❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Prenos klientov z firmy na firmu - legislativne TU
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 18 years ago
- Kontaktovat uživatele:
Prenos klientov z firmy na firmu - legislativne TU
Chcem sa spytat na prenos klientov z jednej firmy na druhu, co sa tyka zmluv, aby to bolo v poriadku na TÚ. Staci nejaky oznam pre klintov, ze prechadzaju na inu siet (poskytovatela), alebo mi treba vsetkych obehat a dat im podpisovat zmluvy na novo. Nema s tym niekto skusenosti?
0 x
to je přece ošetřený ve slomvě mezi firmami ne? tam je že všechny povinnosti první firmy padaji na druhou a podobně. Takže se nic neřeší.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Neni pravda. Na tomto jsem se strasne zadbral. Pokud nemas stanoveny ve smlouve, nebo ve vseobecnych podminkach, ze je to mozne s tim, ze to pak zakaznikovi oznamis (tak to maji narodni operatori), je treba postoupeni prav a povinnosti na noveho poskytovatele. Nova smlouva ale nutna neni. Nebo to muzes vyriskovat, poslat jim dopis a doufat, ze budou platit, to je treba dobry, kdyz je soucasti akvizice i ten ucet prevodce, coz ale malo ktera banka uzna. Nejlepsi zpusob, jak "nakupovat" je fuze dvou pravnickych osob...
0 x
Lukas Kristek
Me ted tak napadlo, ze v nasi 127/2005 se toto nedavno resilo, takze je mozny, ze to dnes uz nejak jde. U vas na slovensku bude situace stejna, vychazi to z evropskych smernic, jen koordinace se resi individualne.
0 x
Lukas Kristek
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 18 years ago
- Kontaktovat uživatele:
dik za radu. prosim ta a co ked ta firma pred tym to nemala legislatívne dobre osetrene? som pozeral a nemala splnenu ani oznamovaciu povinnost ako som na to pozeral. vadí? alebo navrhni nejakou formu.
0 x
Tak to zalezi na tom, jak moc je tam velky bordel
Nevim, jak je to u vas, ale tady je CTU docela v pohode, da se s nima rozumne dohodnout, kdyz je nejaky problem. Ja jsem se z prevadeni klientu uz vylecil, takze pokud bych mel neco kupovat a nebylo by to v extra srackach, tak bych to radsi koupil cely a pak to pomalicku prevadel na svoji materskou firmu. Ono je to totiz tak - posles lidem dopis s tim, at ti podepisou dodatek (nebo smlouvu, to je fuk) a poslou zpatky, to ti 350 lidi zabere cca pul roku, nez se ti vsechno nejak vrati zpatky (z nekterych to proste nedostanes vubec). Pak si musi zmenit vsichni prikazy, aby platili na novy ucet - to je ten nejvetsi problem, nekdo prestane platit uplne a nekdo bude furt platit blbe. Budes jim volat, budes je otravovat, stejne bude velka cast platit blbe. No a tobe pak dojde trpelivost a toho klienta strihnes, protoze proste nema zaplaceno podle nove smlouvy (dodatku) - on te posle do riti a pujde ke konkurenci. Pokud chces prevadet, durazne doporucuji si na to nekoho najmout a poslat ho, aby ty lidi obchazel osobne, postou to proste nevyresis... Pri tomto zpusobu kupovani je potreba k te cene pripocitat 100-150kc / klient jako administrativni naklady, protoze ty tam proste budou a musis pocitat s tim, ze nekteri klienti odejdou bez ohledu na to, jak jsou tvoje sluzby kvalitni. Toto se da jeste vyresit tak, ze jim das nejaky bonus za to, ze to poslou zpatky, ale zdaleka ne vsichni na to uslysi...
(Vubec sem netaham kecy o tom, ze kdyz je to ted nova firma, tak jak to bude se zarukou na zarizeni ktere si koupil a dalsi podobne veci, ktere stoji kupu dalsiho casu)

(Vubec sem netaham kecy o tom, ze kdyz je to ted nova firma, tak jak to bude se zarukou na zarizeni ktere si koupil a dalsi podobne veci, ktere stoji kupu dalsiho casu)
0 x
Lukas Kristek