Stránka 2 z 2

Re: Kuki TV

Napsal: 09 Jul 2016 12:53
od honza198
to zubodravec: Praha-Zapad (Revnice) - optika only O2. Zavolej do smarcorpu, poslou Ti velkoobchodni nabidku na "partner kuki". Tady je v drtive vetsine wifina (stejne tak i my).

lvacek píše:Ahoj,
nemáte pocit, že v posledních dnech, je i u FullHD stanic při nejvyšším datovém toku špatný obraz. Pokud někdo udělá nějaký pohyb, tak je to skoro nekoukatelné. :( Přitom se chvástají, že mají i na OTT FullHD obraz oproti třeba O2.


Noo jakej bitstreame mas nastaveny u STB? (myslim v administraci). Menili totiz parametry streamu (davali to i ve znamost). viz wiki.kuki.cz ;)

Re: Kuki TV

Napsal: 01 Dec 2016 09:17
od Filipová Ludmila
Občas tady někteří z Vás píší o přechodu na Kuki. Služba není tak skvělá jak se jeví. Popisované problémy u ostatních jsou podobné i u Kuki. Co je však daleko horší je přístup obchodu. Není problém, že zálohovou fakturu páčíte z obchodníka klidně přes měsíc. Přijedete si pro set top boxy a nejsou připravené. Služba v podstatě funguje systémem plať a neotravuj v momentu kdy potřebujete řešit cokoliv obchodník nezvedá telefony a když jej zvedne tak Vám řekne nejsem v kanceláři ozvu se Vám. Nikdo už nikdy nezavolá. Obchodní podpora jako reklamní věci, ale i zásadní věci jako vzory smluv a podmínek nic. Set top boxy pro techniky, dohled včetně programů si musíte zaplatit tedy jak stb tak i pravidelné měsíční poplatky za programy, zadarmo nedostanete prostě nic. Je to jejich obchodní politika, ale jsou také jediní kdo to tak dělají. Při podpisu smlouvy sice podepíšete protokol o zápůjčce Set Top Boxu, ale po měsíci Vám přestanou jít programy. Voláte obchodníkovy ten Vám řekne, že za jakékoliv programy si máte začít platit na začátku Vám ovšem nikdo nic takového neřekne. Slevy při poruše u klienta na to rovnou zapomeňte. Chybou u Kuki se stalo, že klientovy nefungovalo HBO GO po cca 3 týdnech byl problém vyřešen. Klient samozřejmě dostal slevu, ale jen na HBO GO. To, že se dala sleva na celou službu, protože 3 týdny řešit hesla do HBO GO bylo na klienta dlouho je Kuki jedno a nedostanete nic. Prostě Váš problém. Propojení s CF control jsme řešili několik měsíců, ochota to zavést je nulová. Dostanete 10 řádkový popis který nic neřeší a nashle. Propojení na přímo u ČDT byl pro Kuki problém který dodnes nedořešili a přehazují jej na ČDT. Na ČDT se zjistilo, že dodnes neexistuje žádný požadavek na propojení, ale opakovaně je nám otloukáno o hlavu, že problémy s obrazem jsou tím, že jdeme přes internetové připojení a ne přímým propojem. Když namítneme proč jej nerealizovali okamžité ticho po pěšině. Po technické stránce dodnes máme dojem, že to Kuki poněkud rychlostně nestíhá. V trase dle IP u nich jsou odezvy nebo rovnou lagy. Proto ty výpadky, ale můžeme si za to my, že to připojujeme přes Internet. Správcovské rozhraní dost hrůza, rozhodně nepřehledné, některé funkce zbytečné, dost nedotažené. Jako příklad naklikáte klientovy s Kuki menší programy přes dealerovo rozhraní. Když dáte odeslat systém Vám po 1 programu začne vyhazovat hlášku, že program není v nabídce takže si programy po 1 zase odmažete. Důvod je, že nejsou v nabídce pro kuki menší, ale pro Kuki větší. Marže se postupně haléř po haléři korunu po koruně snižují. Důvod: zvedají se vstupy zvedá se to či ono. Předevčírem technik opět vyrazil v Praze pro set top boxy. Před nejméně 14 ti dny obchodník píše, že jsou připravené. Technik přijel a ejhle v partnerské firmě mu řekli pardon obchoďák nic neposlal tedy email a nic tu nemáte. Taková situace se stala ne jednou. Obvoláváte jejich call centra ano info předáme ozvou se Vám. Do ted se nikdo neozval a nezavolal. Začnete obvolávat kontakty ze smlouvy a dozvíte se, že lidé napsaní v smlouvě již nedělají to co dělali, že by Vám někdo napsal s kým máte nově komunikovat to ani náhodou. Včera se tedy volalo co to jako má být, že to není poprvé co není nic připraveného. Na místo omluvy veodoucí obchodu sdělil, že: Mám pro Vás řešení na všechny problémy zítra Vám pošleme výpověď. Tedy jak píši na začátku Kuki zajímá jediné natahat co nejvíce klientů a milí ISPíku pak plať a neotravuj jinak tě vykopnem. Jedinou výhodou je nebalíčkový výběr programů a relativně příznivá cena, ale to je tak vše.

