Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

sledovanitv.cz

Problematika videa na IP sítích.
Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Re: sledovanitv.cz

Příspěvekod Viktor Novotný » 4 years ago

ac jsem temer vzdy na strane sledovani, tak tohle me taky sere, VUBEC !! by si nemela tahle sluzba jak koli dovolit psat ze za to ze to nejede muze internet ! naopak ... samozrejme, ze ferova hlaska by byla " nejede ti TV protoze to sledovani zase posralo " ale budme neutralni a dejme tam neco jako " nejde ti TV, bo se nemuzes spojit k serveru sledovani "
4 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Orel005 » 4 years ago

To jsem rad, ze nejsem jediny. Sebrat poskytovateli slibeny rebrand ( logo v aplikaci ), na to se ani nezeptali a proste to sebrali trvale, ale oznacit poskytovatele jako strujce problemu s TV, to je " problem rozlisit ".
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 4 years ago

Logo nesebrali. My ho tam normalne mame.
0 x

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Orel005 » 4 years ago

basty píše:Logo nesebrali. My ho tam normalne mame.


Kde v nove aplikaci mas svoje logo ?
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

Defender
Příspěvky: 170
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Defender » 4 years ago

Pouzivaji jeste starou aplikaci.
V novej bohuzel uz neni a je to skoda. Na tech starych SmartTV bylo hezky kdyz tam logo bylo a nemel by bejt problem to umistit v menu i na novych verzich.
0 x

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Orel005 » 4 years ago

Defender píše:Pouzivaji jeste starou aplikaci.
V novej bohuzel uz neni a je to skoda. Na tech starych SmartTV bylo hezky kdyz tam logo bylo a nemel by bejt problem to umistit v menu i na novych verzich.


Samozřejmě, to je to o cem mluvím. Logo sebereme. Když TV běží tak žádná znacka / reklama. Ale když se nam to sere, tak to ukazeme prstem na toho hajzla poskytovatele, diky kteremu Vam chudáci diváci nejde TV.
Nejvic me sere, ze se citim byt podovedeny, protože na zacatku kdyz jsem se rozhodoval koho si vybrat, tak tohle pro me byla zásadní věc.
Ale to hlavní jsou ty neustale vypadky, označované jako chyba internetu.
Reakce te supportu ? Klidne tyden, když se neozvete vícekrát.
Ale když potřebovali moji pomoc se vstupem na Polský trh, to se činili, byli hodný, volali opakovaně a v domluvené časy.

Ja vim, mluví ze me trochu vztek, ale dá se tomu divit ? Sit zatížena kvůli IPTV ze ktere ma ISP nula, nula nic ale musí to delat aby byl konkurence schopný. A pak v zimním období kdy lidi sedej doma, budou jebat v nastavení a zlepšování a jeste svoje prusery svedou chybovou hláškou na ISP. A k sobě na FB nedaji ani čárku, protože to není žádoucí. At si to vyzerou ISPici.
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

thunder.m píše:Omlouváme se za výpadek, byl cca 9 minut a týkal se jen klientů kteří se zrovna přihlašovali, máme technické problémy s databází toto už je bohužel třetí cca 5-10min výpadek za posledních 14 dní ve stejný čas a stále ještě přesně nemáme lokalizovaný problém (cron jsme prověřovali hodněkrát a v tuto dobu nic nepouštíme), odedneška bude vždy přiřazený dohledový člověk, který bude hlídat čas od 00:00 do 00:30 aby se něco nestalo, včera jsme dělali úpravy na databázi a mysleli jsme že už je tento problém opravený, proto dnes na dohledu tento čas nikdo nehlídal.


Píšu to sem hlavně pro vysvětlení, dnes jsme identifikovali důvod proč jsme měli o půlnoci v posledních 14 dnech problémy s databází, ten problém spočíval v tom že při přepisu EPG v AndroidTV aplikaci a na BOXu4 vydaném cca 2 měsíce nazpět nová aplikace načítá celé EPG pro více dnů vždy ve stejný čas v 00:00:05 každý den, toto byla chyba návrhu kterou udělal jeden náš zaměstnanec, chvíli jsme si toho nevšimli. Čím více zařízení je o půlnoci aktivních tím větší je zátěž na náš systém, generování unikátního EPG je jeden z nejnáročnějších dotazů a v jednu a tu samou vteřinu o toto požádá řádově několik desítek tisíc legitimních přihlášených zařízení, to bohužel neustojí žádná běžná databáze kterou znám, dnes jsme rovnou vydali aktualizaci pro AndroidTV a BOX4, celá situace by se měla během dnů vyřešit, je možné že ještě během dneška budou naše servery v době od 00:00 do 00:10 krátkodobě nedostupné.

