❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

4network.tv

Problematika videa na IP sítích.
DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Re: 4network.tv

Příspěvekod DarkLogic » 7 years ago

Taky chci pochválit ty náhledy při posunu na časové ose...už opravdu víceméně sedí a je to použitelné. Škoda, že jen samotný posun je strašně pomalý v porovnání s předchozí verzí.

Btw. měl bych taky ještě jeden dotaz k EPG. Předtím, když jsem se v EPG posouval šipkama nahoru/dolů, tak se kanály posouvaly postupně po jednom, takže jsem měl na obrazovce víceméně to, co jsem chtěl. Teď to skočí o celou obrazovku. Přijde mi to nepraktické...vysvětlím na příkladu: mám HBO1, HBO2, HBO3. Chci se podívat, co bych si pustil zpětně z některého z těcho kanálů. Bohužel ale HBO1 se mi ukazuje na jedné stránce, ale HBO2 a HBO3 až na druhé stránce. Pořád tak musím přejíždět nahoru/dolů, abych viděl kompletní nabídku. Jaký je důvod ke změně tohoto chování oproti předchozí verzi?
0 x

Robotvor
Příspěvky: 803
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Robotvor » 7 years ago

Už funguje android box ? Případně kdy bude a kolik bude cca stát.
0 x

Dalibor Toman
Příspěvky: 1246
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod Dalibor Toman » 7 years ago

Lee Coil píše:pokračovat, při přetočení dopředu (přeskočit tu chybu) se zobrazují screeny úseků, ale při stisknutí "play" to opět skočí před ten zásek....Je nutné nechat pořad dojet. Také to někdo zaznamenal?

manzelka se s tim u Ordinace a spol spustene od zacatku v dobe, kdy jeste porad neskoncil potykala uz pred pul rokem (a pak odmitala zpetne prehravani pouzivat, protoze nefunguje). Ja s tim mel problem cca jednou a to obcas sleduji zpetne porad, ktery jeste neskoncil.
0 x

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

Dnešní závada - PONDĚLÍ 07:00 (když přijdou hoši z 4NET do práce a začnou se nudit):
- nefunkční TV u VŠECH zákazníků "požadovaná stanice není k dispozici"
- milion nas...ých zákazníků (končim s váma, jste neschopný, atd.)

- reakce z 4NET: "a máte nový FW?"
- my: "dělá to na všech FW i různých STB, všem to vypadlo ve stejný okamžik"
- reakce z 4NET: "tak nám udělejte veřejnou IP a nasměrujte porty na STB, které nejdou"

Prostě na jejich straně chyba nikdy není i když TV vypadne všem v celé síti v jeden okamžik, přitom EPG jde, pouze vypadly všechny steamy. Koukali jsme se všude, ale ani pod stolem nejsou :(.

Nejlepší je vždy hláška z 4NET:
"Nic hlášeno nemáme, to je divný, asi něco u vás..." - to je totálně v pr...
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 7 years ago

ale tak coby ne, prece s nima usetrite 5,50kc nez kdyby si lidi vzali jine TV reseni co funguje ( O2 - TM ipTV apod), nebo proc vlastne s nima ma kazdy trpelivost i pres neskutecne mnozstvi chyb, problemu a slibu ze bude lip ?
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

pcwifi píše:ale tak coby ne, prece s nima usetrite 5,50kc nez kdyby si lidi vzali jine TV reseni co funguje ( O2 - TM ipTV apod), nebo proc vlastne s nima ma kazdy trpelivost i pres neskutecne mnozstvi chyb, problemu a slibu ze bude lip ?


