Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

sledovanitv.cz

Problematika videa na IP sítích.
Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 13 years ago

Re: sledovanitv.cz

Příspěvekod Orel005 » 4 years ago

thunder.m píše:Ohledně loga a kustomizací per partner.

Objevily se tu různé dotazy proč někde zmizelo logo (Arris) a proč ho někde ještě nemáme.

1. Aplikace SmartTV Arris/Hisense - zde jsem logo vyřadil, protože výrazně zpomalovalo celou aplikaci, nehodilo se koncepčně do designu a navíc obtěžovalo přímo v přehrávači. Řešíme alternativní místo umístění loga které bude v menu, v tuto chvíli se nezobrazuje ani logo SledovaniTV.

2. AndroidTV - Zde nikdy logo v přehrávači ani nikde jinde nebylo, protože koncepčně nezapadalo do designu aplikace a grafické návrhy pro toto zatím nebyly, nicméně již brzy bude logo doplněno do menu, už máme jendoho partnera se kterým toto testujeme a v Q1/2020 by měl být vydán update aplikace.

Směr kterým se chceme ubírat je nabídnout základní kustomizaci partnerovi zdarma - logo a info stránku přímo v aplikaci, ale rozhodně aby to co nejméně obtěžovalo a nepůsobilo nepřirozeně, dále budeme nabízet kompletní barevnou kustomizaci aplikace a menu, toto bude však jako placená služba a bude nabízena až v Q4/2020.

Pro vysvětlení, vývoj celé aplikace a její návrh je natolik složitý že na tyto z mého pohledu detaily prostě nezbyl čas a přednostně se řešily jiné části aplikace. Věřím že vyšší stabilita, rychlost a více funkcionalit je důležitější než velmi nehezky zmenšené a přeškálované logo které zákazník vidí při každém otevření playeru.

Závěr - logo tam kde není bude, ale už ne v Playeru, ale v Menu.


Diky za odpověď. Oficialni cestou přes Vaše obchodní zastoupeni jsem se ani po nekolika dnech nedockal odpovědi.
Redesign pozice loga chapu. Ale ze ho jen tak seberete a nic nereknete, je za mě špatně. Jestli mi nekdo prodá auto a rekne mi že navic dostanu hever do kufru. Tak neocekavam, ze pri návštěvě v servisu mi ho seberou a budou doufat, že si toho nevsimnu, protože beru za samozrejmost, že tam je. A kdyz uz mi ho v servisu vezmou, stim ze je něco na nem špatně, tak ocekavam ze mi to bude sděleno.

Co se vypadku tyče, vidime že nikdo není bezvypadku. Nekomu stačí zakopnout o kabel a vyhodit pulku internetu viz. CeColo a jiny ma problém v DB. Se vsim se musi počítat. Ale kdyz ani po xtem vypadku neni zadne sdeleni u Vas na FB - opet se doufá ze si toho asi nikdo nevsimne. A navic se ukazuje chybova hláška, která neprimo rika ze je vypadek na strane ISP, tak je to taky špatně. Můžete semnou nesouhlasit, ale ja to prostě vidim takhle.
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

Orel005 píše:Diky za odpověď. Oficialni cestou přes Vaše obchodní zastoupeni jsem se ani po nekolika dnech nedockal odpovědi.
Redesign pozice loga chapu. Ale ze ho jen tak seberete a nic nereknete, je za mě špatně. Jestli mi nekdo prodá auto a rekne mi že navic dostanu hever do kufru. Tak neocekavam, ze pri návštěvě v servisu mi ho seberou a budou doufat, že si toho nevsimnu, protože beru za samozrejmost, že tam je. A kdyz uz mi ho v servisu vezmou, stim ze je něco na nem špatně, tak ocekavam ze mi to bude sděleno.


Jde jen o dočasný stav kdy je nutné počkat na vícero souběžných věcí. Ohledně loga je to:
+ Vytvoření designu pro nové menu kam logo bude esteticky zapadat - cca 60% je hotovo, ještě 1-2 měsíce zbývá
+ Předesignování a přepsání celého menu v aplikacích - 4 měsíce
+ Většinu partnerských log máme buď ve špatné kvalitě, ve špatném formátu, špatně graficky upravené, neostré atd.. někdy loga působi až směšně, budeme muset vytvořit speciální požadavky a specifikace jak má logo vypadat a co má splňovat, to je ten hlávní důvod proč jsme ho dočasně vyřadili, dnes se víc kdy dřív hledí na estetiku a design aplikacích, když vám jedna komponenta kazí dojem je to škoda
0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod asdewq » 4 years ago

Vazeny Thunder.m
Sice nerozumiem, pre co nebola ani jedna priama odpoved na moje prispevky no nepriamo odpovedare orelsoftku kde sa riesi to iste takze super . Dozvedel som sa aspon cast.

