Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

IP TV - jak řešíte telefonickou nebo fyzickou podporu?

Problematika videa na IP sítích.
Pintero
Příspěvky: 1352
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano

Re: IP TV - jak řešíte telefonickou nebo fyzickou podporu?

Příspěvekod Pintero » 4 years ago

Zákazník, kterému prodávám net s televizi (SledovaniTV), samozřejmě podporu má v plné míře.
Zákazník, který si pořídí smart TV a v ní aplikaci jiného subjektu (skylink) a stěžuje si že se mu obraz seká, nabídnu řešení v podobě připojení smartky kabelem k routeru, dále mnou suportovanou aplikaci SledovaníTV, pokud nemá ani o jedno zájem, netuším co bych s ním dál měl řešit...
2 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod midnight_man » 4 years ago

Však samozrejme som to myslel tak, že IPTV mu predáva ISP (Sledovanitv a pod...) nie že si dá orangeTV a volá vám...
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 4 years ago

jistě že zákazník bude volat tobě, ty máš na prd net. Když mi nejde google nebo seznam tak volám do google nebo seznamu? nevolám. Volám ISPíkovy.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Uživatelský avatar
svestka
Příspěvky: 1423
Registrován: 13 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod svestka » 4 years ago

Adolf.Shitler píše:Tady jde ale zjevně o to, že IPTV není součástí poskytovaných služeb ze strany ISP a jedná se tedy o OTT službu, kterou poskytuje třetí subjekt, ale zákazník přesto vyžaduje nějakou podporu ze strany ISP. Bohužel si za to může ISP do jisté míry sám, pokud si takto připustil zákazníka k tělu. Nejspíš mu chtěl v dobré víře vyhovět, uvrtal se do toho, zákazník soustavně otravuje a nelze se ho zbavit.


Víceméně z vašich příspěvků tento nejvíce odpovídá naší situaci.
Už jsem uvažoval sepsat všem, co IP TV využívají (pouštíme do sítě sledovaniTV), nějaký slušný popis co dělat v případě problému, s odkazem na servisní linku nebo email přímo na sledovaniTV. A tento "papír" pak dávat i všem novým klientům třeba při podpisu smlouvy, když už jsou u nás osobně, pro sichr.
0 x
UPDATE klienti SET internet_povolen = false WHERE po_splatnosti > 500
Lepší než výhra ve Sportce :)

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 4 years ago

podle prvního postu z toho něco máš. To si se na to mohl vykašlat a nechat lidi ať se registrují sami na vlastní triko. Když z toho něco máš tak by si měl i za něco odpovídat. To že z toho máš málo je ale jenom tvoje chyba. Cenový podmínky registrací přes tebe jsou jenom na tobě.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Adolf.Shitler
Příspěvky: 521
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 4 years ago

hapi píše:jistě že zákazník bude volat tobě, ty máš na prd net. Když mi nejde google nebo seznam tak volám do google nebo seznamu? nevolám. Volám ISPíkovy.

Ten příměr má jednu zásadní chybu - ani Google a ani Seznamu obvykle uživatel nic neplatí, takže ani nemá co kam volat. Zatímco nějaké OTT službě naopak platí, takže jenom ona mu musí dávat podporu. Pokud bude platit Google nebo Seznamu, pak se v případě problémů bude pochopitelně také obracet na ně.
0 x

ianek
Příspěvky: 134
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod ianek » 4 years ago

svestka píše:
Adolf.Shitler píše:Tady jde ale zjevně o to, že IPTV není součástí poskytovaných služeb ze strany ISP a jedná se tedy o OTT službu, kterou poskytuje třetí subjekt, ale zákazník přesto vyžaduje nějakou podporu ze strany ISP. Bohužel si za to může ISP do jisté míry sám, pokud si takto připustil zákazníka k tělu. Nejspíš mu chtěl v dobré víře vyhovět, uvrtal se do toho, zákazník soustavně otravuje a nelze se ho zbavit.


Víceméně z vašich příspěvků tento nejvíce odpovídá naší situaci.
Už jsem uvažoval sepsat všem, co IP TV využívají (pouštíme do sítě sledovaniTV), nějaký slušný popis co dělat v případě problému, s odkazem na servisní linku nebo email přímo na sledovaniTV. A tento "papír" pak dávat i všem novým klientům třeba při podpisu smlouvy, když už jsou u nás osobně, pro sichr.


Z mé zkušenosti po hodině klient neví že nějaký papír dostal, takže nevím nevím zdali si tím pomůžeš.

A většinou odpověď těchto třetích subjektů je - nám jede vše jak má , kontaktujte poskytovatele.
1 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod midnight_man » 4 years ago

:D :D :D si skúste dakedy zavolat do orange/O2/telekom :) že Vám seká youtube...nejde hbo go a pod...
pre tú srandu.
1 x

Sidi
Příspěvky: 510
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Sidi » 4 years ago

midnight_man píše::D :D :D si skúste dakedy zavolat do orange/O2/telekom :) že Vám seká youtube...nejde hbo go a pod...
pre tú srandu.


Pár lidí v mém okolí to zkoušelo (většinou jsou někde mimo jakýkoliv signál s 3Mbit ADSL přípojkou). Odpověď je jen jedna -


"Máte vadný router, za 3 litry dostanete nový VDSL3 router. Levnější než za 3 litry na naší síti nefunguje, ale máte štěstí, protože jsme ho zlevnili na 2500 ... "



Výměna samozřejmě nic neřeší, ale když už ten "router za 3 litry" prodají, tak je pro klienta pozdě.
0 x

Petr Bačina
Příspěvky: 1361
Registrován: 9 years ago
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Petr Bačina » 4 years ago

Sidi píše:"Máte vadný router, za 3 litry dostanete nový VDSL3 router. Levnější než za 3 litry na naší síti nefunguje, ale máte štěstí, protože jsme ho zlevnili na 2500 ... "

Trochu opravím: "Máte vadný router, za 3 litry dostanete nový VDSL3 router. Levnější než za 3 litry na naší síti nefunguje, ale máte štěstí, máme akci za 999,-, stačí se zastavit na nejbližší pobočce, podepsat několik dokumentů a doplatit výhodnou cenu... " - prodloužení smlouvy na další 2 roky ;-)
0 x