Trochu mě mrzí kam se toto vlákno ubírá, myslel jsem že bude zajímavé sem psát novinky a další informace, ale řekl bych že to začíná připomínat spíš horlivou diskuzi na novinkách, vaše připomínky jsou pro nás přínosné, ale obávám se že celkové vyznění tohoto vlákna začíná brát velmi negativní směr a v takovém případě už sem další příspěvky dávat nebudeme.
1 x

Defender
Příspěvky: 170
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Defender » 4 years ago

Tim padem by to ale asi chtelo davat ty prispevky nekam jinam.
Ja myslim ze tu jsou legitimni pozadavky na informovani o vypadcich. Kdyz na ne napisete jednodusse ze v pripade pristiho vypadku napisete pro vsechny treba na FB nebo mailem ze registrujete vypadek tak budou vsichni spokojeny a vlakno se bude dal ubirat neutralnim smerem.
Napsat ze kdyz si nekdo stezuje na vypadky tak s nim uz nebudete komunikovat neni uplne konstruktivni.

Pak jsme probirali akorat ztratu firemniho loga na novych boxech 4.gen a novych smartTV
0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod asdewq » 4 years ago

Vazeny thunder.m

Za mna V prvom rade dakujem za prinosnu informaciu. Zaroven by som velmi rad reagoval na to, co tu pisete o tom ze uz nebudete prispievat a teda mam pocit, ze sa reakciami citite dotknuty. Pochopte prosimvas nasledovne fakty.

Vsetci z tu pritomnych su mensi ci vacsi lokalni ISP a vsetci bojujeme s tvrdou konkurenciou narodnych ci nadnarodnych operatorov. Velmi zasadnym ukazatelom je kvalita poskytovanej sluzby a taka bezna domacnost je velmi narocnym zakaznikom. No a oed sa u Vas nieco pokazi, zakaznik si da len tazko povedat, ze sa jedna o problem u Vas a nie u nas. Naviac, ak si aj da povedat tak iny operator ci ktokolvek iny mu povie viete, my mame svoje systemy a nam sa to nestane (neriesme ci to tak bude alebo nebude riesme to co mu povedia). Zakaznik si povie no hej su to amateri kaslem na to idem ku konkurencii. No a ked sa naviac u Vas nieco stane a on ten settopbox napise bez ohladu na pricinu, ze je problem v internetovom pripojeni tak to uz zakznikovi vlastne ani nedokazeme vysvetlit a sme v jeho ociach naviac klamari.

Teda neurazajte sa, uvedomte si prosim, ze sa jedna o zakaznicky feedback. Ano, kritika sa pocuva tazko, ale berte ju ako pozin dalej. Za mna osobne by bolo asi velmi prinosne, aby ste svoje zavady reportovali nie len nam ale priamo zakaznikom (maily na nich mate) a tym zbavili nas, ISP a zaroven defakto Vasich predajcov cierneho petra, ktoreho takto nesieme. Jednoducho stavajte sa k veciam profesionalne a postavte sa k problemom celom a neschovavajte svoje zavady pred koncovym zakaznikom a nespoliehajte na to, ze ISP to vyriesi. A neodpovedajte prosim, ze Vas koncovy zakaznik predsa moze kontaktovat. Moze ale na 99% tak neurobi, preotze my sme ti, co mu to “predali” takze nadavat bude aj tak nam a od nas odide ked nebude spokojny. Teda viac aktivnej komunikacie od Vas voci koncovemu klientovi.

Neberte to prosim ako agresiu ale ako konstruktivnu debatu. Budem sa tesit na Vasu teakciu na tento moj prispevok. Dakujem
1 x

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 4 years ago

Tyto informace jsou fajn tady... Byt tedy bych byl raci na nejaky jednotny informacni kanal, kde bude uplne vsechno. Prijde mi, ze pulka veci je zde, pulka chodi do emailu (neco je v obou). Napr. byl pridan kabal trojka. Nikde o tom neni zadna zprava. Takovych dalsich zmen bylo drive vice. Napr. verze arris boxu uz na portalu isp nejsou par let :) (byt zrovna tohle tedy neni asi az tak dulezite).
0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod asdewq » 4 years ago

Jou a minimalne za mna, na rovinu hovorim ze ak firemne logo nedate naspat zacinam hladat inu platformu a viete, ze alternativy su. O tomto nebudem ani debatovat bola to vec, ktoru ste na zaciatku nativne propagovali prostrednictvom svojich obchodnikov. Teda ocakavam tu stanovisko k tomuto problemu ktory je podla mna fatalny.
1 x

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

Defender píše:Tim padem by to ale asi chtelo davat ty prispevky nekam jinam.
Ja myslim ze tu jsou legitimni pozadavky na informovani o vypadcich. Kdyz na ne napisete jednodusse ze v pripade pristiho vypadku napisete pro vsechny treba na FB nebo mailem ze registrujete vypadek tak budou vsichni spokojeny a vlakno se bude dal ubirat neutralnim smerem.
Napsat ze kdyz si nekdo stezuje na vypadky tak s nim uz nebudete komunikovat neni uplne konstruktivni.