Co sa tyka argumentacie, ktora vychadza medzi riadkami tj ISP nevie dat dobre logo tak ho vyhodime, toto je podla mna neadekvatne. Mate znacne obmedzene rozlisenie a dalsie parametre nahravaneho obrazku. Nemame ziadne konkretne parametre toho, ako tam dat logo “spravne”. Napr u nas sa tomu kolega venoval minimalne dva dni pokus omyl kym som ho zastavil s tym ze je to plytvanie casom.

Dajte dokopy prosim riadny manual kde jasne poviete ako presne ma logo vypadat a nerte ze kazdy, komu zalezi na svojom dizajne ho tam doda spravne. Ked nedodate manual necudujte sa prosim ze ludia skusaju a niekomu sa to podari viac a niekomu menej...

Zaroven, na 6 mesiacov vyradit logo pre to, ze je v zlom formate ci zlej kvalite a pritom naozaj neevodujem Vasu sktivitu na to, aby ste ISP naopak s tymto problemom pomohli je podla mna uplne neadekvatne.

Kazdopadne som rad ze sa aspon nieco riesi, ratam teda s tym ze po pol roku bude v playeri a nie niekde v uzadi.

Tiez Vas poprosim o stanovisko, ako zmenite chybovu hlasku obvinujucu ISP z toho ze nejde internet.

Rovnako poprosim o informaciu, ako hodlate riesit informacie o svojich vypdkoch voci uzivatelom a to aj spatne vo veci databazy ktora tu bola rozoberana.

Dakujem
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 4 years ago

thunder.m píše:Trochu mě mrzí kam se toto vlákno ubírá, myslel jsem že bude zajímavé sem psát novinky a další informace, ale řekl bych že to začíná připomínat spíš horlivou diskuzi na novinkách, vaše připomínky jsou pro nás přínosné, ale obávám se že celkové vyznění tohoto vlákna začíná brát velmi negativní směr a v takovém případě už sem další příspěvky dávat nebudeme.


vlastní zkušenost říká že to takhle dopadne vždy. Bejt váma tak se na to vykašlu. Osobně bych raději aby to každý den tak kolem 3-4 ráno vypadlo aby se ukončily streamy ze settop boxů a nezasíraly nonstop provoz :-D a nebo ještě líp, zrušit settop boxy a nechat pouze smartTv kde se to vypne při vypnutí TV.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

asdewq píše:Vazeny Thunder.m
Sice nerozumiem, pre co nebola ani jedna priama odpoved na moje prispevky no nepriamo odpovedare orelsoftku kde sa riesi to iste takze super . Dozvedel som sa aspon cast.

Co sa tyka argumentacie, ktora vychadza medzi riadkami tj ISP nevie dat dobre logo tak ho vyhodime, toto je podla mna neadekvatne. Mate znacne obmedzene rozlisenie a dalsie parametre nahravaneho obrazku. Nemame ziadne konkretne parametre toho, ako tam dat logo “spravne”. Napr u nas sa tomu kolega venoval minimalne dva dni pokus omyl kym som ho zastavil s tym ze je to plytvanie casom.

Dajte dokopy prosim riadny manual kde jasne poviete ako presne ma logo vypadat a nerte ze kazdy, komu zalezi na svojom dizajne ho tam doda spravne. Ked nedodate manual necudujte sa prosim ze ludia skusaju a niekomu sa to podari viac a niekomu menej...

Zaroven, na 6 mesiacov vyradit logo pre to, ze je v zlom formate ci zlej kvalite a pritom naozaj neevodujem Vasu sktivitu na to, aby ste ISP naopak s tymto problemom pomohli je podla mna uplne neadekvatne.

Kazdopadne som rad ze sa aspon nieco riesi, ratam teda s tym ze po pol roku bude v playeri a nie niekde v uzadi.

Tiez Vas poprosim o stanovisko, ako zmenite chybovu hlasku obvinujucu ISP z toho ze nejde internet.

Rovnako poprosim o informaciu, ako hodlate riesit informacie o svojich vypdkoch voci uzivatelom a to aj spatne vo veci databazy ktora tu bola rozoberana.