Re: Kuki TV

Napsal: 20 Dec 2016 15:16
od patriklefka
Zajímavé info. Nicméně my máme s kuki zkušenosti vesměs dobré. Podmínky a vzor smlouvy jsme si vyžádali a také dostali. Reklamní podporu taktéž. Výpadky nejsou a pokud nějaké byly, tak to bylo způsobeno problémy u nás(vadí tomu IGMP). Rovněž se připojujeme přes internet a ne přímo. Pokud jsme si objednali nějaké setopboxy, tak do týdne dorazily. Faktury dostáváme zpětně po odebraném měsíci. Jediné, co se jim dá vytknout je horší nabídka programů než u konkurence, kdy je ale zase možnost si je vybrat a každý měsíc měnit. Uživatelům se ale nelíbí tzv. spárované programy, které musíte mít objednané oba dva. Obsahově se jedná ale o program jeden. Dále uživatelům nesedí ovládání aplikace. Mohlo by být intuitivnější. Chybí help, kde by bylo popsáno kompletní nastavení použitých kláves. Odpověď od technické pomoci pro isp jsme dostali po týdnu. Nejednalo se ale o nic závažného.

Re: Kuki TV

Napsal: 08 Jan 2017 07:26
od Filipová Ludmila
Na příspěvku uživatele Patriklefka je zvláštní jedna věc. Obecně uživatel zdejšího fora je z 99% zainteresovaný na poskytování internetu nebo obdobných služeb. Z toho vyplývá, že zde přispívá. Jenže uživatel patriklefka má 1 příspěvek a to tento vychvalující KUKI do nebes. Takže se spíše nabízí na 1 negativní příspěvek 1 pozitivní? Proč ne sleduji konkurenci a to včetně IPTV. Zvláštní, že pár ISP z okolí Kuki v nabídce mělo a již nemá. Proč? Zkuste to uvidíte sami.
Můžu vidět na jakém webu Vám visí podmínky a reklama kterou jste od Kuki obdrželi? To by mne opravdu zajímalo. Poslední odpověď byla, že ani jedno není k dispozici a pokud máte na mysli ty PDFka kde nejde ani v plnohodnotném Adobe vyndat vlastník toho pdfka kterým je Kuki nebo partnerská firma (navíc ještě v formátu který nemáte šanci nechat vytisknout na A4 a pod.) tak pardon, ale pokud mám nějakou smlouvu a mám se starat tak bych čekala něco jako u sledovani.tv a nikoliv, že dostanu odpověď zařidte se sami.