Lidi chtěj TV od nás jako balíček komplet (jedna podpora, jedna cena, jedna služba). Pokud jim to nedáme, jdou pryč. Takže jim dáváme TV s výpadky, na které nám 4NET automaticky při každé poruše píše "problém není u nás".......a nakonec "problém jsme našli".
To jsou ajťáci to mě poser.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

Dobrý den pane Kotoučku,

to co píšete níže je malinko vytržené z kontextu, chápu to jako volný přepis Vaší komunikace s kolegou, ale když se dívám co jste napsal Vy a kolega, tak mi jeho dotazy přijdou věcné, které směřují k definici problému. Vzhledem k tomu, že se v minulém týdnu nasazovali další procesy zabezpečení, které jsou funkční na nové verzi firmwaru dotaz kolegy na nový firmware je zcela na místě. Z důvodu blokování totiž na starších verzích image streamy nejedou. Protože hlášení chyby od Vás přišlo jako první a jiný ticket v systému nebyl, chtěl kolega pokračovat připojením se na nějaký z boxů, proto chtěl veřejnou IP. Dle mého kolega dělal co mohl aby se dostal rychle k cíli a mohl problém analyzovat ať už byl kde chtěl. Vzhledem k tomu, že mu v průběhu dopisování s Vámi volal Váš kolega, dořešili to po telefonu. Problém byl na jednom z našich serverů, který měl neaktuální pravidla restrikce streamů.

Nebo máte dojem že to bylo jinak? Mohu poslat přepis komunikace z ticketovacího systému. Příště bych Vás požádal eskalaci jiným způsobem, bude to jistě efektivnější.

Hezký den.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

@pcwifi - a od kdy je sluzba O2 a T-mobile jen o 5.50 levnejsi? A da se koupit velkoobchodne? Neco uniklo me, nbeo nekomu jinemu?
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

Lee Coil píše:Dnešní závada - PONDĚLÍ 07:00 (když přijdou hoši z 4NET do práce a začnou se nudit):
- nefunkční TV u VŠECH zákazníků "požadovaná stanice není k dispozici"
- milion nas...ých zákazníků (končim s váma, jste neschopný, atd.)

- reakce z 4NET: "a máte nový FW?"
- my: "dělá to na všech FW i různých STB, všem to vypadlo ve stejný okamžik"
- reakce z 4NET: "tak nám udělejte veřejnou IP a nasměrujte porty na STB, které nejdou"

Prostě na jejich straně chyba nikdy není i když TV vypadne všem v celé síti v jeden okamžik, přitom EPG jde, pouze vypadly všechny steamy. Koukali jsme se všude, ale ani pod stolem nejsou :(.

Nejlepší je vždy hláška z 4NET:
"Nic hlášeno nemáme, to je divný, asi něco u vás..." - to je totálně v pr...


Odpověď od 4NET za 2 hodiny:
"problem byl na jednom z našich serveru...."

Co máme říkat zákazníkům, kteří chtějí odejít? Náš dodavatel je v pondělí ráno línej se podívat, jestli u nich není chyba, tak na nás prostě se..e.
Reakce podpory je opravdu katastrofa - vždy jen samé "u nás problém není, potřebujeme veřejnou IP na box, atd. atd.".....a za pár hodin: "už jsme to našli".....


Umíte si představit 1000 zákazníků závislých na TV, kde vám na podpoře řeknou "u nás problém asi neni...." a za pár hodin, když si vypijou kafíčko "ajo vlastně, už jsme to našli..."....u pár zákazníků to je jedno, ale jestli to chcete nasadit do celé sítě....tady ani výmluvy jakéhokoli typu nepomůžou. Přitom by stačilo "jasně, mrknem na to" a né "nic hlášeno nemáme - fuck off".
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

:imp: opět vytrženo z kontextu, dejte sem celý text kolegovi odpovědi...píše že u nás globální problém není a chce od Vás IP, aby se podíval na konkrétní box, takže o dopitém kafíčku nemůže být řeč... Chce řešit konkrétní problém, který jste nahlásil a chce přijít na to co se děje... ale s někým to prostě nejde...:disappointed:
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