Pak jsme probirali akorat ztratu firemniho loga na novych boxech 4.gen a novych smartTV


Témata nejsou problém, ale forma jakou se toto řeší, některé komentáře ani nechci citovat, snažím se odpovědět na většinu toho co sem píšete, naprosto chápu všechny ISP kteří musí mít IPTV službu, aby byli konkurenční a u nás ve firmě to víme všichni, snažíme se dělat vše proto aby byla služba super a maximálně se snažíme vám s tím pomáhat, ani si nedokážete představit jak z posledních problémů s DB byli lidé u nás frustrovaní, bohužel nejde dělat vše hned a něco se teprve učíme, chceme být seriózní a spolehlivý nezávislý partner všech ISP v ČR a dalších zemích.
Naposledy upravil(a) thunder.m dne 21 Dec 2019 23:31, celkem upraveno 1 x.
1 x

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod thunder.m » 4 years ago

Ohledně loga a kustomizací per partner.

Objevily se tu různé dotazy proč někde zmizelo logo (Arris) a proč ho někde ještě nemáme.

1. Aplikace SmartTV Arris/Hisense - zde jsem logo vyřadil, protože výrazně zpomalovalo celou aplikaci, nehodilo se koncepčně do designu a navíc obtěžovalo přímo v přehrávači. Řešíme alternativní místo umístění loga které bude v menu, v tuto chvíli se nezobrazuje ani logo SledovaniTV.

2. AndroidTV - Zde nikdy logo v přehrávači ani nikde jinde nebylo, protože koncepčně nezapadalo do designu aplikace a grafické návrhy pro toto zatím nebyly, nicméně již brzy bude logo doplněno do menu, už máme jendoho partnera se kterým toto testujeme a v Q1/2020 by měl být vydán update aplikace.

Směr kterým se chceme ubírat je nabídnout základní kustomizaci partnerovi zdarma - logo a info stránku přímo v aplikaci, ale rozhodně aby to co nejméně obtěžovalo a nepůsobilo nepřirozeně, dále budeme nabízet kompletní barevnou kustomizaci aplikace a menu, toto bude však jako placená služba a bude nabízena až v Q4/2020.

Pro vysvětlení, vývoj celé aplikace a její návrh je natolik složitý že na tyto z mého pohledu detaily prostě nezbyl čas a přednostně se řešily jiné části aplikace. Věřím že vyšší stabilita, rychlost a více funkcionalit je důležitější než velmi nehezky zmenšené a přeškálované logo které zákazník vidí při každém otevření playeru.

Závěr - logo tam kde není bude, ale už ne v Playeru, ale v Menu.
1 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod asdewq » 4 years ago

Vazeny thunder.m,
Osobne sa s Vami nechcem hadat, no myslim ze tu najdete desitky firiem a dalsich ludi, ktori sa vyvoju software venuju (a to vratane nasej firmy) a prosimvas neargumentujte mi tym, ze vyvoj je zlozity a to je dovod na to, ze vyradite logo alebo ze logo, ktore ma par kb dokaze sposobit problemy s rychlostou, ktore su tak fatalne, ze logo vyradite. Za mna trvam na tom, ze tam logo bude. To nieje otazka ale striktna poziadavka dizajn si viete navrhnut a modifikovat takze tam to logo proste zakomponujte. Nie Vase ale nase. Ked viete customizovat celu app za peniaze ako pisete, nemoze byt problem dat tam logo. To proste neokecate argumentom ze sa tam nehodi.

Dalej trvam na tom, ze zacnete komunikovat svoje prusvihy voci koncovym zakaznikom a ze budete priznavat hlaskami realny problem alebo bude taka, ne nehodi vinu na ISP.
Dovod? Nenecham z nasej firmy robit hlupaka a nasledne nechat ziapat zakaznikov po nas s odvolanim sa na hlasu zo settopboxu ktora tvrdi ze je predsa problem v internete.

Chapem co pisete a chapem Vasim argumentom ale chapte aj Vy nas, ze to co pisete a to co robite su dve rozdielne veci a svojimi cinmi idete proti nam tak sa nedivte podrazdenosti
0 x

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 4 years ago

Za me logo je fajn, ale cele to na tom nestoji... Chci aby to fungovalo, bylo funkcne dobre ovladatelne, rychle, hezky to vypadalo, byla vetsi marze (zatim spatne...).
Co se tyce vzhledu posledni verze chvalim. Jsou o mnoho lepsi nez co to byvalo.
2 x