Re: Kuki TV

Napsal: 08 Jan 2017 08:29
od pcwifi
kazdy si prihriva svou polífčičku, nic noveho :lol:

Re: Kuki TV

Napsal: 08 Jan 2017 19:06
od dubrma
Mám v rukách smlouvu k podepsání, tak jak to tedy s nimi je? :D

Re: Kuki TV

Napsal: 13 Feb 2017 15:59
od honza198
Jsme s Kuki TV od prosince 2015, máme v síti jak STB, tak i Samsung TV a co se týče kvality nemáme problém.
Je pravda, že čas od času se ukáže problém ( podotýkám, že jsme připojeni přes Internet ) - ( http://www.radiolinkplus.cz ), ale technici se snaží. Dneska jsem volal p. Mokrému ohledně nasazení H.265.
Vedeme lidi na WiFinách z optiky, ale řešíme si vše sami. Vše záleží na chuti ISP a vyjednávacích schopnostech.

Re: Kuki TV

Napsal: 13 Feb 2017 16:15
od JirkaK
A jak na tom je Kuki s H.265?
Predpokladam, ze ty jejich stavajici Arrisy H.265 podporovat nikdy nebudou. Nebo jo?

JK

Re: Kuki TV

Napsal: 20 Feb 2017 23:02
od dkulda
JirkaK píše:A jak na tom je Kuki s H.265?
Predpokladam, ze ty jejich stavajici Arrisy H.265 podporovat nikdy nebudou. Nebo jo?

JK

Nebudou :lol: a ty naše taky ne :? Ale zase je snadná migrace k nám :D , jej to jsem možná neměl... ale už je hodně hodin, tak sorry.

Re: Kuki TV

Napsal: 15 Oct 2017 20:52
od dubrma
Mám s kuki problém s nefunkční adaptivní kvalitou. Při automatickém přepínání kvality většinou vypadne zvuk, často se posune video v čase. Řešil někdo? Oficiální vyjádření jsem ještě nedostal.

Re: Kuki TV

Napsal: 25 Jan 2018 17:15
od soooc
Zdravím, nezmizela z Kuki nabídky Kuki Partner? Nebo jsem něco přehlédl?

Re: Kuki TV

Napsal: 25 Jan 2018 17:25
od kure05
No ty jsi ale blesk :-D Pěkně to osekali, co? My jsme se s nima na něčem rozumným nedohodli, takže je podaná výpověď a migrujeme lidi na 4net . . . Myslím si, že od nich odejde hodně ISP.

Re: Kuki TV

Napsal: 25 Jan 2018 17:33
od zubodravec
Jo KUKI start je pruser. S tim se nad konkurovat jinym operatorum.
kure05 píše:No ty jsi ale blesk :-D Pěkně to osekali, co? My jsme se s nima na něčem rozumným nedohodli, takže je podaná výpověď a migrujeme lidi na 4net . . . Myslím si, že od nich odejde hodně ISP.

Re: Kuki TV

Napsal: 04 Apr 2018 18:40
od Mathy1986
Ahoj,

mam Kuki TV ve spojeni s TV Samsung UE65JS950JT. Pouzivam aplikaci Kuki TV a jedu vse ve Full HD. Uz pul roku resim problem( od zacatku), ze se nekdy zacne kuki sekat. Neboli se sekne a ja musim prepnout program. Nekdy je to 1x za hodinu, nekdy 3x za minutu, nekdy dva dny se to nestane. Dost to otravuje zivot, uz mi pujcili set op box, ktery ovsem neumi vysilat v takove kvalite. Internet promeren uz dvacetkrat, je stabilni, prenosovka 100/10.

Neporadi nekdo, co s tim?

Diky

Re: Kuki TV

Napsal: 05 Apr 2018 11:36
od MilanT
Tvuj poskytovatel musi zavolat na dohledovku Kuki a tam chtit zpomalit datovy tok do toho samsungu na 8Mbit, pres vm.kuki.cz to nejde udelat. Dela to na vsech samsung tv s kuki appkou...