dkulda píše:Dobrý den pane Kotoučku,

to co píšete níže je malinko vytržené z kontextu, chápu to jako volný přepis Vaší komunikace s kolegou, ale když se dívám co jste napsal Vy a kolega, tak mi jeho dotazy přijdou věcné, které směřují k definici problému. Vzhledem k tomu, že se v minulém týdnu nasazovali další procesy zabezpečení, které jsou funkční na nové verzi firmwaru dotaz kolegy na nový firmware je zcela na místě. Z důvodu blokování totiž na starších verzích image streamy nejedou. Protože hlášení chyby od Vás přišlo jako první a jiný ticket v systému nebyl, chtěl kolega pokračovat připojením se na nějaký z boxů, proto chtěl veřejnou IP. Dle mého kolega dělal co mohl aby se dostal rychle k cíli a mohl problém analyzovat ať už byl kde chtěl. Vzhledem k tomu, že mu v průběhu dopisování s Vámi volal Váš kolega, dořešili to po telefonu. Problém byl na jednom z našich serverů, který měl neaktuální pravidla restrikce streamů.

Nebo máte dojem že to bylo jinak? Mohu poslat přepis komunikace z ticketovacího systému. Příště bych Vás požádal eskalaci jiným způsobem, bude to jistě efektivnější.

Hezký den.


Super, takže pane Kulda:
1) Kdy a komu jste oznámili "na starých image vám zablokujme programy, rychle "nějak" upgradujte u svých zákazníků".
2) Proč za poslední léta téměř úplně vždy je náš ticket jako první? Soudím ze stále stejných odpovědí "nic hlášeno nemáme.."
3) Směřovat veřejnou IP v routované síti není úplně jednoduché, navíc když jsme si na 100% jisti, že je problém u vás - proto slovní spojení "TV nejde nikomu" - kterou pán na NOCu ingoroval.
4) Ticket sem hoďte, alespoň se laxnost potvrdí.

P.S. Určitě tento výpadek (a kdybysme vás x-krát nebombardovali tak byl stále nevyřešen) nemá nic společného s pondělním nástupem do práce? :D

Pane Kulda je to stále stejné.....výpadky a problémy se dějou, ale:
1) Proč každý měsíc takovéhoto závažného typu??
2) Proč je 90% odpovědí z NOCu "nic hlášeno nemáte, ověřte si FW, bla bla" a NIKDY není snaha podívat se nejdříve u vás, kde je stejně nakonec vždy příčina.
3) Proč nechcete mít alespoň pár měsíců stabilní službu a nic s tím neděláte?
4) Uvědomujete si, že výpadky tohoto typu "už to zase nejde" zapříčiňují odchod zákazníka i s internetem, zkažení jména v celém domě (sídlišti), nemožnost připojit další nové zákazníky, protože na naší TV slyšeli jen stížnosti, atd.? V minulosti jsme lidem vnucovali pozemku a satelit, protože IPTV je prostě nahovno a s tímto hovnem jsme do toho šli, že se to nějak časem vyřeší a srovná....Co teď s lidmi, kteří vaší TV nechtějí a chtějí jít pryč? Máme TV dál nabízet nebo nemáme? Bude to lepší nebo nebude? Bude na NOCi někdo normální, kdo bude věřit větě "nejde nám nikde TV" a podívá se laskavě k vám do sítě?

Co když se tu objeví podobná TV se stabilním řešením, podobnou cenou a s podporou Albies či Arrise? Minimálně 100% vašich zákazníků tuto možnost přinejmenším vyzkouší. Proč vám to nevadí? Proč si takhle kazíte jméno, proč nechcete být lepší?

Když bysme lidem dali internet s výpadky jako TV od 4NET, tak bysme to mohli za půl roku zabalit.

Na závěr mi prosím poraďte:
Až to zítra zase vypadne a na NOCi řeknou "nic hlášeno nemáme" a já stejně budu na 1000% vědět, že je to u vás, co máme dělat?

