thunder.m píše:Ohledně loga a kustomizací per partner.
Objevily se tu různé dotazy proč někde zmizelo logo (Arris) a proč ho někde ještě nemáme.
1. Aplikace SmartTV Arris/Hisense - zde jsem logo vyřadil, protože výrazně zpomalovalo celou aplikaci, nehodilo se koncepčně do designu a navíc obtěžovalo přímo v přehrávači. Řešíme alternativní místo umístění loga které bude v menu, v tuto chvíli se nezobrazuje ani logo SledovaniTV.
2. AndroidTV - Zde nikdy logo v přehrávači ani nikde jinde nebylo, protože koncepčně nezapadalo do designu aplikace a grafické návrhy pro toto zatím nebyly, nicméně již brzy bude logo doplněno do menu, už máme jendoho partnera se kterým toto testujeme a v Q1/2020 by měl být vydán update aplikace.
Směr kterým se chceme ubírat je nabídnout základní kustomizaci partnerovi zdarma - logo a info stránku přímo v aplikaci, ale rozhodně aby to co nejméně obtěžovalo a nepůsobilo nepřirozeně, dále budeme nabízet kompletní barevnou kustomizaci aplikace a menu, toto bude však jako placená služba a bude nabízena až v Q4/2020.
Pro vysvětlení, vývoj celé aplikace a její návrh je natolik složitý že na tyto z mého pohledu detaily prostě nezbyl čas a přednostně se řešily jiné části aplikace. Věřím že vyšší stabilita, rychlost a více funkcionalit je důležitější než velmi nehezky zmenšené a přeškálované logo které zákazník vidí při každém otevření playeru.
Závěr - logo tam kde není bude, ale už ne v Playeru, ale v Menu.
Diky za odpověď. Oficialni cestou přes Vaše obchodní zastoupeni jsem se ani po nekolika dnech nedockal odpovědi.
Redesign pozice loga chapu. Ale ze ho jen tak seberete a nic nereknete, je za mě špatně. Jestli mi nekdo prodá auto a rekne mi že navic dostanu hever do kufru. Tak neocekavam, ze pri návštěvě v servisu mi ho seberou a budou doufat, že si toho nevsimnu, protože beru za samozrejmost, že tam je. A kdyz uz mi ho v servisu vezmou, stim ze je něco na nem špatně, tak ocekavam ze mi to bude sděleno.
Co se vypadku tyče, vidime že nikdo není bezvypadku. Nekomu stačí zakopnout o kabel a vyhodit pulku internetu viz. CeColo a jiny ma problém v DB. Se vsim se musi počítat. Ale kdyz ani po xtem vypadku neni zadne sdeleni u Vas na FB - opet se doufá ze si toho asi nikdo nevsimne. A navic se ukazuje chybova hláška, která neprimo rika ze je vypadek na strane ISP, tak je to taky špatně. Můžete semnou nesouhlasit, ale ja to prostě vidim takhle.