Dakujem


1. Ohledně loga jsme tedy snad domluveni, chcete po nás vlastně to samé co jsem sem psal že je potřeba udělat, nadefinovat přesné parametry jak to má vypadat, to teď není a je to škoda.

2. Chybové hlášky budeme upravovat, budeme dělat nové funkce API pro to aby se tyto hlášky daly nadefinovat nezávisle na vydání aplikace, dokonce si některé hlášky budete moct měnit v rámci kustomizace, je to nutné i kvůli překladům do jiných jazyků, toto bude v Q3/2020, narychlo můžu upravit hlášku na Arrisech, ale u box4 to bude někdy v březnu.

3. Omluvu ještě vymyslí obchod ve formě nějaké akce navíc, pokud jde o výpadek v časech od 06-24 delší než 10minut (nebo kumulovaně) tak to píšeme automaticky partnerům a na FB, ty byly snad jen dva a jeden z toho byl právě 5min, druhý asi 60min (o tom informace šla mailem), pokud je to výpadek od 00-06, tak ty standardně neoznamujeme pokud nejsou delší než hodina, těch bylo víc, odhadem cca 10 z toho většina byla opět okolo 10min, jen pondělí byl výpadek delší.
0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod asdewq » 4 years ago

Dakujem za informacie, asi sa vsak nerozumieme uplne. Tu hlasku treba zmenit ASAP rozumejme vsetci vcera bolo neskoro, proste tu vetu co sa tam zobrazuje prepiste vydajte aktualizaciu a potom vymyslajte api.. cakat do Q3 t.j. Budme realisti s nejakou rezervou rok na zmenu chybovej hlasky je zle. Za tu dobu sa moze vyskytnut X dalsich vypadkov ktorymi poskodzujete dobre meno Vasich partnerov. Tu nejde len o mna ale o kazdeho a ked som tak cital komentar jedneho z moderatorov o par prispevkov skor a co citam jeho reakcie tak je to clovek s chladnou hlavou tak asi chapete o co tu ide.

Co sa tyka loga sme a niesme dohovoreni, beriem pozadovany manual - dodajte ho aj hned ved viete ake parametre su spravne, uprava loga sa da zabezpecit rychlo.. stale vsak nemam potvrdenu akceptaciu umiestnenia loga nie len kdesi na pozadi pri spusteni a to je pre mna a verim ze nie len pre mna jedna z klucovych info. Argument ze ved tam nieje ani Vase nieje spravny. Vase je predsa ikona ktorou sa app spusta a jej nazov... alebo logo na samotnom boxe

Ospravedlnenie a Vase info na fb je fajn, ale ako som uviedol uz skor, toto koncak nevidi a prusvihy pripisuje aj vdaka zmatocnej hlaske nam teda ISP. Teda za mna proste rozoslite hromadny mailing zakaznikom (koncovym) ze tam mate nespravnu hlasku, ze sa nejedna o zavadu internetoveho pripojenia. plus samozrejme ospravedlnenie a nezlahcujte to ze to bolo “len” par minut. Pri online sluzbe je akykolvek vypadok dlhsi ako 0 problem bez ohladu na dlzku trvania a mysliet si ze si to nik nevsimol nieje dobry pristup. To budeme klamat sami seba, jednoducho treba prevziat nie len teraz ale navzdy zodpovednost a hovorit s tymi koncakmi a vyvinit z toho raz a navzdy nas.

Ved defakto my sme na Vasej strane, robime Vam biznis tak nam nepodrazajte nohy prave vypadkami a ked uz tak nie nespravnymi hladkami v boxoch, app alebo tym ze sa to oficialne nekomunikuje pri kratsich vypadkoch a potom vlastne ani poriadne nevieme co sa niekedy deje... naopak, pomozme si navzajom. Tuto debatu vnimam prave ako nastroj ako riesenia nastolit.

Spravne oznamovanie je podla mojho nazoru kazdy problem a to Vy vs. Koncak a my ako informovana strana. Ak uz toto nechcete tak aspon doslova vsetky aj tie sekundove komunikujte funkcnym mailingom aspon voci partnerom nech potom vedia co maju hovorit na hotline zakaznikom a zbytocne neposielaju technikov na vyjazdy koli tomu ze o niektorych poruchach nevedia a potom hladaju chybu tam kde nieje. Je to cas a peniaze.