P.S. Na foru zde to rozebírám pouze a jen díky odpovědím z NOCu "nic hlášeno nemáme" - chtěli jsem zjistit, zda máme problémy OPRAVDU jenom my, nebo je to OPRAVDU všude stejné. Dnes vlastně také díky odpovědi "nic hlášeno nemáme" :D
0 x

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

dkulda píše:👿 opět vytrženo z kontextu, dejte sem celý text kolegovi odpovědi...píše že u nás globální problém není a chce od Vás IP, aby se podíval na konkrétní box, takže o dopitém kafíčku nemůže být řeč... Chce řešit konkrétní problém, který jste nahlásil a chce přijít na to co se děje... ale s někým to prostě nejde...:disappointed:


Správná odpověď má být:
"Pokud vám to nejde nikde, tak asi nebude problém u vás, mrknu na to a dám vědět". Ale chápu taktiku "a nemáte špatný konektor?", nám se to také občas hodí, když nemáme čas na řešení "obyčejného zákazníka" za pár stovek.
0 x

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

dkulda píše:@pcwifi - a od kdy je sluzba O2 a T-mobile jen o 5.50 levnejsi? A da se koupit velkoobchodne? Neco uniklo me, nbeo nekomu jinemu?


Zatím nenabízejí, ale slibují, že ano (UPC i O2).
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

No máme 10:00 a nikdo sem nic podobného nenapsal... problém sice postihl vice lidi, ale asi ne všechny a asi jste byli skutečně první... Rekonfigurace a údržba se dělá vždy kolem 4-6 hodiny, kdy servery téměř spí, proto jste problém zaznamenali v 7:00. Vy tu stále o píšete nějakém laxním přístupu, ale já ho z komunikace kolegy nevidím. Možná Vás až příliš rozčilují konkrétní otázky, ale věřte nebo ne odpovědi pro nás jsou důležité a pomáhají nám se směrovat více na konkrétní problém. A dohadovat o jiném slovosledu a volbě konkrétních slov mi nepřijde úplně v pořádku.

Aby se to nějak uzavřelo, tak souhlasím, že není v pořádku zásah, jehož vlivem zůstane nedostupný stream pro "neznámý" okruh zařízení. Zbytek Vašeho komentáře se motá právě ohledně obsahu, ale pokud provozujete support pro své klienty, jistě víte, že jakékoliv odpovědi se časem stanou unifikovanými. Nehledejte za nimi nechuť řešit problém, protože to tam skutečně není. Pokud za kolegy teď půjdu a budu po nich chtít používat jinou větu, přestane se Vám časem také líbit.

Díky,

DK.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

dkulda píše:No máme 10:00 a nikdo sem nic podobného nenapsal... problém sice postihl vice lidi, ale asi ne všechny a asi jste byli skutečně první... Rekonfigurace a údržba se dělá vždy kolem 4-6 hodiny, kdy servery téměř spí, proto jste problém zaznamenali v 7:00. Vy tu stále o píšete nějakém laxním přístupu, ale já ho z komunikace kolegy nevidím. Možná Vás až příliš rozčilují konkrétní otázky, ale věřte nebo ne odpovědi pro nás jsou důležité a pomáhají nám se směrovat více na konkrétní problém. A dohadovat o jiném slovosledu a volbě konkrétních slov mi nepřijde úplně v pořádku.

Aby se to nějak uzavřelo, tak souhlasím, že není v pořádku zásah, jehož vlivem zůstane nedostupný stream pro "neznámý" okruh zařízení. Zbytek Vašeho komentáře se motá právě ohledně obsahu, ale pokud provozujete support pro své klienty, jistě víte, že jakékoliv odpovědi se časem stanou unifikovanými. Nehledejte za nimi nechuť řešit problém, protože to tam skutečně není. Pokud za kolegy teď půjdu a budu po nich chtít používat jinou větu, přestane se Vám časem také líbit.

Díky,

DK.


Ok, vyřiďte, prosím tedy kolegům na NOCu, že dříve než jim napíšeme, tak hledáme chybu v naší síti (zkoušíme jiné FW, jiné STB, propustnosti, atd. atd.) a když si jsme jisti že problém není u nás, pak otravujeme NOC a chceme info a aktivitu z NOCu, né to vrátit typem "zkuste to, co už jste zkoušeli". My můžeme hledat a nenajít závadu celý den, ale u vás se to většinou vyřeší za pár minut. 90% délku výpadku totiž tvoří čas k přesvědčení NOCu aby se na to opravdu podívali.

Díky.
0 x