

jo, neni nic prijemnejsiho nez operatorka, ktera houby rozumi tomu co chci a cte nekde z manualu co mi ma rict... pro vetsinu klientu asi fajn, protoze telefonaty jsou fakt z 90% opakujici se nesmysly resitelne restartem zarizeni, ale jak jednou zjistim ze dana firma ma callcentrum, tak se rovnou nechavam prepojovat na technicke oddeleni. Pokud nechce, tak zacnu mluvit o necem, cemu nerozumi (velice snadne) a stejne me tam prepoji, nebo aspon daji kontakt, protoze to nespada mezi jejich 5 naucenych zakladnich problemu uzivatele.

V zebricku profezyjonalnych operatorek vede borka co mi na nefunkcni net (kabel ze zdi nepridelil IP) radila jak otevrit IE, co je adresni radek a jakou tam napsat adresu, jak se zalogovat do routeru a jak proklikat quick-config, ackoli sem se ji snazil nekolikrat zarazit, ze takovou kravinu mi radit nemusi, protoze router je nastaveny dobre :-D Sdelila mi, ze musime projit zakladni kroky, az pokud to nepomuze tak me preda technikovi, otevrel jsem manual k routeru a ona fakt cetla radek od radku co tam bylo napsane "jak se pripojit" :-D Ale je to tak 5 let zpet, treba uz to funguje lepe

O nejake ochrane dat si iluze fakt nedelejte, znama co dela v prazskem callcentru vyklada jak to tam chodi a kdybych ji dal par tisic, tak mi vytahne treba klientelu O2 (pro ktere vola nejcasteji), protoze proste muze a nejak extra se to nehlida. Za par kacek navic mi je jeste protridi podle lokality a jen ty nespokojene. Nemusi to byt kompletni databaze, staci treba 1000 kontaktu a uz muzu rozjet vlastni letakovou kampan "zbavte se dratu, pojdte na wifi" at neni podezrele, ze mam jejich telefon a nikdo nikdy nic nezjisti.
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná

helapc
Příspěvky: 1012
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod helapc » 8 years ago

Vcelku souhlasím, taky nesnáším infolinky. Osobně to mám vyřešený uvnitř firmy. Co ale nedáme vlastními silami je 24/7 a velké množství telefonu když se něco pos.... Osobně se mi líbí i možnost dohledu, když ty nejduležitější adresy budou hlídaný přes noc, může to někdy pomoc. Téma je nastaveno jsme technici a nebaví nás brát telefony.
0 x

Dalibor Toman
Příspěvky: 1246
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod Dalibor Toman » 8 years ago

DD,

jen pro zajimavost - ma nekdo predstavu jak se pohybuji ceny za takovou infolinku?
0 x

helapc
Příspěvky: 1012
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod helapc » 8 years ago

Je to podle poctu truble ticketu pripadne poctu zakazniku a pak podle sluzeb. Nedam z hlavy presny cenik, ale to co by vyhovovalo me je okolo 5tis.
0 x

rouchi
Příspěvky: 508
Registrován: 16 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod rouchi » 8 years ago

Mate s tim tedy nekdo zkusenosti? Napriklad s tim cibsem... ?
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček

pelag
Příspěvky: 74
Registrován: 17 years ago
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pelag » 8 years ago

Co se domluvit s firmou co ve vašem regionu dělá PCO ? Minimálně ty noční hodiny Vám pobere telefony a dokáže v případě výpadku zavolat aby se technik zvedl a jel to řešit.

Na PCO seděj 24/7/365.
1 x
Lukáš Sajdl
„Každý člověk dělá chyby, ale jen hlupák u nich zůstává.“