Posledna vec, oznamovanie mailom partnerom - prechadzal som si maily ale osobne ziaden oznam o ziadnom z vypadkov v maily nemam. Tj min mne taka informacia nedorazila, zaroven nehnevajte sa, ale FB nemozno povazovat za kanal vhodny pre komunikaciu tejto urovne... neviem, netykali sa tie vypadky vsetkych partnerov? Teda napr sr?

Vopred dakujem za odpovede.
0 x

jopo
Příspěvky: 280
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod jopo » 4 years ago

Za mna plny suhlas s poziadavkami asdewq!
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 4 years ago

u androidtv boxu jsem viděl že se mi u některého epg zobrazuje popis v polštině nebo slovenštině? ououou
1 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 4 years ago

Klient nam hlasi, ze vsechny jeho stb maji tuto hlasku.

Nevite co to znamena? arris 4302. Diky
Přílohy
sledovani.PNG
sledovani.PNG (224.25 KiB) Zobrazeno 2820 x
0 x

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

basty píše:Klient nam hlasi, ze vsechny jeho stb maji tuto hlasku.

Nevite co to znamena? arris 4302. Diky

Ať zkusí restartovat STB, zkuste podpora@sledovanitv.cz, budeme potřebovat další info.
0 x

Uživatelský avatar
alestr
Příspěvky: 43
Registrován: 4 years ago

Příspěvekod alestr » 4 years ago

thunder.m píše:
basty píše:Klient nam hlasi, ze vsechny jeho stb maji tuto hlasku.

Nevite co to znamena? arris 4302. Diky

Ať zkusí restartovat STB, zkuste podpora@sledovanitv.cz, budeme potřebovat další info.

U chyby 500? To jako fakt? Nechcete si spíš projít logy na webových serverech?
0 x

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

alestr píše:
thunder.m píše:
basty píše:Klient nam hlasi, ze vsechny jeho stb maji tuto hlasku.

Nevite co to znamena? arris 4302. Diky

Ať zkusí restartovat STB, zkuste podpora@sledovanitv.cz, budeme potřebovat další info.

U chyby 500? To jako fakt? Nechcete si spíš projít logy na webových serverech?


Chyba se nám dnes objevila od 02:50 do 03:00 kdy jsme dělali údržbu systému, pokud ten Arris byl v tu dobu zrovna zapínaný tak mu to tam zůstalo než dojde k jeho novému restartu, Arris boxy jsou u nás hostované tj. aplikace se stahuje přímo z našich web serverů a není na zařízení lokálně uložená, jakmile se ale jednou zapne tak zůstává v paměti, je to stejné jako u prohlížeče, stačí dát F5, ale protože Arris F5 nemá tak se musí restartovat.
0 x

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 4 years ago

Ted jsem s nim mluvil. Je to tak, rikal ze ve 3h rano se dival, zacalo se tocit kolecko a zamrzl obraz. Rano to pry vytahoval ze zasuvky, ale nepomohlo. Tak jsem s nim ted po tel. asistovane vytahl arrisa ze zasuvky, pockal minutu a dali zpet a uz se to rozbehlo. Nevim kde je pravda, jestli to skutecne predtim vytahl nebo ne. Diky za info...
0 x

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

basty píše:Ted jsem s nim mluvil. Je to tak, rikal ze ve 3h rano se dival, zacalo se tocit kolecko a zamrzl obraz. Rano to pry vytahoval ze zasuvky, ale nepomohlo. Tak jsem s nim ted po tel. asistovane vytahl arrisa ze zasuvky, pockal minutu a dali zpet a uz se to rozbehlo. Nevim kde je pravda, jestli to skutecne predtim vytahl nebo ne. Diky za info...


Budeme v příštím roce vydávat aktualizaci která místo tohoto zobrazí chybovou hlášku a nabídne možnost "reloadu" a ne nebude to že je na vině ISP ;)
0 x

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 4 years ago

:), dobra, cajk... ja jsem rad ze se to vyresilo takto nez mit dneska vyjezd...
Ale je to zacarovany kruh, vzdycky budou volat ISP, i kdyz tam bude jina hlaska. Pokud tam nebudou hotline cisla sledovani u te chyby, coz je zaroven spatne i dobre.(tezke rozpoznat co je ci chyba)
Kdybych mel spocitat tech marnych vyjezdu k problemum k televizim, tak jsme minimalne na desitkach tisic kč. A kdyz zapocitam marzi, tak jsme doufam alespon na nule...
A to nepocitam cas telefonicke podpory... Ala jako treba tento.
Bohuzel, bud se s tim smirit a mit ty klienty, nebo mit na siti jeste vic ciziho trafiku...
0 x